Dat van die Pan kan ik haast niet geloven...
Maar ik geloof die weegbruggen ook lang niet altijd.
De CBX-Inox van mijn maat Otto bijvoorbeeld is volledig uit RVS opgebouwd. Dus ook het frame, al het plaatwerk enzo.
Mijn originele CBX heb ik in mijn stagetijd bij de KLM rijklaar gewogen op 260 kg.
De RDW heeft de inox destijds op 160kg bewogen... Dusss.....
Ik heb mijn eigen GL EZS vorige week gebruikt om afval mee naar de gemeente werf te brengen. (omdat ik wel nieuwsgierig was hoe zwaar die is) 440 kilo rijklaar met idd half volle tank en lege bak.
Daar komt binnenkort nog een LPG tank bij op... Dus het is niet zo gek dat die niet echt rap van de plek gaat .... Al dat polyester weegt nogal wat
Maar ik geloof die weegbruggen ook lang niet altijd.
De CBX-Inox van mijn maat Otto bijvoorbeeld is volledig uit RVS opgebouwd. Dus ook het frame, al het plaatwerk enzo.
Mijn originele CBX heb ik in mijn stagetijd bij de KLM rijklaar gewogen op 260 kg.
De RDW heeft de inox destijds op 160kg bewogen... Dusss.....
Ik heb mijn eigen GL EZS vorige week gebruikt om afval mee naar de gemeente werf te brengen. (omdat ik wel nieuwsgierig was hoe zwaar die is) 440 kilo rijklaar met idd half volle tank en lege bak.
Daar komt binnenkort nog een LPG tank bij op... Dus het is niet zo gek dat die niet echt rap van de plek gaat .... Al dat polyester weegt nogal wat