Gehoorbescherming kleine kinderen (TT)

ArjanK

Rookie
23 mei 2007
10
0
Vorig jaar met zoonlief (toen 9 maanden) naar Assen geweest.
De gele herriestoppers werkten wel, maar waren niet echt handig.

Dit jaar weer (in elk geval naar de trainingen) met zoon (dan 21 maanden) en dochter (dan 6,5 maand). Oordopjes gaan niet werken.

Nu zag ik vorig jaar kinderen met oorkappen, in kleine uitvoering.

Iemand een idee waar die te krijgen zijn? Of zijn de "small" versies van normale oorkappen klein genoeg?

Alvast bedankt,

Arjan
 
waarom zou je uberhaubt je kinderen meenemen naar zoiets, ze merken er niets van. Is onhandig en slecht voor ze, de benzine dampen, herrie etc.

Maar wie ben ik.

Die bescherming kan je misschien wel gewoon bij een praxis ofzo halen.. die hebben veel dingen
 
Een van de besten en bekendste merken van oorkappen is Peltor.
Ik zag vorige week bij een trekkertrek wedstrijd kleuters rondlopen met een knal gele Peltor Junior gehoorbeschermer.

Lijkt me dus dat elke zaak die Peltor kan leveren ook die kleine modellen kunnen leveren.
Je kunt ze vast vinden bij de betere gereedschaps zaak.
 
ik had van mn pa gewoon zijn gehoorbescherming van zn werk op, vroeger....werkte prima..
 
Je zou eens bij een wapenzaak kunnen kijken. Die heeft zat gehoorbeschermers.
Vraag anders even in het topic "Sportschutters" voor een tip ofzo ...
 
waarom zou je uberhaubt je kinderen meenemen naar zoiets, ze merken er niets van. Is onhandig en slecht voor ze, de benzine dampen, herrie etc.

Maar wie ben ik.
Ik ga al sinds mijn 5e (16 jaar geleden dus). Ik herinner me er nog veel van.. Ook van de racers van die tijd.
 
@Patman: kwam via google inderdaad op een schiet-site (targetmaster) en heb er daar meteen 2 besteld. Had er nooit aan gedacht dat die jongens gehoorbescherming gebruiken. Kwam alleen bij van die arbo-shops uit de hele tijd en die zijn niet echt gericht op patriculieren en/of kinderen.

Wederom bedankt, en als je op vrijdag voor de TT 2 ukkies met zwarte oorkappen ziet dan weet je wie het is :-)

Arjan
 
Ik ga al sinds mijn 5e (16 jaar geleden dus). Ik herinner me er nog veel van.. Ook van de racers van die tijd.

Er is een verschil tussen je 5e jaar en je 21e en 6,5e maand. Ik zie ook het nut er niet van om ze mee te nemen en het is nog lastig voor jezelf ook.
 
Laatst bewerkt:
Nu kan ik foto's plaatsen van de lol die hij vorig jaar met 9 maanden had op de trainingsdag...

En oppas, nee. We wonen niet in de buurt van Assen en zijn daar dus op vakantie tijdens de TT... en helaas ben ik gezegend met een vrouw met een nog steviger motorvirus dan ikzelf.

Laten we mijn vraag nu niet ombouwen tot een opvoedkundig onderwerp...
Er zijn ook mensen die hun baby meenemen in een vliegtuig naar Canada of Australie, roken in het bijzijn van hun kinderen, kinderen los op de achterbank vervoeren (terwijl iedereen weet dat in de kofferbak stukken veiliger is) of, serieus waar, hun kind bioindustrie-vlees voeren.

/sarcastische modus uit/

Nogmaals bedankt voor alle serieuze reacties.

Slotje!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan