Geflitst! Wel foto, maar geen bezwaar

Hornikx

MF veteraan
15 mrt 2002
2.053
0
Hoppa, de eerste snelheidsovertreding in 11 jaar motorrijden is vastgelegd door onze grote vrienden.
86 waar ik 80 mocht. Ik had al een vermoeden dat ik geflitst was. Wel vreemd trouwens want ik reed met de flits ook exact 86 per uur en op de beschikking staat dat er 86 is geconstateerd ná hermeting. Ik zou dus 89 hebben gereden. Ik kan me dat niet voorstellen, want de teller van een Mille wijkt niet af bij die snelheid, maar goed.

Ik wil verder niet zeuren en ik betaal die 28 euro gewoon, maar ik zou wél heel graag de foto willen hebben. Ik heb al gezocht op flitservice.nl en de tuftufclub, maar daar staan alleen ingewikkelde bezwaarbrieven enz.

Iemand echt concrete info?
 
ingewikkeld?
het wordt voorgekauwd, moeten ze ook nog voor je slikken?

Liefst wel ja.
nee, serieus. Ik wil alleen de foto als herininering. Wat moet ik met heel die toestanden? Mijn tijd kost namelijk ook geld :)
 
Ohw ennuh er staat NERGENS dat je 89 gereden moet hebben om een boete van 6 km te hard (geconstateerde snelheid NA meetcorrectie = 86 km/h) te krijgen..
De apparatuur kan OOK afwijken, vandaar de meetcorrectie..
 
Ohw ennuh er staat NERGENS dat je 89 gereden moet hebben om een boete van 6 km te hard (geconstateerde snelheid NA meetcorrectie = 86 km/h) te krijgen..
De apparatuur kan OOK afwijken, vandaar de meetcorrectie..

Ben ik met je eens. Maar als een Mille 86 aangeeft dan zijn dat ook 86 echte kilometers. (Mille wijkt niet af schijnbaar) En dan zou je eerder een prent van 83 verwachten....snap je?
 
Ben ik met je eens. Maar als een Mille 86 aangeeft dan zijn dat ook 86 echte kilometers. (Mille wijkt niet af schijnbaar) En dan zou je eerder een prent van 83 verwachten....snap je?

Een Mille teller wijkt "niet noemenswaardig" af. Alles wijkt af; niks is exact. Maar een Mille telt de snelheid dmv een pulsmeter op het achterwiel, ipv op het tandwiel. Heb je een andere band of een versleten band, scheelt het al een paar km. Maar bij 80-90 zal dat nooit veel zijn.

Je kan de foto opvragen bij de Off. Van Justitie, maar die kost je wel extra geld!! Het kan, zonder probleem. Gewoon vragen of ze je de foto willen geven als bevestiging, zeg bijv. dat je wil weten wie er toen gereden heeft, dat je het mogelijk niet zelf was en diegen dus wil laten dokken of zo.

Moet lukken!

Grtzz HagaSan, die liever kneedown of circuitfoto's in kleur heeft :P
 
Kan dat ook als je van voren bent geflitst :?
Of is dat beetje stom?
 
Van voren betekend: te hard gereden, maar geen kenteken, dus geen prent.
Beetje dom om dan een foto te vragen. Krijgen zul je hem wel, maar met een bekeuring waarschijnlijk. :)
 
van voren geflitst: dan zul je dus nooit een prent krijgen, of ze zijn zo bijdehand om ff om te draaien om je plaat te noteren (zoals ooit bij mij toen ik een vluchtheuveltje aan de verkeerde kant passeerde :( )
 
Van voren betekend: te hard gereden, maar geen kenteken, dus geen prent.
Beetje dom om dan een foto te vragen. Krijgen zul je hem wel, maar met een bekeuring waarschijnlijk. :)

Stom, dom, komt op zelfde neer.
Beter van niet dan dus.

Edit:
Dat ik geen prent zal krijgen...zover was ik al ;)
 
Dat je dat wist....zover was ik ook al ;)

Dan moet ik jou toch echt een compliment geven voor je begrijpend vermogen :P

Enne, is de vraag van starter al beantwoord :?
Geloof het wel heh. Beetje l*ullig anders.
 
Dank u, dank u....
Ja, hoor. Ik kan vooruit. (dankzij 2 van de 15 postings :) )
Zal morgen wel ff gaan belluh.
 
Terug
Bovenaan Onderaan