Geflitst, hoe zit dat?

romme

Rookie
5 apr 2004
29
0
Zierikzee
Ben net geflitst.
Ik heb net wel iets geleze van iemand die aan de voor kant geflitst was en nooit een boete kreeg, heb zelf geen idee hoe dit gaat als je van vore geflitst word.
Ben dus vn vore geflitst(stond achter een bosje andere kant van de weg) en reed waar je max80km mag 127 ongeveer, kost dat? :z

Groeten Romme
:+
 
ben jij toevallig de enigste motorrijder met een kenteken aan de voorkant dan? dus tenzij die kerel in de auto razendsnel je nummerplaat nog heeft kunnen zien krijg je nooit een boete.
 
Ik neem aan dat je met de motor was :? Dan ligt het eraan of de BOA zin had om zich om te draaien en je kenteken te noteren. (waarschijnlijk niet)

http://www.boetebase.nl (www.boetebase.nl)



Oh ja: FOEI :( onverantwoordelijke verkeerscrimineel :(
 
Ze hebben je plaat niet op de foto, dus ik zou niet al te veel schrik hebben nu :)
Of er zou toch een kerel moeten ingezeten hebben die even achterom gekeken heeft en je plaat genoteerd heeft.
 
Ik heb hetzelfde gehad (was wel in Duitsland maar toch).
Reed 120 km te hard.
Tot nu toe niks van gehoord dus je hoeft je er niet druk om te maken denk ik.
Van voren flitsen = zeer goedkoop. ;) ;0
 
opzich vrij simpel...
aan de voorkant heb je geen kenteken dus ze kunnen niet weten wie op de foto staat.. dus je krijgt geen boeten..
tenzij de flitsagent zich heeft omgedraaid om je te naaien... maar daar heb ik nog nooit van gehoord... :)
 
Een agent die zich omdraaid om te kijken? Heb je ooit gezien waar ze mee bezig zijn als de dr auto aan het flitsen is???

:Z of boeken lezen, die gasten kijken zo nu en dan eens op om te kijken of dr flitser niet weggejat word, meer ook niet. IK heb er althans nog nooit 1 gezien die mee zat te kijken.
 
opzich vrij simpel...
aan de voorkant heb je geen kenteken dus ze kunnen niet weten wie op de foto staat.. dus je krijgt geen boeten..
tenzij de flitsagent zich heeft omgedraaid om je te naaien... maar daar heb ik nog nooit van gehoord... :)

Nou....hier in de Hoeksche waard naaien ze je dus wel als je van voren geflitst wordt. B|

Daar kan The Yellow TL1000R over meepraten! :+

maja..meestal lezen ze idd een boekje ofzo!
 
1x zal niet zo'n probleem zijn nee....

ik ken iemand die qua werk zo'n beetje in die hoek zit (sorry...) en die wist te vertellen dat het vaak een sport is om foto's van "onherkenbare" motorrijders te verzamelen om te kijken of ze die alsnog kunnen combineren met foto's van WEL herkenbare..... :( .

dus als je 20x van voren geflitst bent, en ze weten er een yatzee van te maken met 1 herkenbare (heeeee....zelfde motor, zelfde jas, zelfde helm....) ben je alsnog (3-dubbel) nat...

....een tijd geleden is zo een agent-in-opleiding van de opleiding afgeknikkert....die was iets te vaak vrolijk zwaaiend voorbij zo'n kastje gereden totdat er een foto vanuit de juiste hoek genomen werd.... :+
 
1x zal niet zo'n probleem zijn nee....

ik ken iemand die qua werk zo'n beetje in die hoek zit (sorry...) en die wist te vertellen dat het vaak een sport is om foto's van "onherkenbare" motorrijders te verzamelen om te kijken of ze die alsnog kunnen combineren met foto's van WEL herkenbare..... :( .

dus als je 20x van voren geflitst bent, en ze weten er een yatzee van te maken met 1 herkenbare (heeeee....zelfde motor, zelfde jas, zelfde helm....) ben je alsnog (3-dubbel) nat...

....een tijd geleden is zo een agent-in-opleiding van de opleiding afgeknikkert....die was iets te vaak vrolijk zwaaiend voorbij zo'n kastje gereden totdat er een foto vanuit de juiste hoek genomen werd.... :+
Bovenstaande is precies de reden waarom ik er maar mee ben opgehouden :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan