Gefrunnik aan mijn driewielding deel 2

Go Ralfie!

  • ja

    Stemmen: 7 25,9%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • hou toch op man

    Stemmen: 1 3,7%
  • way to go!

    Stemmen: 1 3,7%
  • wat is dat voor een lelijk ding?

    Stemmen: 4 14,8%
  • wil ik ook!

    Stemmen: 2 7,4%
  • kap nah!

    Stemmen: 1 3,7%
  • Prktpetsk!!

    Stemmen: 11 40,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Hoe kan ik je bericht verwijderen :?


:+

Als ik wanhopig genoeg ben over een maand of zeven hou ik je aan je belofte :P

Ow.. eh.... nou... ik..

Alle gekheid op een stokje, Succes met de verkoop. Kon het even niet laten. ;)

Ach.. en wie dan leeft.. kan altijd nog doodgaan _O-
 
Laatst bewerkt:
Nou, het is zover hoor. Met pijn in mijn hart (toch wel) bied ik de witte dame hierbij te koop aan. Wat er allemaal aan gedaan is heb je in deze twee topics wel kunnen lezen :P.

DIng is nu technisch OK, maar optisch kan er wel een verfrollertje overheen. Na de koprol schade aan onderzijde bak en spatbord op bak. Koplamporen vervang ik nog.

Er zit ook een handvol reservedelen bij, waaronder een versnellingsbak, cardan, zweefzadel en nog een handvol los spul.

Vraagprijs 2000 euro. Lijkt veel voor een Rus maar voor een zijklepper valt het wel weer mee. Serieuze biedingen worden in overweging genomen, rechtstreekse beledigingen worden gedelete. 8-)


Hoe zit het met de garantie :P ;)
 
Jetzt in die ausverkauf voor 1700 euro, wie maak me los??

Doe er even een dansje bij, verkoopt beter: *O* *O* *O*
 
Alles ??????


Foto-6VD4I4AN-D.jpg



_O- _O-

Ja, wie wat bewaart die heeft wat :+
 
Nou tis gebeurd hoor, na dik 6 jaar gaan onze wegen zich scheiden. Maandag wordt ze afgehaald en verhuist ze naar Noord-Holland... ;(

Vanavond even het accuutje erin gezet, paar keer trappen en ze liep alweer. En dat na drie maand stilstaan. Wel even de carburateur aan een kant afgetapt en toen snorde ze weer vrolijk op twee pitten rond. 8-)

Ergens wel heel jammer dat ze weggaat, maar ik heb er erg veel pret mee gehad en dat gun ik een ander ook wel. *O* *O* *O*

Ben dus voorlopig even zonder span. Maar met een half jaartje ofzo moet er wel een Tripteqje aan de GS kunnen hangen 8-).

Oh ja, Bachus: als je het goed vindt wil ik jouw naam graag doorgeven aan de nieuwe eigenaar, die wilde misschien wel een keer les nemen voordat ie zelf op pad gaat. Heb ik hem in ieder geval wel aangeraden. Laat even weten of dat OK is, dan geef ik je mailadres door. :)
 
Oh ja, Bachus: als je het goed vindt wil ik jouw naam graag doorgeven aan de nieuwe eigenaar, die wilde misschien wel een keer les nemen voordat ie zelf op pad gaat. Heb ik hem in ieder geval wel aangeraden. Laat even weten of dat OK is, dan geef ik je mailadres door. :)

Dat is goed hoor, ik doe het graag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan