Gegroet!!

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.522
2.095
Nederland
Voor het eerst in de geschiedenis!!!!

BertV & ik werden vanmiddag door 2 chopperrijders gegroet onderweg!! dat moet in de geschiedenisboeken komen te staan !!!!!
 
Laatst bewerkt:
Dah kan ik beter... Gegroet door twee HD rijders... Terwijl ik ze inhaalde 8-)
Chopperaars groeten vrijwel altijd hier (Nijmegen eo)... Die toergastjes hebben daar meer moeite mee... BMW rijders laten het stuur niet los (no kidding... Eentje deed een poging te zwaaien, maar greep maar weer snel naar z\'n stuur...) en de enige handjes van pan-rijders die omhoog zijn gegaan tot nu toe zijn van m\'n ex-instructeur, familie en agentjes...

Goldwingers doen wel weer extra moeite... Steken zelfs regelmatig het handje ver buiten de kuip (en da\'s moeilijk... ;) )
 
mm, best wel raar ddat iemand zoiets als jouw ding een blik gunt :P

BertV reed voorop. Bovendien moet je niet zo lopen zeiken over een offroad, jij hebt helemaal niets, en heb je eindelijk eens wat, dan rij je het finaal aan stront. Zo wel motor als auto. Wat heb je nou nog.. een fiets ?!?! Die zal ook wel tegen een boom aangevlogen zijn.

Offroad is ideale motor voor jou hoor... niet echt stuk te krijgen, en hiermee kan je tenminste trappen op en afrijden zonder schade, als het zomer is kan je op de motor naar het strand en hoef je niet 1km te lopen voor een ijssie maar pak je gewoon de motor.
 
Laatst bewerkt:
gewoon hard op ze inrijden, dan schrikken ze wel en steken ze hun handen wel in de lucht. En dan terugzwaaien. Lukt bij mij altijd :)
 
Mij maakt het geen hol uit wie er wel en niet terugzwaaien. Ik zwaai gewoon altijd ( en naar iedereen op 2 wielen met >50 cc) en geniet er van als mensen terug zwaaien. En zo niet, dan zijn het zondagsrijders 8-)
 
tsjonge jonge,op je teentjes getrapt?Ik maak constant van die grappen!
korreltje zout,COLLEGA!

:) Poohbeer en ik zitten elkaar altijd te narren ;) Dus das nix nieuws hoor, deze reactie had ik al van \'m verwacht, en heb ik ongeveer in zo\'n vorm al vaker van \'m gehoord, of nie pooh :j ? :)
 
Vanmiddag een ritje op een demo MV Agusta Brutale mogen maken.
Dan zou je toch denken dat er wel naar je gezwaaid wordt...
Maare wederom een hoop van die Sjoppergasten die niet groeten.
Maar daar was het ritje op de Brutale niet minder leuk door :]
 
Ik zwaai nu met de middelvinger. Ik heb zeker 20 motorrijders gezien *D

Waarom wordt er nou nooit eens gepost dat die idioten BMW rijders met hun middelvinger zwaaien?
Hmm...troost je Gorilazz...als ik strakkies groot ben, en ook zo'n BMW rijd, zal ik gewoon door blijven zwaaien hoor. Net zoals ik nu al op me CB'tje doe. Dus niet alleen dat vingertje, maar de hele hand ;)
 
Voor het eerst in de geschiedenis!!!!

BertV & ik werden vanmiddag door 2 chopperrijders gegroet onderweg!! dat moet in de geschiedenisboeken komen te staan !!!!!
WOW!!!!! Ze rijden maar 3 maal per jaar met de club na lang en moeilijk overleg met hun vrouw. Ze hebben al hun concentratie nodig om niet van de brommert af te vallen, daarom groeten ze meestal niet.
 
Ben vandaag een lekker stukkie wezen toeren over de veluwe. Ben aardig wat motorrijders tegen gekomen, die net als ik even wilde genieten van het heerlijke weer :] Bij elke biker die ik tegenkwam heb ik natuurlijk netjes gegroet en wat bleek. Bijna iedereen groette terug :)

De eerste die dat niet deed was de bestuurder van een motorambulance, die stumpert was aan het werk en had natuurlijk liever een stukkie getoerd. De tweede was een BMW rijder die stapvoets reed en natuurlijk bang was dat ie om zou vallen zodra hij 1 vinger de lucht in zou steken |( . Verder een aantal sportmotoren (stuk of 5) en zowaar 1 chopperrijder! Al deze einzelgängers vonden het niet de moeite om mij en mijn vriendin terug te groeten, maar daar lig ik niet wakker van. Het heeft mijn dag zeker niet verpest, ik heb gewoon lekker gereden op mijn SV-tje.


[me]Remakil is wel sterk teleurgesteld in het lage aantal niet groetende chopperrijders. Volgens dit topic zouden het er veel meer moeten zijn dan 1. Denk dat ik maar een topic ga starten over niet groetende sportbikers[/me] ;)
 
Hmm...troost je Gorilazz...als ik strakkies groot ben, en ook zo'n BMW rijd, zal ik gewoon door blijven zwaaien hoor. Net zoals ik nu al op me CB'tje doe. Dus niet alleen dat vingertje, maar de hele hand ;)

Geloof mij maar, na een ritje eiffel zwaai je met twee handen en twee vingers naar elke andere idioot op een motor... het zg :j gebaar })

Op zaterdag 11 oktober 2003 23:21 schreef JK het volgende:
Jezus man dit is 2 jaar geleden ! Intussen schiet ik ze al neer als ik ze zie :+

:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan