gehaald

ATT12.jpg


Feli :)
 
Laatst bewerkt:
thanks nogmaals allen en nee geen last gehad van Paraskevidekatriafobie, wel een paar keer moeten kotsen vantevoren thuis of is dat hetzelfde ??
 
Nou gefeliciteerd. Je hebt gelijk wel mooi weer uitgekozen voor het behalen van je rijbewijs! Veel plezier en veilige kilometers toegewenst.. Hoop dat je ook gelijk deweg op kan! Of moet je nog een gemotoriseerde fiets kopen?
 
ja ben nog aan het sparen gelukkig volgende maand ook weer vakantiegeld, dus voorlopig blijft het nog ff bij extreem hard fietsen, heb wel al een ritje mogen maken op de xjr van mijn broer, maar das toch een beetje zwaar vin ik hoor om te beginnen
 
Gefeliciteerd!!! Oh enuh.. ik heb mijn eerste motor (CB650SC ´83) gekocht voor 900 euries en heb er 55.000 probleemloze kilometers mee gereden. Hij doet et nog steeds, en over 5 jaar nog.. en errug véél plezier mee gehad!! Koop gewoon iets ouds en gaan met die banaan!! *O*
 
dat hoop ik ook Baz met dit weer lukt het bijna vanzelf, het is dan moeilijk om zenuwachtig te zijn en niet intens te genieten van het mooie weer hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan