Geflitst

Beestje mosterd na de maaltijd misschien, maar moraalridder of niet, ik vind het ook gewoon domme pech, helaas pindakaas. Je mag daar 80, inhalen of niet, te hard is te hard. Niet zeuren, gewoon betalen ;)
 
Ik had laatst een parkeer kaartje gekocht voor me auto was m vergeten onder mijn ruit te leggen veel te druk met andere dingen bezig. Ben nog geen 10 minuten weg om me computer ff weg te brengen. Staat dr zo'n agent, die legt net een boete van 50 euro onder me ruitenwisser. Dus ik laat hem dat bonnetje zien die ik net had gekocht. Zegt ie ja had je hem dr maar onder moeten leggen, DOEIII. Dat vind ik pas kut, jij betaalt het dubbele voor waar je wel schuldig aan bent.
Bezwaar indienen met parkeerbonnetje en dan hoef je niet te betalen ;)
 
Damn wat een reacties alweer.

Dus geen idee of het al genoemd is... Maar misschien geluk als beide platen op de plaat staan...?

en door een flitspaal geflits... :X _O- _O- _O- _O- Nie echt handig he... die dingen staan eigenlijk overal goed zichtbaar langs de weg





:j O-) :+
 
Bah ik ben geflitst ergens tussen soest en vliegbasis soesterberg op de ZX6R 2003/2004 van een vriend van me. Ik haalde een auto in met ong 160 waar ik 80 mocht en zakte daarna weer af totdat ik nog iets van 110 reedt... en toen was het ineens *FLITS*....

Ik krijg echt zin om binnenkort een flitspaal in de fik te steken!!

Roverheid :r
Kortom: Die paal had een paar honderd meter eerder moeten staan, waren we weer een wegpiraat armer geweest. :W

Wil je hier nou serieus om medelijden vragen omdat je 'n boete moet betalen terwijl je eigenlijk gewoon je rijbewijs zou moeten inleveren door die actie van je? :N Je hebt gewoon enorme mazzel gehad, dus niet zeuren! |(
 
Als je de consequenties niet kan dragen moet je niet te hard rijden :')

Blijft zonde van 't geld natuurlijk..

Je neemt bewust het risico, niet miepen dan...
 
full


En vrijdag pas weer openmaken :P
 
Wat wil je nou bereiken met dit topic? Ik denk dat 90% van de mensen hier regelmatig een boete krijgt. Die starten toch ook niet allemaal zo'n huiltopic? Tis toch echt je eigen schuld dus stop met zeuren, betaal die bon en kijk voortaan beter uit.
 
Wat een gezelligheid hier *O*

@ TS: het zuigt dat je geflitst bent, dat begrijpt iedereen. Maar te hard rijden is alleen wel een spelletje waarbij je wel eens kunt verliezen. En wie zijn billen brandt... ;)


Moet bepanthen erop smeren??







:+






@TS:

Kon je niet nog 3 dagen wachten met dit topic??



:W
 
Wat wil je nou bereiken met dit topic? Ik denk dat 90% van de mensen hier regelmatig een boete krijgt. Die starten toch ook niet allemaal zo'n huiltopic? Tis toch echt je eigen schuld dus stop met zeuren, betaal die bon en kijk voortaan beter uit.


yes, ik hoor bij 10% *O*
 
_O- _O- zit niet te janken man gewoon betaalen en volgende keer beter opletten waar je inhaald. ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( :] :] :] :] :]
 
Ik ben blij dat we dit hebben mogen meekrijgen...

Doet me eraan denken: ik moet er nog twee betalen :o
 
Wat heb je nou te janken...
Wees blij dat je pas geflitst was toen je nog maar 110 reed en niet op het moment dat je 160 ging |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan