Geen zin meer in motorrijden. No more

THe WoLFMaN

MF veteraan
9 aug 2006
3.704
0
Rotterdam
Wie heeft dat ook weleens?

Ik heb dat vooral op warme zomerdagen...geen zin meer om motor te gaan rijden...

Ik ben aan het overwegen om te stoppen. Me motor te verkopen. En enkel op de trapfiets te gaan...

Als je heerlijk hebt motorgereden, door de bossen, lekker over de dijkjes...en je neemt een pauze... Je loopt nog eens om je mooie motor heen en een glimlach kan je niet onderdrukken, alhoewel... Tot je schrik zie je op de voorkant van de motor allemaal stukjes groen, wit of rood zitten. Je vraagt je in het begin af. HE? Ik had me motor toch gepoetst? Inderdaad. Je komt dichterbij...en dan besef je het...Helemaal kapot geknald, dikke klodders, en wat een smurrie dat die beesten achterlaten...als jij ze met 120 km/u of misschien wel harder hebt geraakt... '(

Hoe moet dat nou zijn? Vlieg jij daar rustig door de lucht, komt er een of andere fel groene punt jou kant op, en voordat je het weet, zit je ertegenaan...wat moet dat een erge dood zijn geweest zeg...

En dan te bedenken wat de nabestaanden hiervan zullen zeggen...Want je hebt geen naam en adres van ze... En identificeren... onmogelijk... :N

Hoeveel doden zal ik elke rit gemaakt hebben? 200? 300 als het niet meer is? Ik durf ze niet eens te tellen. Maar kan wel zeggen dat ik nu steeds minder zin krijg in motorrijden...

Hebben we maximumsnelheden binnen de Wet, en dan vallen er alsnog doden...veel doden...

:N
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft dat ook weleens?

Ik heb dat vooral op warme zomerdagen...geen zin meer om motor te gaan rijden...

Ik ben aan het overwegen om te stoppen. Me motor te verkopen. En enkel op de trapfiets te gaan...

Als je heerlijk hebt motorgereden, door de bossen, lekker over de dijkjes...en je neemt een pauze... Je loopt nog eens om je mooie motor heen en een glimlach kan je niet onderdrukken, alhoewel... Tot je schrik zie je op de voorkant van de motor allemaal stukjes groen, wit of rood zitten. Je vraagt je in het begin af. HE? Ik had me motor toch gepoetst? Inderdaad. Je komt dichterbij...en dan besef je het...Helemaal kapot geknald, dikke klodders, en wat een smurrie dat die beesten achterlaten...als jij ze met 120 km/u of misschien wel harder hebt geraakt... '(

Hoe moet dat nou zijn? Vlieg jij daar rustig door de lucht, komt er een of andere fel groene punt jou kant op, en voordat je het weet, zit je ertegenaan...wat moet dat een erge dood zijn geweest zeg...

En dan te bedenken wat de nabestaanden hiervan zullen zeggen...Want je hebt geen naam en adres van ze... En identificeren... onmogelijk... :N

Hoeveel doden zal ik elke rit gemaakt hebben? 200? 300 als het niet meer is? Ik durf ze niet eens te tellen. Maar kan wel zeggen dat ik nu steeds minder zin krijg in motorrijden...

Hebben we maximumsnelheden binnen de Wet, en dan vallen er alsnog doden...veel doden...

:N
Ik zeg: Zo snel mogelijk verkopen die motor. :W
 
... en dan bedenk ik dat motorrijden zowat het enige is dat in mijn leven overschiet dat niet rationeel overdacht is. Al de rest is beredeneerd, geoptimaliseerd, riscoloos gemaakt.

Klein zuinig autootje, trapfiets en openbaar vervoer. Niet teveel roken, veel fruit & groenten en vis. Meewerken aan benefieten, geven voor goede doelen. Zuinig met gas, water en elektriciteit. Netjes belastingen betalen. Geen agressie, zelden kwaad worden, altijd relativeren en begrip tonen. Sociaal ge-engageerd zijn, het humanistisch gedachtengoed genegen zijn.

Nergens een streepje scheef, alles overdacht, netjes binnen de lijntjes.
Op het randje af van "extremely boring".

Wel, ik mag ook es iets doen dat potentieel gevaar inhoudt.
Zonder daarom zot te doen, veel te snel te rijden, of anderen in gevaar te brengen.

Er is geen enkele rationele verklaring te geven voor het motorrijden.

Ik doe het gewoon, omdat het KAN en omdat het leuk is ...
Een andere reden heb ik niet nodig.

Niet twijfelen WolfMan, maar op je fiets kruipen en rijden .... & don't let the bugs bite ;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb een waardevol vliegenlijkje op mijn knie van de motorbroek, die laat ik zitten als eerbetoon!
en natuurlijk als waarschuwing voor andere vliegjes die mij tegemoet komen als ik rijd.
hopen dat ze nadenken en niet voor me gaan vliegen!





Vrijdag 8-)
 
Laatst bewerkt:
ik heb een waardevol vliegenlijkje op mijn knie van de motorbroek, die laat ik zitten als eerbetoon!
en natuurlijk als waarschuwing voor andere vliegjes die mij tegemoet komen als ik rijdt.
hopen dat ze nadenken en niet voor me gaan vliegen!





Vrijdag 8-)

Ik rijdt :X
 
Je wordt er treurig van, maar ik ben een massa-moordenaar zonder schuldgevoelens.
Die beesten zijn stom, je ziet toch ook geen F16's boven de weg vliegen, nou dan moeten die beesten het ook snappen dat ze op moeten zouten :)
 
Het is verschrikkelijk!!!!!! '( '(

img1991smalltu7.jpg


img2596ei5.jpg


Ik voel me een monster ;( ;( ;(
 
het blijft niet bij vliegjes, mugjes, bijtjes etc.

Die dieren die alle motorrijders op deze manier uit de dierensamenleving rukt, hebben daar een doel.

Dus door al die motorrijders :
- minder insecten > insecten zijn grote bron van voedsel voor veel andere dieren > minder voer > meer hongersnood voor afhankelijke dieren > moord !

- maar ook : minder insecten > minder bestuiving > minder planten/vruchten > ook minder voer voor die dieren die niet direct afhankelijk zijn van insecten als voedsel > Moord!

Dus al die dieren die nog aan die aan de directe moordzucht van de motorrijder weet te ontsnappen door niet op de motor uiteen te spatten of niet platgereden weten te worden, worden op deze manier nog getroffen -O-

(En dit alles staat nog los van de schade aan milieu etc)

Dus als je door bovenstaande tekst nog niet stopt met motorrijden, dan hierbij het dringende verzoek voortaan uit te wijken :+
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat nor het ergste is? Er zitten een heleboel ééndagsvliegjes bij. Kun je je dat voorstellen? Heb je maar één dag... en precies op die dag wordt je vermoord...

Wat ik alleen niet begrijp is, wat moeten die dieren boven een weg? Dat zien ze toch ook wel? En als het dan tóch moet, ik bedoel sommigen hebben idd maar één dag dus als je naar de overkant moet gaat "stel niet uit tot morgen.."wel héél letterlijk op, maar goed als het dan echt moet... vlieg dan iets hoger......
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij word bij sommige bedrijven de beertender iets te vroeg aangesloten... _O-
 
Het is verschrikkelijk!!!!!! '( '(

[http://img513.imageshack.us/img513/7924/img1991smalltu7.jpg (afbeelding)]

[http://img513.imageshack.us/img513/6263/img2596ei5.jpg (afbeelding)]

Ik voel me een monster ;( ;( ;(


GATVER :r DE GATVER :r DE GATVER :r Ik zit hier letterlijk ter plekke t kokhalzen.. wat ziet je helm er RANZIG uit :/

Iewwww.. bahhhhhhh


ow ff :W :W al doe ik t nu op een vrijdags topic met een misselijk gevoel :r
 
Compenseer een dode vlieg !

Je kunt na elke rit een donatie doen aan de Insectenkwekerij Kwintsheul. Giro 1234 tnv "hoedje van..hoedje van". Voor elke vlieg een euro, van deze euro wordt rot vlees voor de larven gekocht (na aftrek administratiekosten).
 
Het is vreselijk inderdaad. Sommigen lijden nog even voor ze sterven door luchtgebrek of door de vernietigende kracht. Voor je ogen bewegen ze nog na in een doodsstrijd. En toch: ik stop niet, ik rij door!

Hoe kan ik nog leven met mezelf???
 
Terug
Bovenaan Onderaan