Geflitst

Net ook geflitst ;( ;(

Reed tussen veenendaal en ede op een LEEG stuk weg
staat er aan het einde van de weg:

Uw snelheid is gemeten :r :r :r

Wat een fuckzooi, had lopen spelen een stukje en k weet echt niet hoe hard ik op dat moment reed kan tussen 85 en 130 zijn ik durf het niet te zeggen.

Dit is echt waardeloos, nu maar wachten hoe veel geld ik weer in een bodemloze put mag gooien...

In Deventer verstoppen ze altijd een kliko-flitscontainer achter een boom (dus je ziet de container niet, mocht je hem toch zien zie je niet dat het een flitscontainer is :( ). Een paar honderd meter verder zie je dan het bord staan "Uw snelheid is gemeten".

Lang leve mijn Quintezz (in de auto dan, op de motor moet ik nog iets verzinnen)
 
WHEEEEEEHEEEEEEE....
whine.gif

Ik ben gisteren ook geflitst :( Rij in een groepje auto's op een 80-weg (Alblasserwaard). Er stond de bekende flitsauto, dus mijn voorgangers er met 50 |( langs. Tja, je teller zal iets afwijken.... Na de auto iedereen weer gas geven en plotseling FLITS! Van voren. Damn, een driepoot aan de andere kant, niet gezien
bigglasses.gif
Ik reed 90 of 95 zoiets en helaas met de auto, dus hebben ze m'n voorkant te pakken.
Waarschijnlijk de eerste keer in de 11 jaar dat ik auto rij, dus valt wel mee. Toch baal ik ervan, zonde van het geld.
sad2.gif


Voordeel: ik heb binnenkort wel een actiefoto van mijn auto :) Beetje dure fotograaf....
 
Terug
Bovenaan Onderaan