Geflitst

Das aardig kut, kan je binnenkort ook weer een donatie maken aan het 'verlieslijdende' CJIB LOL :+ .

(Als ik het geld had wat zij in één dag verdienen zou ik het wel weten.)
O ja.. voor de mensen die niet weten wat het CJIB is... Dat is een bedrijf met bijna geen kosten maar met een maximale winst (wel ten koste van ons maar dat boeit niet) :j
 
Ga al maar zoeken naar bezwaarbriefjes.. eneeuhh.. foto bijhouden voor je collectie he!
 
Ik heb geluk ;)

Momenteel heb ik nog steeds geen bon in de bus weten te ontvangen })

Edit: Nog 3 weken wachten volgens mij en dan heb ik geld over voor mijn carbonneku :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geluk ;)

Momenteel heb ik nog steeds geen bon in de bus weten te ontvangen })

Edit: Nog 3 weken wachten volgens mij en dan heb ik geld over voor mijn carbonneku :}

Voor hetzelfde geld krijg je hem pas na een half jaar, dus betalen moet je... toch?
 
De klootzakken hebben me geflitst reed gelukkig niet heel veel te hard 20km maar ja is altijd zonde van het geld. :(

Ga altijd in beroep met het een of andere lulverhaal. Vragen om de foto helptin ieder geval niet. Zorg dat ze er gemotiveerd op in moeten gaan. Als iedereen dit zou doen, dan zou die prentenmachine binnen no time vastlopen. Je hebt een kleine kans dat de officier te laat reageert an dan wordt je prent ingetrokken. Heb ik ook al 2 x gehad :} . Daarom moet je ook niet om de foto vragen, want dat wordt kennelijk door de jongste bediende in een groot tempo afgehandeld.

Voor een goed lulverhaal heb ik nog wel wat. Niet dat je dit moet gebruiken. Het is meer om je een idee te geven.



Officier Van Justitie
Postbus 12345
0000 AA Halen Bij Die Stakkers

Betreft: Beschikking 123456789
Kenteken: AA AA OO


Oei, 23 juni 2002


Geachte heer/mevrouw,

Bij deze ga ik in beroep tegen de sanctie zoals genoemd in opgemelde beschikking..

In de beschikking is vermeld dat ik op 0 okruari 2002 om 00,0uur een snelheidsovertreding zou hebben begaan op de straat te Oei. De gemeten snelheid bedroeg 57 kilometer per uur.

Volgens de beschikking bedroeg de maximale toegestane snelheid 50 kilometer per uur.
Naar mijn mening is hier sprake van een misverstand. Mijn maximale snelheid zal ongetwijfeld 57 kilometer per uur zijn geweest. Gelet wat ik doorgaans bij het politieprogramma “Blik op de weg” kan afleiden, is niet zozeer de maximaal gehaalde snelheid op een wegvak relevant, maar de gemiddelde snelheid die over een bepaalde afstand is aangehouden. Uit mijn boordcomputer heb ik kunnen afleiden dat de gemiddelde snelheid die ik ter plekke op genoemde datum heb aangehouden 49 kilometer bedroeg. Niet ruim echter wel binnen de toegestane limiet. Ik mag er toch van uit gaan dat hetgeen door een autoriteit op het gebied van snelheidsovertredingen (de heer de Haas van genoemd programma) telkenmale wordt uitgezonden ook voor de argeloze automobilist heeft te gelden en niet alleen voor de bestuurders die zo ongelukkig zijn om door zo´n Volvo met camera te worden betrapt. Het is overbodig om te melden dat door de dienders uit de vermaledijde Volvo slechts wordt bekeurd op basis van de gemiddeld aangehouden snelheid.
Ik verzoek u dan ook de opgelegde boete in te trekken.

Mocht u niet aan dit verzoek tegemoet kunnen komen, dan reken ik op clementie aangaande de strafmaat. Een boete van € 28 is buitensporig hoog, gezien de behandeling van lieden die de Nederlandse samenleving op grove wijze pogen te ontwrichten. Ik doel hier onder andere, maar niet uitsluitend, op mensen die anderen mishandelen, terwijl de aangifte van het slachtoffer door de politie ter zijde wordt geschoven. Iemand die een lichte overtreding begaat alsdan bekeuren met opgemeld bedrag tart het rechtsgevoel. Te meer daar op genoemd tijdstip een snelheid van 57 kilometer per uur verre van gevaarlijk is, wat de heer Spee ook moge beweren.

In het geval het bovenstaande u niet tot inkeer heeft kunnen brengen, en ik kan me dat voorstellen, want u zal wel genoeg smeekbedes ontvangen van bekeurde lieden (afgezien van diegenen die anderen mishandelen dan), dan verzoek ik u mij een ijkrapport van het apparaat dat mijn snelheid heeft vastgesteld te overleggen. Ik zou niet graag bekeurd worden op basis van een onjuiste vaststelling.

Zo nodig word ik persoonlijk door u gehoord.

.


Hoogachtend

Het Slachtoffer :]


CU

DooV
 
ik ben een paar maanden gelee ook eens te hard langs een driepoot gereden en nog steeds geen bon
( [\afklopmodus] )dus hoop doet leven,en de komende tijd ben je weer wat voorzichtiger
 
ik ben een paar maanden gelee ook eens te hard langs een driepoot gereden en nog steeds geen bon
( [afklopmodus] )dus hoop doet leven,en de komende tijd ben je weer wat voorzichtiger

Moet je niet binnen de twee weken een afschrift of de pv ontvangen hebben ? In België is dat toch zo (als mijn geheugen mij niet in de steek laat) dat je binnen de twee weken de pv moet ontvangen hebben of ze kunnen je niets meer aansmeren.
 
FF een bezwaarschrift bij de http://www.tuftufclub.com/ ophalen
Onder de noemer bezwaar en beroep
Daar staat wel wat voor je bij

Moet je als nog betalen hebben ze niks aan je verdient en hebben ze geen tijd om een ander te behandelen

suc6
 
Doov, snap je dat verhaal zelf ook nog????

Volgens mij moet je binnen 3 maanden nadat je de overtreding hebt begaan, een briefje gekregen hebben. Duurt het langer, dan heb je mazzel...
 
Doov, snap je dat verhaal zelf ook nog????

Volgens mij moet je binnen 3 maanden nadat je de overtreding hebt begaan, een briefje gekregen hebben. Duurt het langer, dan heb je mazzel...
Er zit idd een maximum aan. En twee jaar lijkt mij onwaarschijnlijk.
Ik zal het morgen eens vragen op het werk. Tenminste als ik het niet alweer vergeet...
 
Hoop dat ik gisterennacht en vandaag niet geflitst ben, dan ben ik veel geld kwijt... :+ En ik moet nog twee maal 28 euro boetes binnenkrijgenl :(
 
Kreeg ook de bon uit Heerlen (hemelvaart, donker bos tussen landgraaf en heerlen om 21.15): 54 waar ik 50 mocht :(

Ik betaal gewoon, want ik reed te hard dus dan kan je dit helaas verwachten... zou het echter prettig vinden als ze dit soort zaken deden waar het wel nodig is.
 
Hottopic geeft aan nieuwe post.
Ikke lezen en lees mijn eigen post.
En wat denk je :?
Juustem...helemaal vergeten te vragen wat het maximum is |(

Ik word oud en vergeetachtig '(
 
Kreeg ook de bon uit Heerlen (hemelvaart, donker bos tussen landgraaf en heerlen om 21.15): 54 waar ik 50 mocht :(

Ik betaal gewoon, want ik reed te hard dus dan kan je dit helaas verwachten... zou het echter prettig vinden als ze dit soort zaken deden waar het wel nodig is.

Kijk, dat bedoel ik nou net. ALTIJD IN BEROEP GAAN, tenzij je vindt dat het nodig is dat je met 54 bekeurd wordt. Het kost echt geen moeite hoor.

CU

DooV
 
Net ook geflitst ;( ;(

Reed tussen veenendaal en ede op een LEEG stuk weg
staat er aan het einde van de weg:

Uw snelheid is gemeten :r :r :r

Wat een fuckzooi, had lopen spelen een stukje en k weet echt niet hoe hard ik op dat moment reed kan tussen 85 en 130 zijn ik durf het niet te zeggen.

Dit is echt waardeloos, nu maar wachten hoe veel geld ik weer in een bodemloze put mag gooien...
 
Net ook geflitst ;( ;(

Reed tussen veenendaal en ede op een LEEG stuk weg
staat er aan het einde van de weg:

Uw snelheid is gemeten :r :r :r

Wat een fuckzooi, had lopen spelen een stukje en k weet echt niet hoe hard ik op dat moment reed kan tussen 85 en 130 zijn ik durf het niet te zeggen.

Dit is echt waardeloos, nu maar wachten hoe veel geld ik weer in een bodemloze put mag gooien...

Vraag me af of je dan ook daadwerkelijk een bon kan verwachten.

Ben die borden ook weleens tegengekomen, maar never een bon...

Als "bangmakertje" is het iig doeltreffend...
 
Net ook geflitst ;( ;(

Reed tussen veenendaal en ede op een LEEG stuk weg
staat er aan het einde van de weg:

Uw snelheid is gemeten :r :r :r

Wat een fuckzooi, had lopen spelen een stukje en k weet echt niet hoe hard ik op dat moment reed kan tussen 85 en 130 zijn ik durf het niet te zeggen.

Dit is echt waardeloos, nu maar wachten hoe veel geld ik weer in een bodemloze put mag gooien...

Ik weet niet of ze dan ook werkelijk meten, maar wel strakke preventie tenminste.

Heb wel eens een proefopstelling gezien... gaf nummerbord aan met de te verwachten boete... weet je waar je aan toe bent, en de andere wegegebruikers ook... da's pas resultaatgericht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan