Geflitst, wie weet hier de max. snelheid?

crimlin

MF'er
2 sep 2003
131
0
Amsterdam
Ik was dus op deze mooie (het is droog) zomeravond even naar Bloemendaal aan zee gereden en even lekker op een terras naar de zonsondergang gekeken.
Toen het wat kouder werd ben ik maar weer huiswaards (Amsterdam) gekeerd.

Leuke weg hoor, van Bloemendaal aan Zee richting Bloemendaal. Nieuw asfalt en leuke bochten, alleen jammer dat er nou net vanavond een ijverige ambtenaar, met zijn wagen goed verstopt, in de berm stond.
Ik zag zijn camera met flitser te laat en kon dus tijdelijk genieten van een extra verlichtte omgeving. Dat wordt een bon!

Ik passeerde de installatie met 127 km/u. Nu is de vraag, wie weet wat op deze weg de max. snelheid is? Ik denk dat het 80 km/u is.

Wie weet het mij met zekerheid te vertellen?

vroembert

MF veteraan
24 mrt 2003
20.896
4.807
Hmm.. volgens mij sommige stukken 80 en wat stukken 100... dus het kan tegen en meevallen.

crimlin

MF'er
2 sep 2003
131
0
Amsterdam
Ik dacht dat de [adviessnelheid] 60 was, aangezien de borden waar 60 op staan blauwe vierkante borden zijn en niet de gebruikelijke ronde met de rode rand ...

Desperado112

Die hard MF'er
13 okt 2002
672
0
Amsterdam
Ik was dus op deze mooie (het is droog) zomeravond even naar Bloemendaal aan zee gereden en even lekker op een terras naar de zonsondergang gekeken.
Toen het wat kouder werd ben ik maar weer huiswaards (Amsterdam) gekeerd.

Leuke weg hoor, van Bloemendaal aan Zee richting Bloemendaal. Nieuw asfalt en leuke bochten, alleen jammer dat er nou net vanavond een ijverige ambtenaar, met zijn wagen goed verstopt, in de berm stond.
Ik zag zijn camera met flitser te laat en kon dus tijdelijk genieten van een extra verlichtte omgeving. Dat wordt een bon!

Ik passeerde de installatie met 127 km/u. Nu is de vraag, wie weet wat op deze weg de max. snelheid is? Ik denk dat het 80 km/u is.

Wie weet het mij met zekerheid te vertellen?

hahaha ( sorry voor ut lachen maar ik ben gelukkig niet de enigste ) maar eg was dat vanavond ik ben daar ook geflitst :( alleen met koekblik ze stonden in de midden berm daar ik reed 110.
je mag daar 80 zo ver ik weet.

crimlin

MF'er
2 sep 2003
131
0
Amsterdam
Jij hebt die blauwe gixxer die op de op de stoep stond na die bochtige weg ;)
(bij het strand)
Ik heb er nog heel even naast gestaan.

Ja ik rij zonder sticker.

LakesR6

Rookie
13 okt 2003
29
0
Zoeterwoude
Ik ook met 3 anderen. De eerste kwam 160 de bocht evenals de 2e ik als derde denk 130-140. En me meissie 90-100.

Dat word geen leuk briefie van het CJIB. Als we pech hebben zit er zelfs nog een extra formuliertje bij.

Je mag er trouwens 80. Ben ff terug gereden om te checken.

Ze stonden trouwens aan 2 kanten. Eentje naar bloemendaal en eentje van bloemendaal.

|(

crimlin

MF'er
2 sep 2003
131
0
Amsterdam
Damn, op de heenweg heb ik helemaal niet gezien, dan krijg ik daarvan nog een veel leukere boete dan die 127 die ik op de terugweg deed :(

Kut, is namelijk niet de eerste keer dat ik in de categorie "forse overtredingen" terecht kom : '(

LakesR6

Rookie
13 okt 2003
29
0
Zoeterwoude
Het is g*dver zo een mooi stukkie asvalt met bochten daar. Terugweg hebben wij rustig aan gedaan omdat we de plek des "onheils" wouden zien.

Ik hoop dat je op de heenweg niet zo fanatiek was als ons.....

1 groene kawa 00
1 blauwe R6 01
1 blauwe kawa 04
1 rode sv650 01

rikkie

MF veteraan
5 mrt 2004
4.565
0
Spaarndam
das de zeeweg daar mag je 80km daarna krijg je nog voor dat je bij de rotonde komt krijg borden dat je 50km mag vlak na deze borden krijg je ook lijnen op de weg voor rechtsaf en rechtdoor

o en dan nog iets tis idd een heerlijk weggetje maar dat nieuwe asfalt en belijning ligt er om een reden

de weghelften waren voorheen breder en nu niet meer dus komt omdat er nog al wat mensen racen daar alleen loopt dat vaak niet goed af door zand op wegdek en dergelijke dus pas voortaan effe op daar die weg is levensgevaarlijk niet voor niet word die weg de dodeweg genoemd hier

Eureka

Die hard MF'er
3 mrt 2004
274
0
Velsen
Als je de Zeeweg bedoelt, die leuke slingerweg door de duinen >> boulevard, dan mag je komend v.a. de Haarlemse kant het eerste stukje na de rotonde 50km p/u en daarna 80km p/u.
En v.a. de Zandvoortse kant net voor de rotonde, zeg maar ruim voordat je moet gaan kiezen of je >> Den Haag wil of >> rotonde >>Haarlem dus 50km p/u.
Ze staan daar inderdaad regelmatig te controleren, en het is zo'n heerlijk stukje asfalt om lekker te :] :] :]
Hoop dan voor je dat ze niet op het 50km stuk gestaan hebben, doen ze namelijk ook graag, ideale plek om de kas te spekken voor heren politie.
Sterkte, hoop voor je dat het meevalt.

crimlin

MF'er
2 sep 2003
131
0
Amsterdam
Hmmm, terugweg lijkt me met deze woorden duidelijk dat ik in het 80 km/u stukje zit.

Dat is dus wéér een 47 km/u overtreding (42 na correctie), nu alleen nog goed nadenken hoe hard ik op dat punt op de heenweg (richting strand) reed.
De terugweg komt neer op 283EUR geloof ik (vorige keer met een dergelijke overtreding tenminste wel)

Eureka

Die hard MF'er
3 mrt 2004
274
0
Velsen
Hopelijk voor jou hebben ze aanbiedingen dag vandaag, iets in de trant van
2 halen en maar 1 betalen. :+

rikkie

MF veteraan
5 mrt 2004
4.565
0
Spaarndam
valt wel op trouwens iedere keer als er motor rijders naar het circuit gaan of vandaan komen staan ze op de zeeweg

LakesR6

Rookie
13 okt 2003
29
0
Zoeterwoude
Het vervelendste is dat je dan gelijk terugdenkt aan dat hele grote waarschuwings bord CONTROLE....... Je was gewaarschuwd...

Men this sucks

rikkie

MF veteraan
5 mrt 2004
4.565
0
Spaarndam
advies snelheid is 60 in de bochten maar als je vanaf circuit richting haarlem gaat is het op de klinkers 60km en dan bij het eerste asfalt 50km na de bushalte naar 2 baans 80 en dan verder uhm dat heb ik al gezegd

Bovenaan Onderaan