geflitst langs voor! shit!?!?!?!?

pietermans

MF'er
1 jul 2003
43
0
belgie
Daarnet effe met de motor gaan toeren. Lekker relaxed tot ik ineens een mooie flits zag afgaan. Ik reed inderdaad te snel (130 waar je 90 mag). Maar toch de volgende vraag: het flitsgedoe stond in de tegengestelde richting en ik heb de flits zien afgaan. Ik ben dus langs voren gefotografeerd (althans dat hoop ik toch). Kunnen ze je dan wat maken??
groeten
 
Van voren geflits!? Tenzij jij je kenteken op je helm hebt geplakt is dit een gratis foto geweest!
 
Reed je zonder helm? :+

Was het een flitspaal? Waren er agenten in de buurt? Als dat zo is, wellicht hebben ze je nagekeken voor je kenteken.
 
tot nader order nog steeds geen kenteken op me helmpie geplakt :)
Het was zo een dom zwart ding met een driepikkel ask me niet vergis. En daarna geen mensen of busjes van de pliesie gezien.
 
meestal gebeurt er niks, mijn pa heeft een keer uitgeprobeert, elke keer van het werk. Na 5 dagen stond er wel een politie autotje om te kijken als er weer een rode kawa met redelijke snelheid langs kwam blazen, gelukkig was hij toen net met de auto vanwege het slechte weer, hij heeft nu ander werk dus komt er niet meer langs.

Dus ze kunnen je niks maken }) maar naar een paar keer staat er wel een gestreepte auto :P
 
van voren flitsen is gewoon toegestaan ook al word je verblind |(
en inderdaad, als je standaard te hard langskomt, op ong zelfde tijdstippen, tsja, dan zou er wel eens iemand op je kunnen staan wachten.
 
tot nader order nog steeds geen kenteken op me helmpie geplakt :)
Het was zo een dom zwart ding met een driepikkel ask me niet vergis. En daarna geen mensen of busjes van de pliesie gezien.

Nou dat zegt natuurlijk niet alles.
Voor hetzelfde geld lagen ze weer met beukeblaadjes op hun pet stiekum achter de distels te gluren en alvast een optelsom te maken wat ze vanavond bij de Chinees kunnen besteden met de hele afdeling.
 
Ik stem voor de duitse regeling, daar mag men alleeeen van voren flitsen! :}

En bijbehorende boetes uitgeraard (veul goeiekoper)
 
pas ook nog van voren geflitst, 1 keer met de auto ---> 45 euro
1 keer met de motor --->dikke vinger.

Maar ik vind dat bekeuren van voren niet mag. Waarom een autorijder wel en een motorrijder niet. Wet gelijke rechten zou uitkomst moeten bieden.
Maar ach, heb die 45 maar weer betaald. Anders had ik een hele maand zonder contributie gedaan en dat kunnen ze niet trekken.
 
Ik stem voor de duitse regeling, daar mag men alleeeen van voren flitsen! :}

En bijbehorende boetes uitgeraard (veul goeiekoper)

van die lager boetes das wel toppie !
maar van voren flitsen is hel met de auto ... dan gaat het wel wat kosten !!
van achteren flitsen geeft je meestal nog wel even tijd om flink op je remmetje te gaan hangen
 
een tip als je wel wil weten wat er gebeurd is .
moet je van jezelf een foto op je moto sturen.
weet je zeker een boete binnen te slepen.
met naam en adres natuurlijk.
 
Mischien ben ik wel een tikkeltje ondeugend maar laat mij vaak fotograferen van voren door flitspalen.
En ga er dan ook nog ff vrolijk bij zwaaien.
 
Hoe doen ze dit in duitsland, ik weet dat ze daar alleen maar van voren mogen flitsen, dit heeft te maken met de identiteit van de bestuurder. Maar daar kunnen ze motor rijders dus nooit zonder controle post pakken.

Dus al die mega grote flitskasten op de snelweg, vaak bij 100km/u beperking hebben geen effect op motorrijders. Behalve dan die halve gare duitsers die van 250 in hun dikke BMW in 1x naar de 100 km/u zakken. Ik denk dat je het als motorrijder daar achter behoorlijk benauwd krijgt.
 
een tip als je wel wil weten wat er gebeurd is .
moet je van jezelf een foto op je moto sturen.
weet je zeker een boete binnen te slepen.
met naam en adres natuurlijk.
Zou je dan ook een foto van jezelf kunnen sturen en dan de naam en adres van je boze buurman als afzender noteren .. :? :?
 
Daarnet effe met de motor gaan toeren. Lekker relaxed tot ik ineens een mooie flits zag afgaan. Ik reed inderdaad te snel (130 waar je 90 mag). Maar toch de volgende vraag: het flitsgedoe stond in de tegengestelde richting en ik heb de flits zien afgaan. Ik ben dus langs voren gefotografeerd (althans dat hoop ik toch). Kunnen ze je dan wat maken??
groeten

profiel:
Woonplaats:      belgie

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan