Geintje tussen door :o)

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de rosse buurt. Hij sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: \"Ik wil seks hebben met een van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak. \"De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: \"Welk meisje wil je?\" Waarop de jongen antwoordt: \"Ik wil er eentje met een vieze geslachtsziekte.\" De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel veel geld op zak: \"Dan moet je Doenja hebben.\" De jongen haast zich naar de kamer van Doenja, waar hij met haar seks heeft. Na een halfuurtje gaat de jongen weg. Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan. De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan de jongen waarom hij precies dat meisje met die vieze ziekte wou. Waarop de jongen zegt: \"Kijk, als ik straks thuiskom, ben ik alleen met de babysitster. Ik weet dat ze van kleine jongens houdt, dus zal ze met mij seks willen. Zo krijgt ze van mij een enge ziekte. Als mijn vader vanavond de babysitster naar huis brengt, zal hij op de achterbank van de auto zeker met haar een nummertje maken. Ik ken hem. En als hij daarna thuis komt, zal hij ook moeder nog eens willen pakken. En morgen zal moeder zoals gebruikelijk, sex op de keukentafel hebben met de melkboer. En hem moet ik hebben. Die lul heeft mijn kikker doodgereden :+ :+
 
Hehehe... :+

Had hem ooit al eens gehoord, maar hij zat
erg diep verstopt in de grijze massa.

Hijs leuk :P
 
Hij is leuk.
Goed doordacht van dat gassie trouwens
 
Terug
Bovenaan Onderaan