Geflitst voor het eerst..

Juulz

MF'er
28 sep 2004
194
0
Hilversum
Damn ik baal als een stekker.
In Hilversum ( waar ik woon :) ) Heb je een recht stuk 4 baans weg richting snelweg. Dit stuk weg ligt vrij afgelegen ( geen huizen, woonwijken, kindjes) en is recht dus geen gevaarlijke bochten. Nu wil het geval dat Gemeente Hilversum geld nodig heeft en dus ben ik gister daar geflitst omdat ik er 80 reed ipv 50..

Om te beginnen moet ik bekennen dat ik dus te snel reed.. maar ik baal er wel van dat ik 3 jaar koekblik rij zonder bekeuringen en 1 maand me motor heb en al zwaar te hard geflitst wordt.. Ook vind ik het ruk omdat het een weg is waar je heeeeeel makkelijk te hard gaat ( mede hilversumers kennen het stukje wel) terwijl er geen tot amper gevaar is voor mede weggebruikers.. Kijk wordt ik in een woonwijk gepakt dan vind ik het ergens nog terecht want ik zou geen kind onder me wielen willen hebben..

Ook jammer dat het een motor agent was die de snelheids controlle regelde.. Ik ben terug gereden om te kijken of ik echt geflitst was ( wat zo was want ze stonden aan 2 kanten te flitsen EN te laseren) ..zucht.. De 2 auto's achter me werden ook geflitst en een auto aan de andere kant ook.. gedeelde smart is halve smart denk ik dan maar..
 
Laatst bewerkt:
Niemand heeft ooit gezegd dat het bezit van een motor goed is voor de portemonnaie hè. Ik merk het verschil tussen koekblik en motor ook aan de bekeuringen.
Koekblik --> parkeerboetes
Motor --> flitsboetes
 
Niemand heeft ooit gezegd dat het bezit van een motor goed is voor de portemonnaie hè. Ik merk het verschil tussen koekblik en motor ook aan de bekeuringen.
Koekblik --> parkeerboetes
Motor --> flitsboetes

Hehe heel herkenbaar... op het feit na dan dat dit echt mijn eerste boete is OOIT :X ... damn ik ben een net jongetje :]
 
Niemand heeft ooit gezegd dat het bezit van een motor goed is voor de portemonnaie hè. Ik merk het verschil tussen koekblik en motor ook aan de bekeuringen.
Koekblik --> parkeerboetes
Motor --> flitsboetes


:? ik heb in mijn blik nooit parkeer boetes, alleen af en toe een flits :X
op 2 wielen nog niets :)
 
Ik ken het gevoel.

10 jaar auto rijden, 1x rood licht, 1x parkeerboete
1 jaar motorrijden, 2x te hard snel gereden en nog 1 onderweg. Tenminste ik neem aan dat die flits voor mij bedoeld was :z

Duur grapje motorrijden. Maar ach, minder wegenbelasting heft dat weer een beetje op hè?
 
Wat beter uit je doppies kijken he, en zonodig je handje van het gas :)
 
de laatste 2 weken staan ze daar constant. ook op het verlengde vd diependaalselaan richting snelweg na het viaduct staan ze vaak, ook lazeren. (dus als je je ogen nog moet lazeren, weet je waar je terecht kan..)
 
de laatste 2 weken staan ze daar constant. ook op het verlengde vd diependaalselaan richting snelweg na het viaduct staan ze vaak, ook lazeren. (dus als je je ogen nog moet lazeren, weet je waar je terecht kan..)
en DAAR ben ik dan ook genomen.... en nee ik vond het nie lekker
 
Terug
Bovenaan Onderaan