Geil.. Die nieuwe R6..!

echt een hele mooie machine! :9~ idd, een andere uitlaat zou ik er wel opwillen... zeg wat kost 'ie volledig standaard bij de dealer?
 
Zeker een leuk machientje

full


:+

Hier nog een filmpje dat ik gemaakt heb op Speed & Design

Oeh, dat ga je niet halen! :o :+
 
net ff bij MCR in Roosendaal geweest, 15 dec. moet 'ie daar in de showroom staan. Een wit/rode. Maar ze hopen dat ze 'm al een weekje eerder hebben. :Y Nog vergeten te vragen wat 'ie moet kosten....
 
net ff bij MCR in Roosendaal geweest, 15 dec. moet 'ie daar in de showroom staan. Een wit/rode. Maar ze hopen dat ze 'm al een weekje eerder hebben. :Y Nog vergeten te vragen wat 'ie moet kosten....

hij moet ongeveer 11.999 euro kosten.
 
Mooi, zeker in die kleuren hij mag dan een beetje op die of dat lijken maar wtf zou dat. en hij zou niet tijdloos zijn nou dan moet het maar uiteindelijk een cultfiets worden en hoe meer vermogen hoe beter en oftie niet groot genoeg kan zijn omdat iedereen hier in nl naar de 2mtr50 groeit dat zal die jappen wat kunnen schelen de rest van de wereld bewoners is nogsteeds kort en passen prima dan koop je toch gewoon een fucking goldwing als jij zonodig een grote moet of een opgeblazen busa met ophoog set en schuttingkuipruitje.



mooi,


dus.



sorry hoor.
 
Mooi ding.
Uitlaat is inderdaad een beetje slap vind ik.
De rest ziet er wel vet uit.
De voorkant is erg mooi vind ik.
De kenteken plaat zou ik wel een mooie aluminium beugel voor maken om de plaat daar aan te bevestigen.dat hij zeg maar tegen de onderkant van de kap aankomt.
 
Ik vind em cool en "by the way" in het echt is ie mooier dan op foto.
En voor de mensen met hun italiaanse motoren:

Heb zelf ook met een Italiaans stuk vreten gereden. Waarom rijd ik nu met Japans plastic?

Als ik zin heb in een ritje, dan hoef ik maar op mijn jap te kruipen, en weg ben ik! Bij dat Italiaans Schroot is het altijd afwachten of je weggeraakt. En als je weggeraakt is het afwachten voor hoever!!!!!!!!!
 
Heb ik van motormaf.nl geplukt.

Had inderdaad al eentje problemen. Maar volgens hen was het dus een preproductie examplaar. Had ook niet het verwachte topvermogen.
In hoeverre die waar is kan ik niet oordelen. Yamaha NL is daar ook aanwezig dus zullen nooit de werkelijke reden opgeven als het een probleem is...
 
Ik vind em cool en "by the way" in het echt is ie mooier dan op foto.
En voor de mensen met hun italiaanse motoren:

Heb zelf ook met een Italiaans stuk vreten gereden. Waarom rijd ik nu met Japans plastic?

Als ik zin heb in een ritje, dan hoef ik maar op mijn jap te kruipen, en weg ben ik! Bij dat Italiaans Schroot is het altijd afwachten of je weggeraakt. En als je weggeraakt is het afwachten voor hoever!!!!!!!!!

Oh nee daar gaan we weer.........

voel weer de nodige voor- en tegens (lees discussie) komen
 
bla bla bla

me neef r6 rijder: ding was vorige week dood

korte reactie: als een motor 6 weken stilstaat in een koud hok kan de accu weleens haperen (vraag maar aan je broer met zijn ducati)... groot voordeel van de R6 is dat ie met 1 duwtje weer gewoon op gang gaat... kan ik van een ducati niet zeggen....

o ja, als je op een ducati rijdt (bijvoorbeeld een 888 O-) O-) ) moet je oppassen dat je geen warme reet krijgt.... jij weet genoeg he :X

enne, ik heb geen hekel aan Ducati, dat dat even duidelijk is... ieder zijn meuk! :W
 
Gaan we weer lekker een duc afzeiken,hahaha!!!

Zielig zielig zielig en vooral die een dags vliegen op een duc, gisteren een honda, vandaag een duc en morgen een kawa

Op een duc hoort gwoon een liefhebber......
 
Gaan we weer lekker een duc afzeiken,hahaha!!!

Zielig zielig zielig en vooral die een dags vliegen op een duc, gisteren een honda, vandaag een duc en morgen een kawa

Op een duc hoort gwoon een liefhebber......

mmmm... je bent een beetje kortzichtig met je 'zielig zielig zielig' gebral.... als je niet weet waar het over gaat moet je je er niet mee bemoeien houden.... :z

op een duc hoort idd een liefhebber... gelukkig wel! O-)
 
Ik vind de R6 wel een strakke fiets om te zien. Alleen kentekenplaathouder en de knippers zouden er gelijk af gaan, als ik er een zou kopen.
Alleen, als ik 12k moet uitgeven aan een brommer, zou ik denk ik iets bijleggen en gaan voor de nieuwe GXS-R750. Heb nu zelf een Yamaha, maar ik denk dat de Soes wat meer fiets is dan de R6.
 
Ik vind de R6 wel een strakke fiets om te zien. Alleen kentekenplaathouder en de knippers zouden er gelijk af gaan, als ik er een zou kopen.
Alleen, als ik 12k moet uitgeven aan een brommer, zou ik denk ik iets bijleggen en gaan voor de nieuwe GXS-R750. Heb nu zelf een Yamaha, maar ik denk dat de Soes wat meer fiets is dan de R6.

Kentekenplaat en knippers zijn ook gemaakt om er metteen af te slopen, deze fiets is gericht op het circuit en de straatspullen zijn er later bijgeschroeft...
 
Ik vind de R6 wel een strakke fiets om te zien. Alleen kentekenplaathouder en de knippers zouden er gelijk af gaan, als ik er een zou kopen.
Alleen, als ik 12k moet uitgeven aan een brommer, zou ik denk ik iets bijleggen en gaan voor de nieuwe GXS-R750. Heb nu zelf een Yamaha, maar ik denk dat de Soes wat meer fiets is dan de R6.

Kentekenplaat en knippers zijn ook gemaakt om er metteen af te slopen, deze fiets is gericht op het circuit en de straatspullen zijn er later bijgeschroeft...

oeps 2x
 
euhh, ALSMAAR GAAN ik weet ook wel dat het ging om een accu in het algemeen........maar t was ffen bedoeld voor de negatieve reacties op een ducati in dit topic!!

maar ik zal me verder niet meer bemoeien met dit topic.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan