Gefrunnik aan mijn driewieler

Hoe vijje me spannetje??

  • Gaaf!

    Stemmen: 39 25,7%
  • Vet!

    Stemmen: 6 3,9%
  • Wreed!

    Stemmen: 4 2,6%
  • Stoer!

    Stemmen: 15 9,9%
  • pRKETPSKT!!

    Stemmen: 52 34,2%
  • Da!

    Stemmen: 7 4,6%
  • Njet!

    Stemmen: 20 13,2%
  • Wil ik ook!!

    Stemmen: 9 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    152
Status
Niet open voor verdere reacties.
...op slot, we zijn er, 2500 gehaald, eindelijk afgelopen. 8-)


Daarom: te koop, Dnepr K750, blok gereviseerd, vers uitgedeukt, strak in de lak en rijdt als een beest. Verbruikt iets olie :+ . Voorzien van elektronische spanninsregelaar, starten en lopen, nieuw lampje op zijspanbak, topsnelheid 75 km/h (en dat is al beangstigend genoeg 8-) ). Prijs: NOTN
 
...op slot, we zijn er, 2500 gehaald, eindelijk afgelopen. 8-)


Daarom: te koop, Dnepr K750, blok gereviseerd, vers uitgedeukt, strak in de lak en rijdt als een beest. Verbruikt iets olie :+ . Voorzien van elektronische spanninsregelaar, starten en lopen, nieuw lampje op zijspanbak, topsnelheid 75 km/h (en dat is al beangstigend genoeg 8-) ). Prijs: NOTN


Koop je nu een ander Wrak??? :W
 
...op slot, we zijn er, 2500 gehaald, eindelijk afgelopen. 8-)


Daarom: te koop, Dnepr K750, blok gereviseerd, vers uitgedeukt, strak in de lak en rijdt als een beest. Verbruikt iets olie :+ . Voorzien van elektronische spanninsregelaar, starten en lopen, nieuw lampje op zijspanbak, topsnelheid 75 km/h (en dat is al beangstigend genoeg 8-) ). Prijs: NOTN
NOTN :? hoe veel isda? :P
 
hmm een top van 75? gister me laten vertellen dat zo'n zijklepper in ieder geval 85 moet kunnen halen...
 
hmm een top van 75? gister me laten vertellen dat zo'n zijklepper in ieder geval 85 moet kunnen halen...
Nou, de mijne in ieder geval niet. :z Maar ik rij natuurlijk ook erg voorzichtig O-) .

Staat wel in het boekie. Als de motor solo > 90 loopt en niet meer olie verbrikt dan 1:400 is ie nog niet aan revisie toe :+ .
 
de teller staat nu al op 2513 posts.
het begint een lijdensweg te worden, het lijkt me humaner als iemand de stekker er uit trekt
 
spider wil zeker weten hoe het afloopt.
we hebben de witte dame dit weekend in actie gezien :} :}
louter respect dat zij een brabandse uitputtingsslag zo goed weerstaat :} :}
 
spider wil zeker weten hoe het afloopt.
we hebben de witte dame dit weekend in actie gezien :} :}
louter respect dat zij een brabandse uitputtingsslag zo goed weerstaat :} :}

hoe het afloopt :? het begint nu pas écht :Y

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan