Geen zwarte Zx6r 2005?

ZXRacer

MF'er
8 jul 2003
92
0
Assen
Afgelopen weekend ben ik even bij Kiri motoren in Hoogeveen wezen kijken en zag daar de ZX10R in het zwart, wat is dat een ontzettende mooie fiets.
Thuis op Internet even gekeken op de site van Kawa maar tot mijn verbazing zie ik dat de ZX6R niet in het zwart leverbaar is... Wat is hiervan de reden, komt dat omdat de vorige ZX6R al in het zwart te koop was???
En om nou een groene gelijk zwart te laten spuiten :P Is ook een beetje zonde, toch??
 
Wie mooi wil zijn, moet er soms wat voor over hebben en om een groene fiets te verfraaien, ach wat let je? *D :]
 
Dat komt omdat de groene sneller zijn. Bij een ZX-10R halen de meeste berijders dat er niet uit, maar bij een ZX-6R wel, dus zou dat verschil tussen zwart en groen te goed merkbaar zijn.


Vandaar dus. :+
 
ik denk dat er volgend jaar een zwarte komt in plaats van de blauwe of de grijze. dat was met het 03 model ook. Daar was het eerste jaar ook geen zwarte van.
 
Veelal worden "modellen voor volgend jaar" in januari in dat volgende jaar uitgeleverd. Denk je niet?

By the way: Zwart zou de ZX6 niet misstaan. 8-)
 
ik denk dat er volgend jaar een zwarte komt in plaats van de blauwe of de grijze. dat was met het 03 model ook. Daar was het eerste jaar ook geen zwarte van.
hmm klopt volgens mij niet echt
2003 had wel ene zwarte en 2004 had juist geen zwarte
maar dnek ook inderdaad dat volgend jaar wel ene zwarte zal komen
 
Veelal worden "modellen voor volgend jaar" in januari in dat volgende jaar uitgeleverd. Denk je niet?

Het voetbal spel Fifa 2006 wordt ook uitgebracht eind 2005.....
Zal wel te maken hebben met de feestdagen en de bijbehorende cadeaus, ik wil ook best een zwarte zx6r voor Sinterklaas hoor O-)
 
Het voetbal spel Fifa 2006 wordt ook uitgebracht eind 2005.....
Zal wel te maken hebben met de feestdagen en de bijbehorende cadeaus, ik wil ook best een zwarte zx6r voor Sinterklaas hoor O-)


Hmmmm, als je heel lief gaat zijn voor Piet :9 krijg je vast die motor :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan