gehoorbescherming van alpine

Bors

MF'er
5 sep 2005
40
0
Zevenhuizen
bij motorport kost een setje van alpine al gauw +/- 22 euro.(groen en geel filter)

bij de kijkshop kost een setje van alpine nog geen 10 euro (geel filter)

heeft iemand hier ervaring mee ze zien er exact hetzelfde uit?

gr

rob
 
zou gewoon op maat gemaakte nemen. Is wel een inverstering, maar het comfort is stukke beter waardoor je ze vaker gebruikt. Bovendien kunnen ze je filterbehoefte op jouw persoonlijk aanpassen.
 
zou gewoon op maat gemaakte nemen. Is wel een inverstering, maar het comfort is stukke beter waardoor je ze vaker gebruikt. Bovendien kunnen ze je filterbehoefte op jouw persoonlijk aanpassen.

:^

Lees dit topic maar eens door.
 
zou gewoon op maat gemaakte nemen. Is wel een inverstering, maar het comfort is stukke beter waardoor je ze vaker gebruikt. Bovendien kunnen ze je filterbehoefte op jouw persoonlijk aanpassen.


dat is geen antwoord op de vraag en soms ook volstrekte onzin, het hangt sterk van de bouw van je gehoorgang of of maatwerk doppen weerwaarde bieden. Bij mij is een universele dop rechts net zo goed als een maatwerk dop. links zit de universele dop soms wat minder en lekt dan, de maatwerkdop zit altijd goed. Voor mij dus maatwerk, maar met twee rechter oren (vreemd gezicht lijkt me dat) zou ik net zo goed universele doppen kunnen gebruiken.
 
dat is geen antwoord op de vraag en soms ook volstrekte onzin, het hangt sterk van de bouw van je gehoorgang of of maatwerk doppen weerwaarde bieden. Bij mij is een universele dop rechts net zo goed als een maatwerk dop. links zit de universele dop soms wat minder en lekt dan, de maatwerkdop zit altijd goed. Voor mij dus maatwerk, maar met twee rechter oren (vreemd gezicht lijkt me dat) zou ik net zo goed universele doppen kunnen gebruiken.

Lees je eigen antwoord nog is, doppen op maat zitten dus beter O-)
 
bij motorport kost een setje van alpine al gauw +/- 22 euro.(groen en geel filter)

bij de kijkshop kost een setje van alpine nog geen 10 euro (geel filter)

heeft iemand hier ervaring mee ze zien er exact hetzelfde uit?

gr

rob

Ik heb de complete set, bij Motoport gehaald. Ik weet niet of er verschil tussen zit met de Kijkshop. Ik verwissel de filters nooit en rij met de groene. Kijk eens op de site van Alpine. Ze maken namelijk ook voor werkplaatsen en concerten geloof ik, die filteren misschien net andere frequenties?
Ze bevallen prima trouwens, niks mis mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan