gehandicapt persoon

hamul

MF'er
5 jul 2002
239
0
in de buurt van zwolle
Ik ben officieel kneus vd week. Na 3 jaar woon-werk voor het eerst op m'n muil door een minder vaide persoon op een scootmobiel.
Mevrouw op scootmobiel rijdt plotseling door rood waardoor opel busje voor me vol in de ankers moet en ik niets anders kan dan m'n brommer met 10 per uur in de bocht platleggen. Krassen had die gelukkig al, maar wel rvs achterremleiding en handschoen naar de fuck. Valt dus gelukkig wel mee.
Maar goed wat schetst mijn verbazing vrouwtje in scootmobiel crosst er terwijl ik op de kruising lig) vandoor, spoorloos verdwenen ook nog eens.

Dus als iemand gezien wie de persoon op scootmobiel is geweest die mijn crash veroorzaakt heeft, geef het dan door aan me, kan ik haar bandjes leeg laten lopen ofzo.
 
vooral niet melden waar e.e.a. gebeurd is :P

zoiezo weinig kans natuurlijk, maar toch.

die brommobielen en aanverwante artikelen ook :(
 
ach waarschijnlijk schrok ze nog harder als/dan ik. Ben wel blij dat ik al een enigzins "ervaren" motor heb. Je zult toch een superstrakke nieuwe fiets hebben, ik zou spontaan in huilen uitbarsten.
 
ach waarschijnlijk schrok ze nog harder als/dan ik. Ben wel blij dat ik al een enigzins "ervaren" motor heb. Je zult toch een superstrakke nieuwe fiets hebben, ik zou spontaan in huilen uitbarsten.

dit valt waarschijnlijk onder "superzwakke weggebruiker", zware overtredingen bestaan er niet voor die ;(

die invalide toch maar ff de berm in tuuteren de volgende keer je die tegen het lijf loopt
 
Tsss...Invalide, en er dan toch hard vandoor gaan. De bejaarden van tegenwoordig!
Het zou m'n oma kunnen zijn, die heeft ook zo'n wagentje, alleen rijdt die liftdeuren aan en rijdt ze niet door rood voor zover ik weet.

Balen, hoop dat die invalide tang nog te traceren is en je je schade kan verhalen.
 
*D

Waarschijnlijk was zij naast minder valide, ook doof en blind.

Dan komt ze ook in aanmerking voor een auto lijkt me. :P

Aangifte doen lijkt me ook leuk. Strak in je dainese motorpak, helm in de hand met iridium vizier natuurlijk, ietsjes te breed lopen op die megalaarzen en dan.

Ik wil aangifte doen.

Waarvan precies.

Ik ben omver gereden door... een... scootmobiel :o

Door een wat? })

Laat ook maar eigenlijk, goedemiddag :P
 
Laatst bewerkt:
of een andere vorm van aangifte:

jij: ik wilde aangifte doen van een doorrijder bij een ongeluk
agent: heeft u kenteken of kenmerken van het voertuig?
jij: kentekenplaatje was te klein, en ik knalde achterop een auto
agent: dus jij reed achterop
jij: euh... jah
agent: dan had je waarschijnlijk geen afstand genoeg gehouden
jij: maar daar kwam ik niet voor, ik wilde een aangifte doen wegens doorrijden
agent: wie reed er door dan, de auto waar u tegenaan reedt?
jij: euh.. nee een scootmobiel, met een oud vrouwtje erin
agent: die haalde u in???
jij: nee, die stak de weg over zonder te kijken
agent: waarom denk je dat die mensen in zo'n scootmobiel zitten??
jij: geen idee, maar ik wil gerechtigheid
agent: geen getuigen geen bewijzen
jij: laat ook maar, ik geef het op
agent: meneer, ik moet u nog een bon geven voor het te dicht rijden op de
voorganger
jij: pffttttt
agent: dat is dan 200 euro
jij: :(
 
ik lees dat je zo dicht op je voorganger zat dat je niet meer op tijd kon remmen.
dat busje heeft die scootmobiel niet geraakt dus die had kennelijk remweg genoeg.

kiezen om je motor plat te leggen heb ik nog nooit van gehoord, dan wijk je toch gewoon uit :?

ik denk dat je een goede kandidaat bent voor een VRO'tje.


als we scootmobielen ritueel gaan verbranden, kunnen we dan ook de brommobielen meenemen? :r :r :r :r
 
scootmobielen zijn gaaf........
lag er een paar weken geleden eentje omgevallen op het plein voor de deur............ terwijl oma LADDERZAT en zingend over mijn zijspan hing om 2 uur s'nachts.............
Dat daarbij een 115dB Spyball afging boeide oma kennelijk niet zo........
Alleen mijn dochtertje werd er wakker van.

De dame in kwestie is na aanhouden van diverse automobilisten (inclusief politie) van het plein afgewaggeld, de scootmobiel is de volgende dag door de politie opgehaald.
Was een blauwe met boodschappen mandje in Rotterdam, klinkt een beetje als het type "minder" valide wat ongeval TS ook zou kunnen veroorzaken?
Ze word hier in de buurt tenminste regelmatig gesignaleerd terwijl ze via lantarenpalen, gevels en stoepranden van cafe naar cafe stuitert..........
 
Laatst bewerkt:
scootmobielen zijn gaaf........
lag er een paar weken geleden eentje omgevallen op het plein voor de deur............ terwijl oma LADDERZAT en zingend over mijn zijspan hing om 2 uur s'nachts.............
Dat daarbij een 115dB Spyball afging boeide oma kennelijk niet zo........
Alleen mijn dochtertje werd er wakker van.

De dame in kwestie is na aanhouden van diverse automobilisten (inclusief politie) van het plein afgewaggeld, de scootmobiel is de volgende dag door de politie opgehaald.
Was een blauwe met boodschappen mandje in Rotterdam, klinkt een beetje als het type "minder" valide wat ongeval TS ook zou kunnen veroorzaken?
Ze word hier in de buurt tenminste regelmatig gesignaleerd terwijl ze via lantarenpalen, gevels en stoepranden van cafe naar cafe stuitert..........

:} :} :}
:+
 
ik kon niet anders omdat ik te dicht op die auto voor me zat (heb heel licht z'n bumper aangetikt) en ik dus niet goed oplette. Daar kan geen VRO tegen op. Feit blijft echter wel dat ook gehandicapten moeten wachten op een rood licht.
Vind één lullig valletje in mijn 6 jaar mototrijbewijs met daarin 3 jaar vrijwel elke dag (en ook met sneeuw/hagel whatever) rijden toch redelijk netjes vinden. niet dan?? Als ik over 3 jaar weer zo op mijn bek mag gaan en verder geen ongelukken maak dan teken ik ervoor hoor.
 
Het is leuk dat de oudjes en andere minder valide nog mobiel zijn m.b.v. zown karretje of bromding ... maar ik ben er wel een heel groot voorstander van dat ze dan eers hun brommer certificaat moeten halen. En dan bedoel ik niet i.v.m. leeftijd meteen bij het gemeentehuis maar net als de 16 jarige door middel van het laten zien dat je het hedendaagse verkeer begrijpt. Sommige rijden echt als gekke...

Wel erg rot voor je dat je nu met wat schade zit (denk dat je die toch niet had kunnen verhalen maar toch)
Susses met het uitdeuken van je ego !
 
afschieten die rotbejaarden in een karretje rijden je gewoon plat als je niet aan de kant springt gelukkig heb ik stalen neuzen B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan