Geil.. Die nieuwe R6..!

Annanas

MF veteraan
19 jun 2005
26.662
580
Mooie machine, das een ding dat cker is.. maarja, er zullen mensen zijn die 'm niet zo mooi vinden..

ONVOORSTELBAAR! Naja, wie vindt wat niet mooi aan deze machine?


full
 
Ik vind 'm nogal rommelig ogen vanaf de zijkant. Zit geen lijn in.

Neusje heeft dan wel weer wat.
 
Veel te veel plastic en ze hebben de uitlaat van mijn motor (HONDA(!) NTV) gestolen en iets omhoog gezet...beetje jammer yamaha...

Jeroen
 
vind kleurenstelling wit rood erg mooi, zoals de 98 r1 dat had :9 maar idd veels te veel pastic leuk fighter materiaal , spiksplinternieuwe r6 verbouwen *O*
 
Godsgruwelijk lelijk, die kop lijkt uit een horrorfilm te komen, die demper van een CB500 ofzo, kontje is te smal, zit geen lijn in, stadslichtje ziet er werkelijk niet uit en die standaard wheeliebar ook niet.

Geef mij maar de nieuwe GSX-R600/750, VEEL maar dan ook VEEL mooier.
 
Godsgruwelijk lelijk, die kop lijkt uit een horrorfilm te komen, die demper van een CB500 ofzo, kontje is te smal, zit geen lijn in, stadslichtje ziet er werkelijk niet uit en die standaard wheeliebar ook niet.

Geef mij maar de nieuwe GSX-R600/750, VEEL maar dan ook VEEL mooier.
...je moet 't maar gezegd hebben. ;)
 
Allemaal negatieve reacties van jaloerse mensen die geen R6 kunnen betalen :+ .

Ik vind 'm prachtig, moest in het begin ook wennen, maar nadat ik 'm live heb gezien: helemaal toppie :9~ .

DSC_0023_resize.JPG
 
Laatst bewerkt:
Tis wel een mooi ding om te zien, en de techniek zal heus wel weer erg mooi zijn, maar ik heb moeite met al die moderne SS-fietsen. Ik heb het gevoel dat ze weinig gevoel meer hebben. En daar maken alle merken zich zowat schuldig aan. De rijbelijving is allemaal erg clinisch, ja het gaat hard, en het remt als een dolle. Maar voor de rest?

(Snelle) motoren lijken toegangelijker voor een breedt publiek dan voorheen. Op zich is daar niks mis mee, maar dat werkt wel in de hand dat de diverse merken als een gek maar nieuwe dingen gaan verzinnen om het nieuwe modeljaar populairder te maken dan de concurrentie. En op dat moment komt al die marketingflauwekul om de hoek kijken.

Kijk naar dat ding, nu lijkt het allemaal wel mooi, maar gegarandeerd zegt de dealer die je nu glimlachend een financiering laat tekenen, volgend jaar, als het 2007 model bekend is dat die uitlaat zo vreselijk vorig jaar is.... Dus dan moet je wel weer een nieuwe. Die moderne motoren zijn binnen no time vreselijk verouderd, simpelweg omdat het uiterlijk heel erg nu is. Het zijn geen tijdloze motoren.

Daarnaast snap ik niet waar die hausse vandaan komt om steeds maar kleinere motoren te bouwen, ik bedoel, waar slaat dat op. De gemiddelde mens wordt groter, en de gemiddelde motor kleiner en lichter. Waarom eigenlijk ? Iedereen met een beetje verstand in z'n lijf weet rete-goed dat een 180kg wegende motorfiets met 180pk op het achterwiel mischien voor dagelijks gebruik wellicht een beetje overdreven is. Ik bedoel een ZX-7R of een TRX of een weet ik veel wat zijn toch veel meer motoren die je als berijder echt de mogelijkheid geven om het potentieel wat erin zit te benutten. Ik moet de eerste nog tegenkomen die met z'n SS echt continu tot op het gaatje durft te gaan.

Voor de rest, och wel een aardig ding, maar mij zal je er niet op zien.
 
vind het een strakke fiets op de uitlaat en de kentekenplaathouder na....... maar goed daar valt wat aan te doen ;)
 
ben niet echt overtuigd
de neus vind ik redelijk stoer en niet super doorsnee
De kont vind ik op zich qua lijn mooi, maar de achterlichtunit en de kentekenplaathouder vind ik dan weer matig opgelost.
De uitlaat is veels te lomp zeker in vergelijking met de kont

en ik vind de zwart delen bij de tank niet zo goed gekozen.Had het mooier gevonden als dit wit zou zijn.

Daarbij komt voor mij nog dat ik op geen enkele R6 nog gepast heb en ik denk niet dat dat bij deze verbeterd is :)

Maar goed er zijn meer motoren die ik in eerste instantie niet mooi vond en later ben gaan waarderen. Maar dan moet ik ze vaak eerst een aantal keren in het echt zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan