Geimproviseerde tankcam (filmpie)

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
99
Rotterdam
Ik wilde ook wel is voor de fun zo'n tankcam filmpie maken, dus ik vanmiddag provisorisch de digi-fotocamera op de tanktas getaped en gaan met die banaan :+

Zie onderstaand het resultaat:

Breedbanders klik http://home.planet.nl/~overg016/eindeA4.wmv (HIER)
Modemgebruikers klik http://home.planet.nl/~overg016/eindeA4_low.wmv (HIER)
 
Cool! Ik mis alleen nog het zicht op de snelheidsmeter en toerenteller, een beetje à la Ghostrider :P .
 
Leuk filmpje, goede kwaliteit, maar euh...

je gaat te vroeg naar binnen in de lange bochten. Imho moet je langer aan de buitenkant blijven en pas als je de rest van de bocht overziet ga je naar binnen, vlak je de bocht als het ware af en zet je het gas erop.
 
Leuk filmpje :P

Ik heb er ook nog een. Met snelheidsmeter in beeld, en me rijdend voor de camerafiets. Leuk voor de vonkjesliefhebbers. Is inmiddels 2 jaar geleden, en dus redelijk verjaard O-) , maar wel 20 MB. Kannie hosten of hoe dat ook mag heten...
 
Ik ben daar gister ook nog ff geweest, kom er graag.
Vooral de weg van massluis naar delft, langs maasland en schipluiden is o zo sweet :} .
De op en afritten op dat stuk A4 zijn idd ook heel erg lekker om te nemen.

Als je een paar leuke chicane's zoekt moet je voor de gein de N209 (A13 afslag zestienhoven) richting bleiswijk nemen ,op t stuk na 16hoven hebben ze een leuke chicane, door over de N209 , en dan eraf bij bergschenhoek, rechtsaf (rotonde), onder de weg door (mooie bocht) en dan weer links (grote rotonde :9~ ) en dan via een hele mooie oprit (combinatie van bochten) de N209 weer op :} . Dan weer terug richting A13 en bij t stoplicht na de chicane's links, en daar bij (weer een mooie) rotonde keren (wel binnenste baan nemen anders ga je rechtdoor), waarna je nog een keer kan gaan :]
 
Ik ben daar gister ook nog ff geweest, kom er graag.
Vooral de weg van massluis naar delft, langs maasland en schipluiden is o zo sweet :} .
De op en afritten op dat stuk A4 zijn idd ook heel erg lekker om te nemen.

Als je een paar leuke chicane's zoekt moet je voor de gein de N209 (A13 afslag zestienhoven) richting bleiswijk nemen ,op t stuk na 16hoven hebben ze een leuke chicane, door over de N209 , en dan eraf bij bergschenhoek, rechtsaf (rotonde), onder de weg door (mooie bocht) en dan weer links (grote rotonde :9~ ) en dan via een hele mooie oprit (combinatie van bochten) de N209 weer op :} . Dan weer terug richting A13 en bij t stoplicht na de chicane's links, en daar bij (weer een mooie) rotonde keren (wel binnenste baan nemen anders ga je rechtdoor), waarna je nog een keer kan gaan :]

Zijn inderdaad allemaal bekende bochies :]

Als je dan toch in Maasluis zit, rij dan eens via de vlaardingsedijk en maasluisedijk richting Vlaardingen :}
 
Leuk filmpje jammer inderdaad dat je je meters niet ziet dat het beeld iets vervormd door je ruitje en dat grijze ding onder in je beeld, en de volgen de keer meer motor geluid en minder hard de muziek aan.
 
Iedereen loopt wel te miepen over snelheids meter, maar volgens mij is dat totaal niet af te lezen met een digitale fotocamera, de borden zijn al nauwelijks of niet te lezen... en ik weet niet wat de max. resolutie is van die fotocamera om te filmen....

Maar ziet er leuk uit, nu sparen voor een minidv camera ;) Voor 500 euro heb je al een Sony TRV :) Of je moet voor het hele dure werk gaan...
 
Iedereen loopt wel te miepen over snelheids meter, maar volgens mij is dat totaal niet af te lezen met een digitale fotocamera, de borden zijn al nauwelijks of niet te lezen... en ik weet niet wat de max. resolutie is van die fotocamera om te filmen....

Maar ziet er leuk uit, nu sparen voor een minidv camera ;) Voor 500 euro heb je al een Sony TRV :) Of je moet voor het hele dure werk gaan...


Het richten van de camera gaat ook wat moeilijk met schilderstape op een tanktas :P
Tis overigens gedaan met een Canon powershot S50, maakt super foto's maar zoals je ziet is het filmwerk wat minder. Maakt niet uit, was ook maar een probeerseltje....ff snel puur voor de lol.
 
wel aardig gedaan, ook wel leuk deuntje eronder, volgende keer alleen graag wat meer nadruk op je uitlaat en niet op t muziekie :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan