Gefrunnik aan mijn driewielding deel 2

Go Ralfie!

  • ja

    Stemmen: 7 25,9%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • hou toch op man

    Stemmen: 1 3,7%
  • way to go!

    Stemmen: 1 3,7%
  • wat is dat voor een lelijk ding?

    Stemmen: 4 14,8%
  • wil ik ook!

    Stemmen: 2 7,4%
  • kap nah!

    Stemmen: 1 3,7%
  • Prktpetsk!!

    Stemmen: 11 40,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Na Ralf gesproken te hebben dit oude topic maar is van de zolder getrokken en oma even stevig afgestoft, mens was niet meer toonbaar.

En wat schetst mijn verbazing, met een halfjaar zou de GS voorzien zijn van een tripteq.
dat was dus 14 mei 2009
We zijn nu dus bijna 2 jaar verder en..............................geen tripteq aan de GS.

Aangezien we toch BMW's aan het verprutsen zijn met een bakje kan deze er ook nog wel bij dus binnen kort maar weer een BMW sleuteldagje inplannen.


*O* *O* te gek. :Y :Y ik ben erbij :Y :Y :Y *O* *O*
 
Na Ralf gesproken te hebben dit oude topic maar is van de zolder getrokken en oma even stevig afgestoft, mens was niet meer toonbaar.

En wat schetst mijn verbazing, met een halfjaar zou de GS voorzien zijn van een tripteq.
dat was dus 14 mei 2009
We zijn nu dus bijna 2 jaar verder en..............................geen tripteq aan de GS.

Aangezien we toch BMW's aan het verprutsen zijn met een bakje kan deze er ook nog wel bij dus binnen kort maar weer een BMW sleuteldagje inplannen.

En bedankt he, allemaal oud zeer wakker gemaakt B| .
 
Waar is die fuck you smiley toch als je hem nodig hebt :?



:+
 
images


Zoiets?
 


:Y :Y En daar gaan we, als je terug bent uit de dolomieten gewoon weer aan verder. :Y
Ik dnek dat we dan ook wel op het punt zijn dat het afgelast kan worden. En dan kan de keer erop het onderstel ernaast worden gezet.
 
Zeg stelletje ouwe wijven, ga iemand anders z'n topic lopen vervuilen B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan