Geflitst in Engeland

botje

MF veteraan
8 jun 2002
2.344
0
Tjah moet je voor je werk naar engeland en natuurlijk ben je daar geflits, mag ik de boete zelfs nog betalen ook :( Maar weet er iemand hoeveel ik ongeveer zal moeten betalen.

gegevens: M20 motorway
snelheid gereden: +/- 130 km/u ~ 80 mph
snelheid toegelaten: geen flauw idee hoeveel je daar op de snelweg mag rijden maar er stonden van die borden te flitsen met 50 mph

dus zo'n 31.25 mph teveel, iemand enig idee????


en kom ik thuis ligt er hier een parkeerboete op me te wachten en ben ik blijkbaar met de moto geflitst, mijn weekend kan alweer niet meer stuk :( :(
 
31 mph teveel??? soow dat word een beste bekeuring als je er een krijgt, want ik las laatst dat je in andere landen rustig te hard kan rijden en dat je geen boete thuis krijgt... tenzij je word staande gehouden.
Maar engeland is aardig streng wat snelheid betreft, je kan er daar zelfs voor de bak in draaien hoorde ik
 
Tjah moet je voor je werk naar engeland en natuurlijk ben je daar geflits, mag ik de boete zelfs nog betalen ook :( Maar weet er iemand hoeveel ik ongeveer zal moeten betalen.

gegevens: M20 motorway
snelheid gereden: +/- 130 km/u ~ 80 mph
snelheid toegelaten: geen flauw idee hoeveel je daar op de snelweg mag rijden maar er stonden van die borden te flitsen met 50 mph

dus zo'n 31.25 mph teveel, iemand enig idee????


en kom ik thuis ligt er hier een parkeerboete op me te wachten en ben ik blijkbaar met de moto geflitst, mijn weekend kan alweer niet meer stuk :( :(

Volgens mij is het in GB net zoals in Nederland dat je bij een bepaalde overschrijding van de maximum snelheid voor moet komen. Aangezien je in Nederland woont en verblijft zul je waarschijnlijk bij verstek veroordeelt worden. Nu hoop ik voor je dat je dat het bij een geldstraf blijft. (in GB wordt er veel zwaarder gestraft voor snelheidsovertredingen) In het geval je de boete betaald is daarmee de zaak afgedaan. Wanneer er straf opgelegd wordt zul je moeten oppassen bij een volgend bezoek aan GB omdat je dan op de telex staat.

Ik hoop voor je dat het met een (kleine) geldboete voorbij is. Was je er overigens voor je werk of voor privé? Lijkt me een leuk land om te toeren als het er eens niet regent. O-)
 
Ik ken een aantal chaffeurs die Op Engeland rijden.

Als hun horen dat er een flitspaal staat maken ze er misbruik van en geven ze extra gas. Maar krijgen de bekeuring nooit thuis gestuud!!!!!!!!!

Engeland wil dit wel gaan veranderen, maar dat is er nog niet door.

Volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken
 
Op zaterdag 23 november 2002 14:02 schreef Jansen XX het volgende:Lijkt me een leuk land om te toeren als het er eens niet regent. O-)

*het eten is niet te eten
*het bier is niet te drinken
*weinig vrouwelijk schoon
*ze flitsen
*het regent er 250 dagen van een jaar en is er altijd mistig
*ze rijden aan de verkeerde kant

zelfs nederland is beter ;)
 
31 mph teveel??? soow dat word een beste bekeuring als je er een krijgt, want ik las laatst dat je in andere landen rustig te hard kan rijden en dat je geen boete thuis krijgt... tenzij je word staande gehouden.
Maar engeland is aardig streng wat snelheid betreft, je kan er daar zelfs voor de bak in draaien hoorde ik
Heeft eens een stukkie in de PB gestaan. Die gozer was aangehouden met een camera op zijn fiets. Bleek dat de kilometerteller zichtbaar was op de film. Ik geloof dat ie voor een half jaar de bak in moest, ondanks dat ie in de bbk rustig gereden had en dat ie, volgens de rechter, aanzienlijke motorbeheersing had.

Ze waren er niet erg positief over in de PB (en das nog zacht uitgedrukt). ;)
 
*het eten is niet te eten
*het bier is niet te drinken
*weinig vrouwelijk schoon
*ze flitsen
*het regent er 250 dagen van een jaar en is er altijd mistig
*ze rijden aan de verkeerde kant

zelfs nederland is beter ;)
Mn vriendin studeert daar momenteel.. allepunten zijn 100% waar, lelijke mensen, bagger eten, bier is WARM!!!...
ik wilde keertje met motor bij dr langs als ik weekje vrij had.. maar die drang wordt ook steeds minder (helemaal na dit verhaal :| )
 
Heeft iemand een idee hoe de boetes op dit moment werken? Aangezien de regels een paar jaar geleden zijn gewijzigd net als de uitwisseling van gegevens tussen Nederland en het VK? Mijn situatie is als volgt: ik ben pas twee weken met mijn gs500 naar het VK geweest en heb deze op de vierbaanswegen, A1 volgens mij, helemaal open getrokken tot net onder 200kmph (120 mph, waar 70 mph is toegestaan. Ik heb heel erg gelet op meerijdend verkeer en op flitskasten. Mocht ik op een of andere manier toch met 50mph te hard zijn geflitst, hoe hoog zou dan de boete zijn en wanneer zou ik deze dan thuisgestuurd krijgen? Voor 2011 kon je er vanuit gaan dat als je als nederlander in Engeland was geflitst nooit meer iets van de boete zou horen, maar sinds de regelwijziging, hoe mogelijk zou dit in mijn situatie zijn?
 
