Gegroet motorrijders

tonygolf

Rookie
1 dec 2014
5
0
Spijkenisse
Beste,

Ik ben Tony, 22 jaar jong...

Motor rijden doe ik zelf niet, echter vind ik het wel leuk om mijn vader te helpen met zijn 'speciaaltje'.

Nu heeft hij heel zijn motor ( Yamaha GTS1000 ) helemaal opgeknapt, gepoetst etc.

Helaas heeft hij gisteren een eenzijdig ongeval gehad, gelukkig heeft mijn oude er niks aan overgehouden maar zijn motor is best lullig beschadigd.

Ik vind het super erg voor hem gezien de hoeveelheid tijd die hij er in gestoken heeft.

Misschien dat iemand hier mij (stiekem) wilt helpen, zodat ik hem met kerst toch een start en motivatie kan geven om z'n GTS op te gaan knappen.

Ik zoek voor m'n vader:
Rechter voorkuip, voorrem hendel (hoe heet zo'n ding? |( ), stapje (rv), rechter onderkuip, rechter knipperlicht & een hoop moed :} .

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Tony Koorevaar. *D
 
Beste,

Ik ben Tony, 22 jaar jong...

Motor rijden doe ik zelf niet, echter vind ik het wel leuk om mijn vader te helpen met zijn 'speciaaltje'.

Nu heeft hij heel zijn motor ( Yamaha GTS1000 ) helemaal opgeknapt, gepoetst etc.

Helaas heeft hij gisteren een eenzijdig ongeval gehad, gelukkig heeft mijn oude er niks aan overgehouden maar zijn motor is best lullig beschadigd.

Ik vind het super erg voor hem gezien de hoeveelheid tijd die hij er in gestoken heeft.

Misschien dat iemand hier mij (stiekem) wilt helpen, zodat ik hem met kerst toch een start en motivatie kan geven om z'n GTS op te gaan knappen.

Ik zoek voor m'n vader:
Rechter voorkuip, voorrem hendel (hoe heet zo'n ding? |( ), stapje (rv), rechter onderkuip, rechter knipperlicht & een hoop moed :} .

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Tony Koorevaar. *D

Is dit je vader?
Roland1975 in "Hulp gezocht, Lekke voor schokbreken GTS..."
 
Laatst bewerkt:
De kuipdelen zullen moeilijk zijn, remhandles etc is niet zo moeilijk. Ga eens wat slopers af zoals Boonstra en Leo Streppel.

Plaats eens een foto?
 
Laatst bewerkt:
Officieel is het mijn stiefpa, om een lang verhaal kort te maken.

Ik weet niet of hij het zo leuk zou vinden als ik een foto van zijn fiets plaats, dit wou ik tenslotte als verassing doen.

Kuipdelen was ik al bang voor eBay, marktplaats & google volledig afgespeurd.
 
Officieel is het mijn stiefpa, om een lang verhaal kort te maken.

Ik weet niet of hij het zo leuk zou vinden als ik een foto van zijn fiets plaats, dit wou ik tenslotte als verassing doen.

Kuipdelen was ik al bang voor eBay, marktplaats & google volledig afgespeurd.
motorsloop.com
boonstra
woesthof
 
remhendel in 12 euro nieuw,
voetsteunen 26.

kuipdelen zullen zeldzaam zijn.
misschien een idee de oude 'op te lappen' als ze niet 'overmidden' zijn.

wel rot voor hem, succes !
 
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Kuipen zullen heel moeilijk te maken zijn, gezien de schade. (sommige plekken zijn weg gesmolten zeg maar)

Ik blijf internet uitkammen, Martell iniedergeval bedankt ik heb al contact gehad maar kuipen hadden ze niet.

Als iemand nog iets te binnen schiet hoor ik het graag.
 
Je kunt yellowrider of scheffers hier op het forum even proberen. (streetfighter deel)
Zij hebben er beiden eentje verbouwd (scheffers is nog bezig)

Volgensmij hebben/gaan ze de originele kuipdelen niet meer gebruiken. Een priveberichtje kan geen kwaad.

Succes!
 
Leuk initiatief

succes er mee!

Kuipen kunnen tegenwoordig, mits ze niet volledig in brokken liggen, mooi hersteld worden, maar dat kan wel een paar knaken kosten.

Geef hem daarnaast een VRO zodat hij hem daarna niet nog een keer neerlegt :)
 
Jongens bedankt, de eerste spullen zijn inmiddels al onderweg via Yellowrider. Gelukkig had Maarten nog een set hendels liggen die binnenkort mijn kant op komen. Kuipdeel is niet meer te herstellen, ik mis hier en daar een paar stukken zeg maar. We gaan gestaagd verder zoeken voor de kuip en dan kan zij weer de weg op. Thanks Tony, je ben een lieve knul
 
Zou even kunnen vragen bij Rob Tooten alias Spitsmuis. Hij is zogezegd "The leader of the pack"GTS club welke elk jaar een meeting organiseerd. Wellicht kan die je verder helpen wat kuipdelen betreft. Zal emailadres even doorsturen. Suc6



Check email!!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan