Geinige belevingen op je motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorgoeroe

Die hard MF'er
8 jun 2009
510
0
Gegroet rijders en asfalt snijders,


Naast dat we over de weg scheuren en onze gesmeerde blok heeeeerlijke geluiden maakt waar je gewoon een ongelofelijke Big Smile van krijgt, zijn er ook momenten waarbij je moet lachen om anderen.....

Laatst stond ik ergens bij een benzinepomp, het was heerlijk weer, ik zat aan de redbull en stond naar mijn motor te staren...
Opeens kwam er zo'n golf 3 met loeiharde muziek met 2 hele stoere petjes voorin en 3 meiden achterin. Toen ze uitstapte om (weet ik veel wat) ik denk de benen te strekken, bleken die meiden ongelofelijk lekker te zijn..ondertussen kreeg ik ook het vermoeden iedereen van hun wel een stevige slok naar binnen had gegoten. Dus ik dacht YYYeeeepp, start the engine and blow them away.
Dus ik starte (ik wilde toch al weggaan had helm al op) en die petjes wilden natuurlijk een paar keer vroem vroem horen, en echt ik heb niks tegen die gozers, maar op de manier waarop ze hun handen in hun zakken hadden en heen en weer stonden te wiebelen, en te kijken, begon in zo langzamerhand de slappe lach te krijgen.
En net wanneer ik rustig vertrek maakt een van de petjes een gebaar om flink gas te geven, maar die kreeg hij niet direct :+
Dus toen ik langzaam wegging zat ik steeds in de spiegels te kijken, want een van die meiden was gewoon (..........), dus terwijl ik echt stapvoets ga struikelt een van die petjes over zo'n stoeprandje naast hun koekblik, en dat was de druppel voor mij ik kon me echt niet meer inhouden ik moest zo hard lachen dat ik uit vreugde een paar keer f#cking hard gas gaf en wegreed.

Nadat ik na een afslag bijna thuis was, kwam ik bij zo'n viaduct waar ik altijd wel ff doortrek daar geniet ik echt van de sound. Dit keer gaf ik een keer flink gas en zag dat een meid op skeelers verderop zo hard schrok dat ze er bijna afviel...nou toen was ik wel ff trots op mijn sound :Y :Y . En ik denk dat wij dat allemaal hebben.

Echt man, sommige momenten zijn zo hilarisch dat ze het delen waard zijn.

Zijn er nog meer die iets leuks hebben meegemaakt???
 
ik vind het altijd erg grappig om als er iemand naast je staat bij het stoplicht
en hij staat zo druk te gassen en wil sprintje doen enzo
dan lekker mee gassen
en als hij op groen gaat rustig wegtuffen
en die kerel naast je weg zien vliegen
daaag :W
 
PICS!!!!!!!

28705d1249474228-my-new-straight-razor-stand-44789.-thread-completely-useless-without-images-1-.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dus 2 petjes rijden weg met 3 mooie vrouwen en jij gaat alleen naar huis.

geinig :')
Hij heeft het waarschijnlijk beter voor elkaar...... 3 mooie vrouwkes thuis en die 'ie ook thuis laat, als 'ie heel ontspannen in z'n uppie gaat rijden :] Niets mooiers toch en zo hoeven die 100verplichte sanitaire stops tijdens een motorritje met de vrouw achterop ook niet. Bovendien rijd je zo lekker al die winkelcentra voorbij 8-)
 
Ik heb net een Beacon Badge behaalt door Volkner te verslaan in de Sunnyshore Gym.

Top dat maar eens.
 
Hoe kan je iets aards als een verkoelende versnapering in hemelsnaam vergelijken met het voorrecht om de gehele Pokémon League uit te dagen?

Pfff.
 
Ik maak regelmatig leuke situatie' s mee wanneer ik op de motor zit. *O* Pas geleden reed ik een stuk op met een old skool slabby ( heb zelf een gixxer uit '88 ) en we besloten een bakkie leut te halen op het tankstation. We waren zowat tien minuten aan het keuvelen over motoren, toen we allebei een "boeink" hoorden. :? Wij meteen naar buiten om te kijken wat dit kon zijn. Wat we daar aantroffen was hilarisch. :')
Voordat ik verder vertel, moet ik je even de situatie van het tafereel uitleggen. Het station ligt aan een lange bocht, tussen de snelweg, een paar stop :X eh verkeerslichten en de weg naar Gouda. Buiten troffen we een autootje aan op drie wielen in de vangrail, met ..eh ... jawel, twee petjes en aanhang. :') Het vierde wiel was eraf gestuiterd, zo de weg op, over de vangrail, tegen de muur van het tankstation. Ja, toen moest ik ook wel ff lachen. _O- Politie was er trouwens wel in een mum van tijd bij. Ik ben wel heel voorzichtig weggereden. O-)


Grtz.
 
ik vind het altijd erg grappig om als er iemand naast je staat bij het stoplicht
en hij staat zo druk te gassen en wil sprintje doen enzo
dan lekker mee gassen
en als hij op groen gaat rustig wegtuffen
en die kerel naast je weg zien vliegen
daaag :W

Ja die maak ik dagelijks mee :Y

Wat ik laatst wel apart vond, was bij de stoplichten. Ik gaf ff rustig gas en hoorde naast mij een hele zware gevroem vroem (waar ik het echt nooit van had verwacht _O- ) geen duc, geen kwaak, geen soes, geen yamama, geen ferrari, maar een joekel van een Scania dus ik keek naar boven zo'n meter of 3 en er zat me toch een dikkop te grijnzen.
Ik dacht bij mezelf, "Als die dikkop met dat ding omgaat als een stukje speelgoed, dan laat ik hem wel erg ver achter...' :/ (wat ik ook deed :Y
 
Hij heeft het waarschijnlijk beter voor elkaar...... 3 mooie vrouwkes thuis en die 'ie ook thuis laat, als 'ie heel ontspannen in z'n uppie gaat rijden :] Niets mooiers toch en zo hoeven die 100verplichte sanitaire stops tijdens een motorritje met de vrouw achterop ook niet. Bovendien rijd je zo lekker al die winkelcentra voorbij 8-)

Kijk, dat bedoel ik ;) now we're talking
 
Hoe kan je iets aards als een verkoelende versnapering in hemelsnaam vergelijken met het voorrecht om de gehele Pokémon League uit te dagen?

Pfff.
Ik heb geen flauw idee in wat voor talen jij spreekt, maar er moest iets getopped worden toch? :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan