Gegroet tijdens mijn les door motoragent !!!!!!!!

Miss Wheelie

MF'er
24 feb 2003
55
0
Almere
Vandaag weer lekker gelest, dus ik was weer ff in mijn nopjes. *D Eenmaal in Bussum reed ik ver mijn instructeur en de andere leerling uit. Komt er van de andere kant een motoragent aan, en hij groette mij.Heerlijk toch het gevoel dat je er al helemaal bijhoort. Als hij maar niet naderhand in zijn spiegeltje heeft gekeken en dat bordje " L " heeft gezien :?
 
hey Miss...

ik groet altijd lessers.........en motor-agenten...

als je slaagt weet ik wel paar lui uit bussum en omgeving
om mee te rijden...ik woon zelf in de Hilversumse meent..

wanneer moet je examen doen of blijft dit geheim *D

EDIT L :+ L ....als ik nu eerst ff je profiel bekijk zie ik dat
je in almere woont....je lest dus zeker bij TerBeek??..
 
Hahaha, herkenbaar...

Ik was ook zo'n groetende lesserd, en niemand groette ooit terug. En zomaar plots op een dag...terwijl ik in een prachtig bochtje 'lag' (zal wel heel rechtop geweest zijn, maar het voelde stoer)... een groetende tegenligger-motorrijder! Ik was zo verguld en in mijn sas dat ik bijna de bocht miste en het dijkje afging...
:+
 
hoi Mech. Animal,
Toppie dat je iedereen groet, kunnen sommige motorrijders nog wat van leren *D
Ik heb begrepen dat het nog wel wat weekjes op zich laat w8en wanneer ik mag afrijden. En dan open ik wel een nieuwe topic want dat mag IEDEREEN weten 8-)
Dan gaan wel lekkur :] :] :] dat staat bij deze. Maar ik les niet bij Ter Beek maar bij VVC :9
 
Ik groet lessers ook altijd hoor, alleen zwaaien de meeste niet terug (zou ook een vast onderdeel van het examen moeten worden ;) ), maar dat doet de instructeur daarachter meestal wel (ook als hij/zij in de auto zit)
 
Ik groet al sinds ik m'n rijbewijs heb naar motoragenten ... nog geen enkele die terug heeft gegroet(behalve m'n Pa dan ...) :( (meeste kom ik tegen als ik richting A'dam rijdt, vanuit Almere)
 
ik groet agenten op de motor en lessers ook altijd.

motorcops groeten eigenlijk altijd terug, de lessers niet altijd. waarschijnlijk zien ze je niet optijd ofzo.

vind trouwens wel dat je als lesser gewoon kan groeten hoor, je zit toch op zo'n ding.
 
Meestal groet ik wel, maar ik vergeet het inderdaad wel eens. Dan ben je zo druk bezig met instructies opvolgen, verkeerssituaties etc. :)
 
Ik groet al sinds ik m'n rijbewijs heb naar motoragenten ... nog geen enkele die terug heeft gegroet(behalve m'n Pa dan ...) :( (meeste kom ik tegen als ik richting A'dam rijdt, vanuit Almere)
Ik groet ook altijd als ik een motoragent tegen kom, en meestal groeten ze ook terug.
Kom ik dan bijna altijd je pa tegen dan? :P

Maak het zelfs mee dat de agenten mij al groeten voordat ik hen gegroet heb :)
 
hey Miss...

ik groet altijd lessers.........en motor-agenten...

als je slaagt weet ik wel paar lui uit bussum en omgeving
om mee te rijden...ik woon zelf in de Hilversumse meent..

wanneer moet je examen doen of blijft dit geheim *D

EDIT L :+ L ....als ik nu eerst ff je profiel bekijk zie ik dat
je in almere woont....je lest dus zeker bij TerBeek??..

jou groet ik niet, sterken nog, je hebt geen eens een motor :P
 
Toevallig afgelopen woensdag nog een motoragent (op z'n motor) tegengekomen.
Die man had volgens mij niet helemaal verwacht dat ik hem zou groeten. Hij keek me een beetje vreemd aan maar groette toch terug! :)
 
jou groet ik niet, sterken nog, je hebt geen eens een motor :P


ggggrrrr......oppassen he Oudmaijer... ;)
tis nie mijn fout dat me gixxer dermee ophield ;(

Ze is is al bij de dealer...kunnen we gauw weer ff rijden...
kweet al wat meer lui die wel meewillen...
kheb het idee dat DaytonaWoutje ook hier in de buurt rondspookt *D

anyway..zat lui voor een MF-Gooi&Vechtstreek-Meeting :]
 
op het moment dat 1 van mijn leerlingen niet terug groet leg ik uit dat dat erbij hoort en dat het ook tijdens het examen gedaan mag worden. de meeste doen het dan ook behalve de mensen die het nog niet durven. en dat zijn niet altijd lessers maar ook mensen die aleen rijbewijs hebben.

succes met het lessen en straks met het examen
 
Ik groet lessers altijd maar die groeten nooit terug :( -> alhoewel ik best snap dat ze al hun aandacht nodig hebben voor hun motor :)
 
een motoragent (op z'n motor) tegengekomen.
Die man had volgens mij niet helemaal verwacht dat ik hem zou groeten.

...op zijn motor????.... Motorrijders en agenten die gewoon op straat lopen, in hun koekblik of gewoon op de fiets, groet ik niet hoor, daar begin ik niet aan O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan