GEJAT: CBR600F uit 1989 Haarlem

gijsss

MF'er
28 dec 2006
122
0
velserbroek
helaas gebeurt het al om hier in nederland!!!
maar nu kwam het toch wel heel dichtbij

Afgelopen donderdag avond is de motor van een goeie vriend van me onder ze neus gestolen,
hij had hem even neer gezet loopt een winkel in komt terug na 5 min en motor weg!!! :|

kan het nog steeds niet bevatten dat mensen dat gewoon kunnen maken midden op de dag in een druk centrum!!!

het gebeurde dus donderdag tegen de avond midden in het centrum van haarlem.
Vlakbij het centraal-station van haarlem heb je een koffieshop zitten daar aan de overkant stond ie op de stoep op stuurstlot, hij loopt een winkel in komt 5 minuten later terug en toen was ie al weg:|

ik zet het hier neer in de hoop dat iemand misschien ergens iets ziet of tegen komt !!

het gaat om een honda cbr 600 f uit 1989 met kenteken MS-54-JF
hij is zo goed als helemaal wit met wat zilver.

opvallend eraan is dat er een NET nieuw rvs spruitstuk opzit,
maar dan ook echt net nieuw(we hadden hem net de avond ervoor opgehaald:S:S)
 
'n CBR uit '89??

't maakt niet uit wat voor motor als 't maar 2 wielen heeft... Wat 'n klootzakken man, hoop dat je maat z'n fiets nog ooit terug ziet in 'n zelfde staat als dat 'ie gejat is.
 
Wow, da's zo ongeveer bij mijn vriendin in de straat. Zij woont iets verderop, na het kruispunt... :X

Toch maar even extra goed controleren of mijn motor goed vergrendeld staat als ik daar weer heen ga.

Heel veel succes! Ik zal mijn vriendin op de hoogte brengen, kan zij d'r ogen openhouden en natuurlijk zal ik zelf ook opletten als ik daar in de buurt ben.

Hopelijk komt'ie ongeschonden terug...
 
Helaas is het tegenwoordig noodzakelijk je bezittingen in beton te gieten (maar zelfs dat jatten ze onder je reet vandaan als je niet uitkijkt). Met motoren vierendelen moeten ze dat tuig! :(

Met dit gegeven is het ook niet handig je motor met alleen stuurslot weg te zetten... :N

Hopelijk wordt je motor zonder al te veel beschadigingen teruggevonden.....
 
ja het was al wel een wat oudere motor!!
maarja dat maakt het er helaas niet minder kut om helemaal omdat de dag ervoor nog even een reparatie van bijna 500 euro heen is gegaan!!!

en ik hoop ook van harte dat we ergens nog iets vandaan horen of zien maar mijn hoop is al klein:S
 
Weet hoe het voelt, is mij jammer genoeg ook overkomen met mijn Gixxer 1000 k3.

In ieder geval succes met de afhandeling...
 
Word ziek van deze berichten weet je dat? Kans dat dit soort mensen opgepakt worden is zo miniscuul klein. Wat je eigenlijk moet doen is op een aantal plekken gaan staan met een groepje rijders die de wacht houden in de buurt van een motor. Zodra er iemand wat probeert even een klein pakje rammeltje geven, en dat op meerdere plekken in het land. En dat voor een lange periode.

Denken dievengilde wel 2 keer na voor ze hun slag willen slaan, want ze weten niet of het een bike is die gebruikt word als lokaas.
 
ja ga ff me best doen om een foto te vinden, word moeielijk want hij heeft die motor ook nog niet echt lang.

en dat van dat opwachten lijkt me een HEEL goed plan, ik zelf zit veel op de weg dus ik kijk me ogen uit en als ik hem ook maar tegen kom, bestaat de kans best dat ik per ongeluk een tikje geef :@:@:@
 
ja ga ff me best doen om een foto te vinden, word moeielijk want hij heeft die motor ook nog niet echt lang.

en dat van dat opwachten lijkt me een HEEL goed plan, ik zelf zit veel op de weg dus ik kijk me ogen uit en als ik hem ook maar tegen kom, bestaat de kans best dat ik per ongeluk een tikje geef :@:@:@

Wel grappig als dat je maat dan blijkt te zijn die net z'n motor heeft teruggekregen, of iemand anders die hem te goeder trouw heeft gekocht....


Maar desalniettemin, de werkelijke daders mogen ze van mij vierendelen. B|
 
GVDGVDGVD
BLIJF ER NOU EENS VAN AF.

dit zijn van die moment dat ik beter niemand tegen kan komen

dit is weer in de buurt van mijn oudershopelijk voor die vriend van je vinden ze hem terug en dan niet zoals die van mijn na een achtervolging op zijn zijkant
ik ben nog aan het wachten op de taxatie

en verder ben ik als de dood dat ze mijn nieuwe motor jatten.
 
:( :r
snap ook niet dat mensen niet van ander man's spul af kan blijven

als ik geen geld zou hebben dan zou ik zeker niet stelen, maar gewoon vragen of iemand iets te eten voor me heeft

sterkte ermee, hoop dat ie hem terugvind
 
WTF! als t nou een gloednieuwe cbr ofzo is kan ik het me nog enigzins voorstellen, maar kom op zeg!!

is het tegenwoordig de nieuwe trend om oude motoren te jatten B|
 
helaas gebeurt het al om hier in nederland!!!
maar nu kwam het toch wel heel dichtbij
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 luidt het spreekwoord toch :?
Ik zet de mijne ookal is ie oud en niet zo mooi meer altijd overal aan 2 sloten vast, ongeacht de duur van parkeren.....
wel klote dat ie gejat is B|
 
Laatst bewerkt:
Dit is echt niet te geloven, als ons forum representatief is voor alle motorrijders, dan is het echt dramatisch gesteld...

Sterkte voor je maat, Gijsss.
 
:(
Meld het ook even op motorgestolen.com, wie weet heeft hij er iets aan...

'GEJAT :|' > 'GEJAT: CBR600F uit 1989 Haarlem'
 
Het is niet van jou, blijf er dan GVD met je tengels van af! Hoe moeilijk is het echt om zo'n principieel iets er ingestampt te krijgen? Zwaar klote dat er weer eentje weg is.

Anyway, ik hou m'n ogen open, kom uit Haarlem :) Op welk nummer kunnen we de knokploeg bereiken? })
 
Terug
Bovenaan Onderaan