Gejank vs Geroffel

Gejank of Geroffel

  • Gejank

    Stemmen: 76 41,8%
  • Geroffel

    Stemmen: 106 58,2%

  • Totaal aantal stemmers
    182
Vier-in-lijn :}

Afgelopen Superbikes was voor mij weer een bevestiging dat het gejank van een 4 toch echt veel beter klinkt dan dat monotome geluid van die twins :X

Het geluid van die 'Petronassen' was touwens ook erg lekker :9

Als we het over lekker geluid hebben....inlaatgeluid van een MV :} :} ...en op plaats twee de Kawa :}

Klopt helemaal. :}
 
Ik mis eigenlijk de 5 cinders van de Volvo 850 auto's: de enige echte roffelgeluid. Clubblad v.d. Vovo 850 club van Nederland heet dan ook de roffel.
 
:} Mooie reactie, BUT NOT A CHANCE!!! :P

Geef mij maar een jankende 4 pitter! :z
waarom rijd jij in godsnaam dan een V4 |( niet het aantal cilinders bepaalt namelijk het geluid, maar wel de bouw en ontstekingsvolgorde....

ik zeg maar een ding: wannabee.... :+

enne V-twin rulez, 4 cilinders kicken, maarre V-4 is het net nie....
 
nou dan ik ook nog maar ff.het geluid van een twee cilinder is echt niet te kloppen.heb na twee viercilinders inmiddels mijn vierde twee cilinder en ik moet zeggen dat ik het nogsteeds niet monotoon saai en vervelend vind.en als ik mijn gas dichtdraai die klappen die je dan hoort....jammie.ook tussen de file doorrijden is een stuk leuker als je hem ff laat klappen want dan schrikken die slapers meteen wakker en flikkerd meteen die gsm tegen de mat.enne van mijn vorige drie twins was een vet geluid wel te verwachten maar bij mijn bmw staan ze echt hun verstand te vergapen als ze hem horen want dat verwachten ze niet van een bmw.het geluid van en gechipte boxer met lasersysteem eronder is echt heel mooi.
groeten:boedhaman
 
Misschien is het wel minder monotoom als je zelf rijdt, jij hoort telkens het stukje circuit in dezelfde octaaf... 8-)

We zaten op Meeuwenmeer/Hoge Heide en hadden vanaf Stekkenwal t/m Ramshoek zicht. Ik hoor de viercilinders door de toeren heen janken en de twins...........niet :X
 
Zo te zien is dit een MotoGP Ducati, komt een standaard Duc met wat aanpassingen ook in de buurt van dit waanzinnige geluid? Of welke motor lijkt standaard het meest hier, echt super!! ?

Goed gezien, ehhh, geluisterd ;)
Is de Ducati Desmosedici (MotoGP).
Echt een super geluid. Vooral dat stukje bij +/- 47sec, waar het gas even vol wordt opengetrokken. Oorgasme :+
 
mooiste geluid vind ik van de honda nsr 500 gp racer , de zogenaamde "screamer" dat is voor mij het ultieme oorgasme...alhoewel..de duc van mijn achterbuur..... :?
 
Goed gezien, ehhh, geluisterd ;)
Is de Ducati Desmosedici (MotoGP).
Echt een super geluid. Vooral dat stukje bij +/- 47sec, waar het gas even vol wordt opengetrokken. Oorgasme :+

hehe echt suuuuuperrrrr!! :)
maar weet iemand een productiemotor die hierbij in de buurt komt? ik heb namelijk nog nooit een 996/998/999 in 't echt gehoord, wel een 748, iemand?? :?
 
CHOPPERS roffelen V-TWINS BRULLEN!!!!!! :}

PRECIES!! pffff roffelen.... wat is dat nou voor belediging ;)
Overigens klinkt die van mij bij de 6000RpM ook errug :9~ als ik t gas opensleur. Inlaatgeluid tezamen met die LeoVince Tit. 1 woord: WOW!!!! :9~ en in een tunnel weet je helemaal niet wat je overkomt.. (op een aantal mensen na dan, die hebben er achter gereden }) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan