gehaald

julesmushu

Die hard MF'er
18 okt 2005
332
0
maastricht
Naar flink balen dat ik de eerste keer ben gezakt, heb ik vandaag (op vrijdag de 13de notabene) mijn motorrijbewijs gehaald. Thanks voor de support allemaal
 
tja wat voor een motor komt er, kweet niet, vind zon oldskool gsxr van 89 tot het w model wel ruig, trx850 spreekt me ook wel erg aan, fzr 600r zo iets dergelijks,
 
V.H.G.

en dan zeggen ze dat vrijdag de 13de ongeluk met zich mee brengt
full
 
idd wat een vertrouwen...

Maareehh van harte, en nu snel een brommert aanschaffen (of is het geld op)

Succes ermee en een MF sticker plakken he

Groet # :? :9
 
*O* *O* PROFICIAT *O* *O*



















zo zie je maar.... vrijdag de 13e is zo gek nog niet, al dat gelovig gedoe... :N
 
tja wat voor een motor komt er, kweet niet, vind zon oldskool gsxr van 89 tot het w model wel ruig, trx850 spreekt me ook wel erg aan, fzr 600r zo iets dergelijks,

Gixxer en FZR zijn viercilinders, TRX is een tweepitter... Rijdt toch wel anders! Naar mijn mening trouwens lekkerder, maar ja er zit ook het zelfde blokje in de trix als in mijn TDM dus ik ben bevooroordeeld 8-)

Tsja, tweecilinders... Je houdt ervan of je verfoeit ze. Ik hoor duidelijk tot de eerste categorie!

Van harte gefeliciteerd, en ik hoop dat je snel een motor naar je zin vindt en veel, heel veel veilige kilometers gaat rijden!!! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan