geflitst bij motorbeurs Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edje57

MF'er
11 jul 2008
166
1
Hattem
De stoere mannen van het CJIB hebben weer een flinke bijdrage geleverd aan de vergroting van de verkeersveiligheid. motortjes flitsen op de Graadt van Roggenweg. 63 km ipv 50 (op een weg waar je ook 100 zou kunnen rijden.....) kost 121 zonde Euries.
Ga vooral zo door, het draagvlak groeit met de dag!

klojo's :(
 
Vaste paal _O- Sorry maar die heb je dan toch echt aan jezelf te danken :/

Weet je wat naar is? Een weg die van 100 -> 70 -> 100 gaat, waarbij het stukje 70 maximaal 600 meter is, en dan daar een statief neerzetten.

/wacht nog op post van cjib
/hoopt dat het nooit komt
 
De stoere mannen van het CJIB hebben weer een flinke bijdrage geleverd aan de vergroting van de verkeersveiligheid. motortjes flitsen op de Graadt van Roggenweg. 63 km ipv 50 (op een weg waar je ook 100 zou kunnen rijden.....) kost 121 zonde Euries.
Ga vooral zo door, het draagvlak groeit met de dag!

klojo's :(
boehoe. sorry ik kan geen medelijden met je hebben, regels zijn regels, snelheidsborden staan er niet voor niets :)
 
en de flitser staat bij een plaats waar voetgangers die uit de tram komen oversteken........lijkt me vrij terecht dat je daar geen 100 mag rijden.
 
Los van de hoogte van de boete, je had natuurlijk ook gewoon 50 kunnen rijden. Leuk dat je er 100 kan rijden maar daar zullen de omwonenden niet blij mee zijn. Er staat ter hoogte van de flitspaal een rits appartementen die zowel qua bouwjaar als geluidsisolatie niet het nieuwste van het nieuwste is. Ook de luchtkwaliteit zal er onder gaan lijden.

Ik weet niet over welk draagvlak jij het hebt maar ik gok dat het draagvlak op die locatie absoluut ophoudt bij 50km/h. Geniet van je boete en kijk eens wat verder dan je snelheidsmeter, flitspaal en boze smileys.
 
Los van de hoogte van de boete, je had natuurlijk ook gewoon 50 kunnen rijden. Leuk dat je er 100 kan rijden maar daar zullen de omwonenden niet blij mee zijn. Er staat ter hoogte van de flitspaal een rits appartementen die zowel qua bouwjaar als geluidsisolatie niet het nieuwste van het nieuwste is. Ook de luchtkwaliteit zal er onder gaan lijden.

Ik weet niet over welk draagvlak jij het hebt maar ik gok dat het draagvlak op die locatie absoluut ophoudt bij 50km/h. Geniet van je boete en kijk eens wat verder dan je snelheidsmeter, flitspaal en boze smileys.
Benieuwd als we over X aantal jaar elektrisch rijden (zal wel pas zijn als ik onder de zoden lig). Dan is er nix meer te klagen over geluid en luchtkwaliteit.. *O* Kunnen we dus gewoon doorblazen daar :] (geen idee of de weg het toe laat daar want ben daar niet zo bekend).
 
Laatst bewerkt:
De stoere mannen van het CJIB hebben weer een flinke bijdrage geleverd aan de vergroting van de verkeersveiligheid. motortjes flitsen op de Graadt van Roggenweg. 63 km ipv 50 (op een weg waar je ook 100 zou kunnen rijden.....) kost 121 zonde Euries.
Ga vooral zo door, het draagvlak groeit met de dag!

klojo's :(


Tja wie zijn billen brandt............ :Y

Te snel is te snel, en daarmee uit.
 
Daar wordt sowieso veel te hard gereden.

Hier (direct aan het begin) zie je al een paal staan:



(en zie je ook wat er fout kan gaan)
 
Laatst bewerkt:
Dat vind ik nou een van de punten waar het terecht is dat er een paal staat. (neem tenminste aan dat het degene bij Jaarbeurs P1 is, bij de tramhalte).

En niet huilen voor iets wat je zelf fout doet :N
 
Heeeeejjj, een huiltopic... _O-


Kneus, je rijdt 63 waar je makkelijk 100 kan? Wil je de boel ophouden of zo? Rij dan 50 en miep niet... :W
 
Benieuwd als we over X aantal jaar elektrisch rijden (zal wel pas zijn als ik onder de zoden lig). Dan is er nix meer te klagen over geluid en luchtkwaliteit.. *O* Kunnen we dus gewoon doorblazen daar :] (geen idee of de weg het toe laat daar want ben daar niet zo bekend).

Dat elektrische rijden zal gaan in combinatie met mooie technieken die nu al hun intrede doen zoals bijv een automatische noodrem. Ik denk de maximumsnelheid in de toekomst idd omhoog gaat maar dat de meeste mensen niet meer zelf zullen doorblazen maar dat het voertuig zelf laten doen. Of jij tegen die tijd nog zelf mag rijden valt nog te bezien want als autonome voertuigtechniek is geperfectioneerd en menselijke bestuurders de aantoonbaar zwakke schakel blijkt dan kan het best gebeuren dat iemand daar een streep doorheen zet.
 
Laatst bewerkt:
Die flitspaal staat daar idd al jaren, al dacht ik zelf dat hij alleen voor rood licht was. Weten we dat ook weer.
Maar zoals velen zeggen, groot gelijk dat hij er staat. Ik rijd daar ook vaak te hard als ik vanaf de Vleutenseweg kom, omdat het zo lekker doorkachelt. Heb gewoon vaak het geluk dat dat stoplicht rood is denk ik O-)

Heb ze overigens (tijdens de Motorbeurs) vanaf de andere kant zien staan van de Belastingdienst, die zullen ook wel wat gevangen hebben.
 
Ik kan daar wel 200 rijden, want zo hard kan mijn motor wel.
 
Bluf, als je honderd kan moet je dat laten zien, niet bluffen, maar even de schikking inscannen.
Namens alle Nederlanders hartelijk bedankt voor je vrijwillige donatie in de staatskas :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan