Gehoord !!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

inktvlek

Die hard MF'er
27 apr 2009
903
1
Vandaag moest ik echt wel lachen en wil dit met jullie delen.

Zoals jullie weten gaat er vaak een discussie over wel of niet een echte motorrijder zijn.
Vandaag heb ik wel de gekste opmerking ooit gehoord daar over nl:

"Als je in de winter doorrijd ben je geen echte motorrijder"

Deze opmerking komt van een volwassen man die zelf geen motor heeft, maar wel het rijbewijs.
Als hij in de zomer wel eens rijd is het dan ook met een geleende fiets zonder motorkleding.

Waarschijnlijk ziet hij zichzelf wel als echte motorrijder daar hij in de winter geen fiets geleend krijgt.
 
Jij mag niet meer bij een psychiatrische instelling uitspraken uitlokken bij mensen die in de war zijn
 
Verstaat deze beste kerel onder ''echte motorrijder'' soms het overgrote deel?
T'is maar net welke definitie je voert :)
 
Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in die uitspraak.
Zomers is de kans op een overstekende gieter veel groter dan winters en dus moet je zomers wel een betere motor rijder zijn.
 
Wat lachen jullie nu, waarom denken jullie dat die stenen uitgevonden zijn???

Hij heeft gewoon gelijk, toch???
 
Vandaag moest ik echt wel lachen en wil dit met jullie delen.

Zoals jullie weten gaat er vaak een discussie over wel of niet een echte motorrijder zijn.
Vandaag heb ik wel de gekste opmerking ooit gehoord daar over nl:

"Als je in de winter doorrijd ben je geen echte motorrijder"

Deze opmerking komt van een volwassen man die zelf geen motor heeft, maar wel het rijbewijs.
Als hij in de zomer wel eens rijd is het dan ook met een geleende fiets zonder motorkleding.

Waarschijnlijk ziet hij zichzelf wel als echte motorrijder daar hij in de winter geen fiets geleend krijgt.

Bij opmerkingen die zo absurd zijn is het altijd een onbegonnen zaak om er tegenin te gaan. Negeren is een aardige optie, wat ook nog wel eens wil werken is extra aandikken: "Alleen als je uitsluitend in augustus motor rijdt ben je een echte motorrijder."
 
Niks van dat alles :N
een echter motorrijder heeft geen auto, stuurt 's zomers en 's winters, knoopt met duct-tape gordijn roedes van de ikea op z'n motor om vervolgens met duo weer op huis aan te gaan en heeft een motor die niet verroest is maar leeft :Y *O*

Oh ja... ik ben prettig gestoord en heb een green wheels abo voor als het echt niet anders kan.

Om kort te gaan; Eenieder die van motorrijden kan genieten is een echte :Y Helaas worden de meesten door omstandigheden als ego (pekel), budget (geen vervoer), of prioriteit (wel auto, geen motor) gedwongen zich een neppert te noemen.

gaat alvast rennen; was toch al te lang geleden dat ik een halve marathon liep :+
 
Laatst bewerkt:
Heeft diegene niet gewoon deze opmerking gemaakt om jou uit te lokken? :P
(want stiekem is hij jaloers :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik word ook gek van die mensen die zitten te bleren dat ze een echte motorrijder zijn omdat ze `s winters rijden. Moet toch iedereen lekker zelf uitmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan