Geflitst met goeie 200km/u

jimmyv

MF'er
25 jan 2009
34
0
vlissingen
Ben van het weekend geflitst door n mobiele flits unit langs de snelweg.
Hier geldt uiteraard een max van 120km. maar toen ik op me teller keek gaf ie 200km/u aan.
Wat kan ik verwachten van justitie en wie heeft hier ervaring mee.

Groet,

Jimmy
 
ik denk dat je een groot probleem hebt, maar dat wist je zelf ook wel gok ik
reken in ieder geval op een hoge boete (500+) + een briefje van de officier... (2e keer moet je voorkomen geloof ik)
 
dat wordt lopen ;(
TIP : snel veel kilometers maken voordat je je papiertje in moet leveren, nu het nog kan.

succes :)
 
dat wordt lopen ;(
TIP : snel veel kilometers maken voordat je je papiertje in moet leveren, nu het nog kan.

succes :)
RBW wordt alleen ingetrokken bij staandehouding.
Tenzij je al eerder met +30/+40 te maken hebt gehad want dan moet je voorkomen en zal het papiertje pasje wel ingenomen worden.
 
Volgens mij bij flits <69 te hard, via OvJ, 2 jaar embargo (bij iedere overtreding >30, 20% extra boete + min. 2 maand onvoorwaardelijk). Boete plm. 10 EU /km

Op www.flitsservice.nl kun je exacte info vinden. Kennis van me had 68 te hard gereden bij flitser en mocht gewoon blijven rijden...
 
boek snel een vakantie wat inging 1 dag voordat je geflitst was en ga lekkel op vakantie, betaal je wellicht 200 meer maar kan in ieder geval aantonen dat jij het niet was :Y
 
Voor er weer een stroom van reacties volgt: Kijk hier maar even wat ik zelf heb meegemaakt en wat je zou kunnen doen.
Succes ermee!
 
Ai, die gaat zeer doen.
Trek de de geldknip maar vast.

Hoeveel dat wordt weet ik niet, ik ben nog nooit met 200 + geflitst.









MGG 's motor haalt dat niet eens. :+
 
Je kan ook zeggen dat je op een feestje was, totaal van God los was en niet meer weet wie je motorsleutels zonder jou toestemming heeft gepakt om een rondje op jou motor te maken })

Jij was het niet! Boete zal je krijgen omdat er een overtreding met het voertuig is gemaakt dat op jou naam staat. Maar voor een aantekening achter je naam hebben ze wel de persoon nodig die gereden heeft. En jij was helaas te dronken om dat nog te kunnen herinneren wie dat was. Je mag er toch vanuit gaan dat je op een feestje je motor gerust kan laten staan. }) }) }) })
 
een collega en mijzelf zijn eergisteren staande gehouden door een " ZWAANTJE" toen we over de snelweg reden met zo'n 242km/u , na wa uitleg een papierencheck , heeft ie ons een groot cadeau gedaan , we mochten doorrijden, nadat we een waarschuwing kregen , we hebben eerst nog een sigaretje gerookt tesamen , en wa over banden gesproken. Politieagent was zelf een motorijder in privé , rijd met een 1000 cc .
Bij deze , Dank u wel meneer de agent . Wij Belgen trachten een goede evrstandhouding te hebben met de politie . Dikwijls werpt dat zijn vruchten af.
 
een collega en mijzelf zijn eergisteren staande gehouden door een " ZWAANTJE" toen we over de snelweg reden met zo'n 242km/u , na wa uitleg een papierencheck , heeft ie ons een groot cadeau gedaan , we mochten doorrijden, nadat we een waarschuwing kregen , we hebben eerst nog een sigaretje gerookt tesamen , en wa over banden gesproken. Politieagent was zelf een motorijder in privé , rijd met een 1000 cc .
Bij deze , Dank u wel meneer de agent . Wij Belgen trachten een goede evrstandhouding te hebben met de politie . Dikwijls werpt dat zijn vruchten af.
En hoe gaat meneer de agent verantwoorden dat ie op zijn minst 243 kilometer per uur heeft gereden? Daar mag hij wel een rapport over gaan schrijven hoor.

Maw: kan alleen een broodje aap verhaal zijn.
 
een collega en mijzelf zijn eergisteren staande gehouden door een " ZWAANTJE" toen we over de snelweg reden met zo'n 242km/u , na wa uitleg een papierencheck , heeft ie ons een groot cadeau gedaan , we mochten doorrijden, nadat we een waarschuwing kregen , we hebben eerst nog een sigaretje gerookt tesamen , en wa over banden gesproken. Politieagent was zelf een motorijder in privé , rijd met een 1000 cc .
Bij deze , Dank u wel meneer de agent . Wij Belgen trachten een goede evrstandhouding te hebben met de politie . Dikwijls werpt dat zijn vruchten af.

Een waarschuwing bij 242 km???? Jezus!!! Zit er toch nog 1 voordeel van in België wonen })
Nee hoor; ik zou er nog niet dood gevonden willen worden, en een waarschuwing met 242 km slaat natuurlijk nergens op!!!

Maw: kan alleen een broodje aap verhaal zijn.

Erg ongeloofwaardig idd!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan