Geflitst

He, daar istie weer *O*

Stel hé, in het puur hypothetische geval dat de overheid geen boetes meer geeft voor te hard rijden. Waar moeten ze dan die inkomsten vandaan halen? :?
Minder geld uitgeven?
BVB "Generaal pardon" wat volgens sommigen 500miljoen EUR per jaar kost afschaffen?
BPM omhoog? BTW omhoog? Salaris leraren naar beneden? Bijstandsuitkering omlaag?

Prima toch zo'n snelheidsbelasting? Wil je hard rijden, dan betaal je ervoor.... :Y
Dat zou ik nog zo erg niet vinden, het is het verlies van rbw wat ik erger vind.
en nu niet zeggen dat al die agenten dan ontslagen kunnen worden om de kosten op te vangen want dat gaat meer aan ww-uitkeringen kosten 8-)
 
En....... welke regering moet ik dan kiezen? Of je nu door de hond of door de kat gebeten wordt, dat maakt nu ook niet echt uit.
Tja, als je niet wil dat iets veranderd, of als je het maar aan de anderen overlaat, dan zal nooit iets terwerkgestelligd worden.
Ik probeer (tot in den treure) de M-F-leden hier, bewust te maken dat controleren op snelheid niets met veiligheid te maken heeft.
Mijn mening: het roeptoeteren over de overheid evenals de 'Stop Bos' actie getuigd van een behoorlijke intelectuele uitdaging. B|

Maar dat is maar een mening ;)
 
dat is ook een mogelijkheid ja.
maar als dat een reden is om in een ander land te gaan wonen?
mijn oplossing is makkelijker uit te voeren :)
Hmm, ik denk dat je mijn post verkeerd geïnterpreteerd hebt.
Kiezen als in verkiezing.

Snelheid verlagen en controleren op snelheid is de gemakkelijkste en meest geld opbrengende regel, maar is snelheid altijd en alleen de oorzaak van ongevallen?
De regering voert de controles in onder het mom van "verkeersveiligheid", maar dat is de burger een rad (mag ook rat zijn) voor de ogen draaien. Ik heb het al verteld en zal het blijven vertellen. De regering is schuldig aan de vele verkeersdoden en gekwetsten, omdat ze categoriek weigert om échte maatregelen te treffen tegen de vele ongevallen, puur uit winstoogmerk.
 
tja de beste oplossing zou zijn om auto's te begrenzen en via gps zorgen dat ze ook echt niet harder kunnen.
daarnaast de auto zo ontwerpen dat de hele auto omringd is met schuimrubber zodat bij een aanrijding de schade beperkt is.
overschakelen naar elektro auto's voor een beter milieu.

ach, we nemen gewoon die honderden doden op de koop toe, toch?
 
Beetje extra doden zijn nodig eejj, er zijn nu al te weinig orgaandonoren...
Moet dus feitelijk enkel maar harder gaan... :)
 
Laatst bewerkt:
Even voor de duidelijkheid. Tusen Soest en Vliegbasis Soesterberg staat maar 1 flitspaal en dat is degene die begint bij de bebouwde kom van Soest. In de richting van de vliegbasis staat er geeneen dus.........waar ben je geflitst??? Of ben je van voren geflitst(dat gebeurt mij wel eens O-)
Je spreekt duidelijk van een flitspaal dus een mobielecontrole kan het dus niet zijn.

Waar staat/stond dat ding??????
 
Bah ik ben geflitst ergens tussen soest en vliegbasis soesterberg op de ZX6R 2003/2004 van een vriend van me. Ik haalde een auto in met ong 160 waar ik 80 mocht en zakte daarna weer af totdat ik nog iets van 110 reedt... en toen was het ineens *FLITS*....

Ik krijg echt zin om binnenkort een flitspaal in de fik te steken!!

Roverheid :r



Klote maar ja wat kan je er nog aan doen?

sterkte er mee

:W
 
Hmm, ik denk dat je mijn post verkeerd geïnterpreteerd hebt.
Kiezen als in verkiezing.

Snelheid verlagen en controleren op snelheid is de gemakkelijkste en meest geld opbrengende regel, maar is snelheid altijd en alleen de oorzaak van ongevallen?
De regering voert de controles in onder het mom van "verkeersveiligheid", maar dat is de burger een rad (mag ook rat zijn) voor de ogen draaien. Ik heb het al verteld en zal het blijven vertellen. De regering is schuldig aan de vele verkeersdoden en gekwetsten, omdat ze categoriek weigert om échte maatregelen te treffen tegen de vele ongevallen, puur uit winstoogmerk.

idd, maar aan kiezen doe ik niet :W

ik open dan ook niet zo'n topic trouwens :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan