Geflitst in Frankrijk, en nu?

Frankrijk en geflitst worden... ik ben er al 5 keer geflist en nog nooit wat van gehoord.

Bij Metz staan er 3 in beide richtingen overigens.
 
Als ik dit zo lees, dan denk ik ook niet dat ik me zorgen moet maken en er nog iets van hoor! Maar toch een beetje argwanend de postbode afwachten...
 
ik heb mijn schoonfamilie in Z-Frankrijk wonen ,en ik wordt regelmatig geflitst daar. Parkeerboetes ook veel gehad ,die gingen zo de prullebak in. Ook lease op naam 3 jaar. Dan weer een andere auto. Tot nu toe nooit problemen mee gehad.
Zwitserland is een ander verhaal. Daar sporen ze je echt op zoals uit dit draadje blijkt. Als je dan nog niet betaal kom je gewoon zwitserland niet meer in bij de grens. Nee met die zwitsers moet je echt niet dollen.
 
ik heb mijn schoonfamilie in Z-Frankrijk wonen ,en ik wordt regelmatig geflitst daar. Parkeerboetes ook veel gehad ,die gingen zo de prullebak in. Ook lease op naam 3 jaar. Dan weer een andere auto. Tot nu toe nooit problemen mee gehad.
Zwitserland is een ander verhaal. Daar sporen ze je echt op zoals uit dit draadje blijkt. Als je dan nog niet betaal kom je gewoon zwitserland niet meer in bij de grens. Nee met die zwitsers moet je echt niet dollen.

Laten we hopen (althans voor mij dan) dat die fransen wel met zich laten dollen, en eea met een sissertje afloopt. Het leek trouwens net Nederland daar. Een 3-baans snelweg waar je 90 mag.... Wie verzint dat :? :N :r
 
Ik woonde vorig jaar in Frankrijk, maar had een nederlandse kentekenplaat op mijn auto. Meerdere keren geflitst en je hoort er echt niets van hoor.
Je hebt wel de kans dat als je ooit aangehouden wordt aldaar, dat je alsnog moet dokken.

In Duitsland is het andere koek.
 
Een slecht geweten, Boy? O-)

Haha, nee dat valt wel mee, maar krijg niet graag post waaruit blijkt dat iemand mij en mijn kntkn (zonder mijn toestemming O-) ) heeft gefotografeerd.... Maar da's een heel gezonde eigenschap denkik, ben vast niet de enige *D

(van achter aanvallen is toch laf!?)
 
Haha, nee dat valt wel mee, maar krijg niet graag post waaruit blijkt dat iemand mij en mijn kntkn (zonder mijn toestemming O-) ) heeft gefotografeerd.... Maar da's een heel gezonde eigenschap denkik, ben vast niet de enige *D

(van achter aanvallen is toch laf!?)

Euhm... jaaaahaaaaaa daz laf idd :+


Ik hoop dat ik er dit weekend ook genadig afkom, want t gixxertje reed zo heerlijk dat ik constant vergat op te letten, was te druk met genieten :]
 
Euhm... jaaaahaaaaaa daz laf idd :+


Ik hoop dat ik er dit weekend ook genadig afkom, want t gixxertje reed zo heerlijk dat ik constant vergat op te letten, was te druk met genieten :]
Nice feeling! Maareh net ff op flitsservice gekeken, volgens mij stonden er op jou route zat. en zon. geen flitsers. Misschien staat niet alles erop natuurlijk, maar meestal is die site behoorlijk compleet!

Hopen dat jij dus ook niet van achter aangevallen ben...(door hobbyfotografen van de overheid dan hè ;) )
 
Enkele jaren geleden vooraan geflitst met firmawagen in de buurt van Rijsel (Lille). Boete betaald aan de franse schatkist, geen ontkomen aan. Wie later nog zonder problemen door Frankrijk wil kan beter betalen.
 
Enkele jaren geleden vooraan geflitst met firmawagen in de buurt van Rijsel (Lille). Boete betaald aan de franse schatkist, geen ontkomen aan. Wie later nog zonder problemen door Frankrijk wil kan beter betalen.

zeker staande gehouden ? :z
 
Er is inderdaad dit jaar een nieuw verdrag getekend binnen europa.
De acceptgiro komt dus gewoon uit Leeuwarden!

Groet,
John

dit klopt ja , gaat volgens mij per 1 januari 2007 in .

dan moeten alle boetes betaald worden in het land waar je woont.

Belgie heeft al zo,n regeling met Nederland .
 
dit klopt ja , gaat volgens mij per 1 januari 2007 in .

dan moeten alle boetes betaald worden in het land waar je woont.

Belgie heeft al zo,n regeling met Nederland .

Als dat maar klopt dan dat ie in januari volgend jaar pas ingaat! Van België wist ik dat idd al, en Duitsland heetf gellof ik ook al zo'n 'verdrag'. Ga nog maar is ff speuren op internet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan