Geinige discussie op motorforum met de oplossing?

snuitje

Die hard MF'er
16 apr 2003
813
1
Noord Holland
Deze lees ik net op de concurent wel een goed idee toch??


Re: motor-forum.nl Ewoud 31-07-2003
Goed, misschien een idee om ook dit forum eens onder de loep te nemen.
Want echt waar; het motor-forum.nl RULES
Is sneller, overzichtelijker en drukker.
Neemt niet weg dat je naast de Appie ook naar de Aldi kan. Maar wellicht kan de Aldi wat van Appie leren?

CU @ the Forum


Re: Re: motor-forum.nl TommyZX9R 31-07-2003
Breek me de bek niet open over Appie

Re: motor-forum.nl Etab 1-08-2003
Kunnen we Appie niet hierheen verbannen?
Massa hits voor hier gegarandeerd en wij van hem af!
Twee vliegen in 1 klap en iedereen blij!!!


:+ :+ :+
 
Appietopics bestaan alleen doordat wij allemaal reageren. Reageert er niemand dan is de lol er gauw vanaf, dus als iedereen hem echt zo graag weg wil hebben dan weet je wat je moet doen. Ik vind ze meestal wel om te lachen, vind je het niks open ze dan gewoon niet, het is zo makkelijk :X
 
Een clown als Appie, je kan niet zonder. 't is alleen jammer dat niemand het in de smiezen heeft als hij ook ereens wat normaals post. Dan is het gelijk weer datie pleite moet en thuishoort op fok.
Tuurlijk, ik kan me best voorstellen dat-ie voor sommigen irri is, maarre, als-tie er nie is mis je hem.
Mij zittie nie in de weg.

als ik um maar nie tegenkom,,dan schop ik um van zuh fiets :+

Bewaar dat effe... voor wie dat echt verdient ;)
 
Zo dom is ie jammer genoeg wel als ik die verhalen zo lees!!Maar mot ie idd zelf weten,,zal mij iig een zorg zijn,,als ik um maar nie tegenkom,,dan schop ik um van zuh fiets :+

1 Lukt je niet want hij is super testrijder van Aprillia
2 Je woont in Maastricht hij iets noordelijker je komt hem dus gelukkig niet tegen
3 Appie rulezzza nd you ..... (zelf invullen) :+
 
volgens de laatste berichten is hij gelukkig getrouwd met Angelique. Hij woont in Winschoten. Heeft geen tijd meer voor zijn motor project.... Toch eens een bod doen op die CB750...
 
Laat Appie maar blijven, hebben wij teminste nog wat te grinneken en te smilen achter onze scherm.... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan