Gefrunnik aan mijn driewielding deel 2

Go Ralfie!

  • ja

    Stemmen: 7 25,9%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • hou toch op man

    Stemmen: 1 3,7%
  • way to go!

    Stemmen: 1 3,7%
  • wat is dat voor een lelijk ding?

    Stemmen: 4 14,8%
  • wil ik ook!

    Stemmen: 2 7,4%
  • kap nah!

    Stemmen: 1 3,7%
  • Prktpetsk!!

    Stemmen: 11 40,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Hûh :?

Ik kocht vandaag het blad Klassiek & Techniek (juli 2009) en er stond een artikel in over een witte Djepnrrnn van ene zeker Ralf. Dat moet haast Ralfie zijn dacht ik maar nu lees ik dat je haar niet meer hebt?
Of is misschien dat artikel eerder geschreven en nu pas gepubliceerd?
 
Hûh :?

Ik kocht vandaag het blad Klassiek & Techniek (juli 2009) en er stond een artikel in over een witte Djepnrrnn van ene zeker Ralf. Dat moet haast Ralfie zijn dacht ik maar nu lees ik dat je haar niet meer hebt?
Of is misschien dat artikel eerder geschreven en nu pas gepubliceerd?

Korrektemundo 8-)
 
Zit er nou nog geen slot op :?

De nieuwe eigenaar is er nog steeds erg blij mee, snap je toch ook niet :?

:+


:W :W
 
wel hoor. jij hebt alle problemen er uit gesleuteld, hij is nu goed.

:^

Hij wilde nog wel de andere versnellingsbak gaan reviseren in de winter en die er dan onder zetten, verder is ie echt in orde (zowel de nieuwe eigenaar als het span :+).
 
Ben dus voorlopig even zonder span. Maar met een half jaartje ofzo moet er wel een Tripteqje aan de GS kunnen hangen 8-).

Na Ralf gesproken te hebben dit oude topic maar is van de zolder getrokken en oma even stevig afgestoft, mens was niet meer toonbaar.

En wat schetst mijn verbazing, met een halfjaar zou de GS voorzien zijn van een tripteq.
dat was dus 14 mei 2009
We zijn nu dus bijna 2 jaar verder en..............................geen tripteq aan de GS.

Aangezien we toch BMW's aan het verprutsen zijn met een bakje kan deze er ook nog wel bij dus binnen kort maar weer een BMW sleuteldagje inplannen.
 
Na Ralf gesproken te hebben dit oude topic maar is van de zolder getrokken en oma even stevig afgestoft, mens was niet meer toonbaar.

En wat schetst mijn verbazing, met een halfjaar zou de GS voorzien zijn van een tripteq.
dat was dus 14 mei 2009
We zijn nu dus bijna 2 jaar verder en..............................geen tripteq aan de GS.

Aangezien we toch BMW's aan het verprutsen zijn met een bakje kan deze er ook nog wel bij dus binnen kort maar weer een BMW sleuteldagje inplannen.


*O* *O* te gek. :Y :Y ik ben erbij :Y :Y :Y *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan