gejat: cb-2 (cb-1 met zelf ingebouwd cbr600 blok)

jlsecret

Rookie
4 apr 2004
21
0
amsterdam
heeft iemand deze motor zien rijden??? in Amsterdam is hij vanacht, nacht van 13 op 14 september, voor de deur weg gejat. Hij stond op schijfrem en stuurslot. het is een niet gespoten motor en dus in plamuur kleur met gele vlekken. Er staat heel groot op de tank under contruction. Plaatje komt later.
groet cb-1
 
Kut zeg, ze jatten tegenwoordig ook alles wat los en vast zit...

Ik zal m'n ogen openhouden iig!
 
heeft iemand deze motor zien rijden??? in Amsterdam is hij vanacht, nacht van 13 op 14 september, voor de deur weg gejat. Hij stond op schijfrem en stuurslot. het is een niet gespoten motor en dus in plamuur kleur met gele vlekken. Er staat heel groot op de tank under contruction. Plaatje komt later.
groet cb-1


Das kut ja..Ik hoop ieder geval voor je dat je hem terug vind (liefste zonder schade)..Motors worden nu wel heel erg populair bij de dieven :(
 
jullie horen het als hij terug is... je moet echt heel goed weten hoe je moet rijden op dat ding dus verbaast me niets als de jatter zich te pletter rijdt... Bij de aangifte was een agent die ook motor rijdt. Hij heeft meteen aan zijn collega's doorgegeven waar naar ze moesten zoeken! dus... als hij nog niet de grens over is... maar toch balen!
 
Hoezo moet je goed weten hoe je erop rijdt?

CB-1 met 90 pk niet handelbaar??

[me]Dirkie is geinteresseerd omdat ie misschien een CBR 600 blok in z'n CB-1tje of in z'n CBR400RR wil hangen...
[/me]


jullie horen het als hij terug is... je moet echt heel goed weten hoe je moet rijden op dat ding dus verbaast me niets als de jatter zich te pletter rijdt... Bij de aangifte was een agent die ook motor rijdt. Hij heeft meteen aan zijn collega's doorgegeven waar naar ze moesten zoeken! dus... als hij nog niet de grens over is... maar toch balen!
 
De motor is niet van mij maar van een hele goede vriend... of was dan.. Het is een gruwelijk beestje! maar voor meer info krijg je vanavond reactie! dan is die vriend ook weer in de buurt van internet!
groet! cb-1
 
Kijk ff bij marktplaats daar wordt een complete in onderdelen aangeboden................... :( :(
 
Hey gasten!
Alvast bedankt voor de toffe reacties!

De CB2 is dus van mij...was.... ;(

Ik zal nog ff wat details op papier ehh... beeld zetten.

Het gaat dus om een model CB1 met een cbr600 blok, er hangt een ingekorte ovale Lazer demper aan.
De koplamp is op dit moment een zogenoemde "cateye" (een mistlamp van een auto)

Verder opvallend is het gebroken gele voor spatbord dat is gerepareerd met tyribs...(ja ik weet het...)
De tank en het kontje zitten dus nog in de grijze grondverf, maar de velgen en het voorspatbord zijn geel.

Verder zit er een digitaal dashboard op en een breed stuur.

Mocht iemand hem zien(horen) rijden of weet iemand waar hij staat, neem dan aub kontact met mij op door op dit bericht te reageren, of direct naar mij te mailen.

Alvast bedankt en ik hoop eigelijk stiekem dat die vuile jatteneur zich helemaal te pletter rijd }) en dat de CB2 ff laat zien waar hij van gemaakt is!! 8-)
Want ja dit beesie is best fel!! voor z'n 169kg met 105pk! en ultra korte wielbasis :9~

Groeten Joost
P.s. de foto is al van even geleden, hier zit de orginele koplamp er nog op en is het spadbord nog heel...
 
KUt man! ik zal kijken of ik wat zie rijden, woon zelf in Heemstede. EEn cb-1 met een cbr600 blok :} Klootjesvolk moet eens gaan werken voor hun geld....
 
Nou nog een keer de foto dan.... |(
full
.
 
Hoi jlsecret,

Kut man van je motor. Hoop dat het mij nooit overkomt.

Misschien een verkeerd moment maar probeer het toch;
Las dat je een 600 blok in je CB1 gehangen had. Ik ben op zoek naar een waterpomp voor mijn CB1. Heb je toevallig het 400 blok nog liggen en wil je daat de waterpomp van verkopen?

Grtn, Kawa ZX7R
 
Terug
Bovenaan Onderaan