gewoan%20betalen_0.jpg
 
Heeft iemand een idee hoe de boetes op dit moment werken? Aangezien de regels een paar jaar geleden zijn gewijzigd net als de uitwisseling van gegevens tussen Nederland en het VK? Mijn situatie is als volgt: ik ben pas twee weken met mijn gs500 naar het VK geweest en heb deze op de vierbaanswegen, A1 volgens mij, helemaal open getrokken tot net onder 200kmph (120 mph, waar 70 mph is toegestaan. Ik heb heel erg gelet op meerijdend verkeer en op flitskasten. Mocht ik op een of andere manier toch met 50mph te hard zijn geflitst, hoe hoog zou dan de boete zijn en wanneer zou ik deze dan thuisgestuurd krijgen? Voor 2011 kon je er vanuit gaan dat als je als nederlander in Engeland was geflitst nooit meer iets van de boete zou horen, maar sinds de regelwijziging, hoe mogelijk zou dit in mijn situatie zijn?

Als ze je weten te vinden, ben je het haasje.
+ 48 km/h (30 mph+) £300-£850 = €480-€1360? en License withdrawn: 14 days - 1 year

Sterkte.
 
Laatst bewerkt:
Mn vriendin studeert daar momenteel.. allepunten zijn 100% waar, lelijke mensen, bagger eten, bier is WARM!!!...
ik wilde keertje met motor bij dr langs als ik weekje vrij had.. maar die drang wordt ook steeds minder (helemaal na dit verhaal :| )

Bier is gelukkig ook daar koud, de Ale's en Bitter's zijn idd ongekoeld.

Op vrijdag- en zaterdagavond gedraagt 80% van de meiden zich als snol, inclusief bijbehorende (of liever gezegd: ontbrekende) kleding :')
Helaas niet allemaal even slank en zelfs dan in een minuscuul vodje gepropt. Wel hilarisch om ze dan stomdronken te zien strompelen op naaldhakken. _O-

Dus niet alles is slecht in de UK!
 
Heeft iemand een idee hoe de boetes op dit moment werken? Aangezien de regels een paar jaar geleden zijn gewijzigd net als de uitwisseling van gegevens tussen Nederland en het VK? Mijn situatie is als volgt: ik ben pas twee weken met mijn gs500 naar het VK geweest en heb deze op de vierbaanswegen, A1 volgens mij, helemaal open getrokken tot net onder 200kmph (120 mph, waar 70 mph is toegestaan. Ik heb heel erg gelet op meerijdend verkeer en op flitskasten. Mocht ik op een of andere manier toch met 50mph te hard zijn geflitst, hoe hoog zou dan de boete zijn en wanneer zou ik deze dan thuisgestuurd krijgen? Voor 2011 kon je er vanuit gaan dat als je als nederlander in Engeland was geflitst nooit meer iets van de boete zou horen, maar sinds de regelwijziging, hoe mogelijk zou dit in mijn situatie zijn?
Welkom op MF.
 
Dus je rijdt op een 4 baans weg in Engeland en uitgerekend daar besluit je om de topsnelheid van je motor te testen? Eenmaal thuis lees je iets over hoe ze daar met strafoplegging omgaan en nu ga je je in eens zorgen maken?
Daar had je niet eerder aan kunnen denken, of iets dichterbij in, laten we zeggen Duitsland aan de gashendel kunnen trekken?
www.watbenjedan.nl?
 
Laatst bewerkt:
Tjah moet je voor je werk naar engeland en natuurlijk ben je daar geflits, mag ik de boete zelfs nog betalen ook :( Maar weet er iemand hoeveel ik ongeveer zal moeten betalen.

gegevens: M20 motorway
snelheid gereden: +/- 130 km/u ~ 80 mph
snelheid toegelaten: geen flauw idee hoeveel je daar op de snelweg mag rijden maar er stonden van die borden te flitsen met 50 mph

dus zo'n 31.25 mph teveel, iemand enig idee????


en kom ik thuis ligt er hier een parkeerboete op me te wachten en ben ik blijkbaar met de moto geflitst, mijn weekend kan alweer niet meer stuk :( :(

So? die krijg je nooit aan gast! Maak je niet druk! :z

Boetes uit Nederland voor Belgen en Belgen uit Nederland worden ook nog altijd niet opgestuurd. Weljah, de wet is nog niet bekrachtigd dus Nederland stuurt al wel op maar justitie adviseert de Belgische burgers voorlopig niet te betalen omdat er geen wettelijke basis is om verkeersboetes uit Nederland te betalen wegens inbreuk op de privacy! })


shit, 2002... dus dus? Heb je die boete onderhand al aangehad? :z })
 
Laatst bewerkt:
Lol zelf je bekeuring betalen bizar man, onder werktijd betaald mijn werkgever alle bekeuringen
 
Jeezus man, dit is een topic uit het jaar dat we de Euro kregen, Pim Fortuyn werd vermoord, Paars 2 viel en WimLex en Max trouwden, dan heb je lang kunnen sparen voor die boete....
 
So? die krijg je nooit aan gast! Maak je niet druk! :z

Boetes uit Nederland voor Belgen en Belgen uit Nederland worden ook nog altijd niet opgestuurd. Weljah, de wet is nog niet bekrachtigd dus Nederland stuurt al wel op maar justitie adviseert de Belgische burgers voorlopig niet te betalen omdat er geen wettelijke basis is om verkeersboetes uit Nederland te betalen wegens inbreuk op de privacy! })


shit, 2002... dus dus? Heb je die boete onderhand al aangehad? :z })

Nu we toch in een topic uit 2002 bezig zijn, vraag ik me oprecht 1 ding af: Hoe kun je in godsnaam een boete "aan hebben"?

Carnaval 2.0?
 
Terug
Bovenaan Onderaan