geflitst ??

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
Hoi,

Gisteren rond een uur of 9 richting huis gereden.
Rijdt er voor me zo\'n golfje 2 GTI een beetje stoer
te rijden en te doen..
Natuurlijk HAP ik weer meteen en laat even zien
wie er de baas is... })

Nu stond er langs de weg een renault (???) zo\'n MPV
achtig iets en ik had al zo iets van hhmm....
Maar goed, ik rijd er langs en \'flits\'
(Tenminste dat denk ik)

Er kwam wel vrij weinig licht vanaf, veel minder
dan van zo\'n tering Gatso :j

Wat denken jullie, geflitst door een Renault om
9 uur \'s avonds met een zwakke flitser??
Of rijden de coppers daar niet in :?
 
Hoi,

Gisteren rond een uur of 9 richting huis gereden.
Rijdt er voor me zo\'n golfje 2 GTI een beetje stoer
te rijden en te doen..
Natuurlijk HAP ik weer meteen en laat even zien
wie er de baas is... })

Nu stond er langs de weg een renault (???) zo\'n MPV
achtig iets en ik had al zo iets van hhmm....
Maar goed, ik rijd er langs en \'flits\'
(Tenminste dat denk ik)

Er kwam wel vrij weinig licht vanaf, veel minder
dan van zo\'n tering Gatso :j

Wat denken jullie, geflitst door een Renault om
9 uur \'s avonds met een zwakke flitser??
Of rijden de coppers daar niet in :?

Ik denk gezien de zwakke flits dat er niets aan het hand is. Meestal zie ik een half uur vlekken als ze me flitsen. De politie rijdt trouwens tegenwoordig in allerlei troep. Meestal zijn het de standaard focus, passat ed maar soms ook vage troep zoals een oude 405 of Opel Combo.
 
tsja, kan goed.....volgens mij staat er op de www.tuftufclub.nl website een lijst met wat voorn auto ze in de verschillende provincies van ons land rijden, of een link naar een site waar dat staat...moeie maar ff kijken of er een renault gebruikt wordt.

Maar meestal is het toch zo dat je echt een duidelijk flits ziet hoor, OOK vanaf een auto!
 
Ze rijden tegenwoordig overal in.
Maar al die keer dat je twijfelt of je wel of niet geflitst bent, betekent meestal van niet.
Als je namelijk geflitst wordt, dan is er geen twijfel mogelijk,dan weet je het echt wel zeker.
 
HHmmm..ff op tuftufclub gekeken stond natuurlijk
weer niks over Z-Limburg :( maar de rest van
het land slechts een Renault gevonden, dus
het zal wel van niet.. *D

Of de golf geflitst is weet ik niet, die was al
uit het zicht }) })
 
Soms gebruiken ze een filter op de flitser zodat de flits niet zo opvalt, dus het zou kunnen dat ze die gebruiken.

Maar er zit niets anders op dan afw88.

:) :)
 
half offtopic:

Ik was vanmorgen ook zo slim om nog even gas te geven bij een oranje stoplicht.
toen ik er met 70 onderdoor ging, bedacht ik me ineens dat die roodlicht-flitsers ook op snelheid kunnen flitsen |( |(
 
half offtopic:

Ik was vanmorgen ook zo slim om nog even gas te geven bij een oranje stoplicht.
toen ik er met 70 onderdoor ging, bedacht ik me ineens dat die roodlicht-flitsers ook op snelheid kunnen flitsen |( |(

Ik ben dus niet de enige ezel hier ;)

gisteren op de n18 ook nog even snel door oranje willen rijden. Terwijl iets :P te hard door oranje reed zag ik de flitspaal staan. Weet eigenlijk niet of die dingen ook op snelheid reageren :(
 
half offtopic:

Ik was vanmorgen ook zo slim om nog even gas te geven bij een oranje stoplicht.
toen ik er met 70 onderdoor ging, bedacht ik me ineens dat die roodlicht-flitsers ook op snelheid kunnen flitsen |( |(

Hehe ken ik ,maar ik rem dan meestal flink hard af... leuk met de motor hard afremmen op zeiknat asfalt :P Ach het is tegenwoordig zo erg dat je meer op je teller moet kijken dan op het andere verkeer :( Wie let er op een kruispunt niet of ie 50 rijd ipv de auto\'s die links en rechts misschien door rood rijden ?
 
Zal wel bekend zijn, maar toch nog ff zeggen:
www.flitsservice.nl kun je onder rubriekje juridisch een bezwaarschrijft opsturen..

is mij al 4x gelukt om een boete te ontlopen -jaja...k`was stom genoeg om geflitst te worden :( -
 
Terug
Bovenaan Onderaan