GEJAT: CBR600F uit 1989 Haarlem

Zwaar klote, kom zelf ook uit haarlem, mijn r1 staat altijd buiten. (wel aan een paal vast natuurlijk)...komt nu wel erg dichtbij :(

Wat moeten ze inderdaad met een 89er? gestolen levert die toch echt weinig op? of in onderdelen. Ik houd in ieder geval een oogje open, plaats voor het gemak even een fototje. Ookal lijkt me de kans heel klein dat ze er mee in haarlem gaan rijden |(
 
Ik gebruik ook eigenlijk nooit meer dan het stuurslot. Heel soms een schijfremslot, maar dat had hem in dit geval ook niet geholpen.

Hier is de motor simpelweg in een bus gezet door een paar man (3 :? ) en klaar.
 
Het is wel heel erg dit jaar. Inderdaad onvoorstelbaar waar dieven mee wegkomen. Kan me nog goed herinneren dat mijn fiets een keer gestolen is (trapfiets dan). Op vrijdagmiddag, in het centrum van R'dam, pal voor de deur van de V&D. Stond met twee sloten vast aan de fiets van mijn vriendin (die stond er nog toen we terugkwamen). Sterkte ermee!
 
Ergens aan vast zetten helpt je ook niet.....
Als ze met drie man op pad gaan in een busje, dan hebben ze ook vast wel een schaartje bij zich en het gemiddelde slot is in een halve minuut kapot...

Beste is dus in het zicht houden. Helaas is dat niet altijd simpel te doen.
 
nou hij is er waarschijnlijk gewoon op weggereden dus hij/zij wisten wel waar ze mee bezig waren er was namelijk een "getuigen" die zag dat er iemand op weg reed (heb je verder dus ook niks aan maar goed)

Hij heb hem helaas nog maar zo kort dat ik er nog niet eens een foto van heb :S

en ja waarom ze in godsnaam eentje jatten uit 89 ik heb geen id mijne komt zelfs uit 87 maar ga er toch niet vanuit dat ze die niet wille :p ik zit hem tegenwoordig ook maar op slot,
ik deed dat eigenlijk bijna nooit!!

als je idd ook maar iets denkt te zien of ergens veel cbr onderdelen te koop ziet ff contact opnemen!!!!
 
Ik heb dit vroeger, lang geleden ooit meegemaakt met mijn scootertje... Oh wat was ik blij met het ding.. Er zat een schijfremslot op, en met een ketting vast aan een fietsenrek maar dat heeft niet mogen baten.. Het was toen ook een mooie zomerse dag, en het ding stond midden in het centrum.. In de zadelbagageruimte zat ook nog eens een leren jas van 600 gulden, wat voor mij een vermogen was destijds..

Brommer is later wel teruggevonden.. Overgespoten en helemaal gaar, was gebruikt bij een overval op een supermarkt..

Eikels, en *** en ***** en *(***#$!@#!@#...

Sorry man, hoop dat hij snel en heel terugkomt en dat de dader maar gepakt mag worden...

Overigens hadden ze in mijn geval de daders gepakt, maar ik kreeg geen geld terug voor de schade of de inhoud van de zadelruimte... De politie zei doodleuk letterlijk: Een kale kip kan je niet plukken... Zit een kern van waardheid in natuurlijk maar toch is dat niet wat je op zo'n moment wilt horen.
 
Laatst bewerkt:
Wel bizar, want daar staan altijd motoren, brommers en scooters (bij de pinautomaat/zonnebank toch?) Had nog de ijdele hoop dat Haarlem nog wel (een beetje) netjes was..
 
Wow, wie jat er nou zo'n ouwe CBR :? Ik zette mijn CBR ook vaak zat alleen even op stuurslot, met het idee van wie jat er nou zo'n ouwe fiets ...

Zal wel iig niet voor de wederverkoop gejat zijn, maar voor een joy-ride, dus wellicht krijgt je maat hem terug en hopelijk dan in goede staat...

Veel succes i.i.g.
 
ja ik rijd zelf ook op een oudere motor en was ook altijd vrij makkelijk met stuurslot!!
alleen kan je natuurlijk net zo goed een oude motor meenemen voor onderdelen of voor de lol, als een nieuwe motor jatten (levert waarschijnlijk alleen meer op)

maar er is ook goed nieuws!!!!!

*O* hij is gevonden !!!!!!! *O*

En wat denk je, heeft de politie hem gewoon de nacht na de bewuste avond al gevonden. Alleen meneer de agent was even vergeten om aan de dag dienst door te geven dat ze de eigenaar moesten bellen om het te vertellen..

Hij kreeg nou (een ruime week later) gewoon een brief van de rdw met de mededeling dat ie gevonden is B| B| B|

Na veel gebel en gevloek (en zelfs een verontschuldiging van de agent gehad) een nummer gekregen waar de motor stond en opgehaald kon worden.
Dat is dus gewoon een bergings bedrijf waar natuurlijk ook nog ff leuk een stallings rekening open stond.....

"ja meneer hij heeft hier 9 dagen gestaan dat is 90 euro plus dan nog btw" !!! :( :( :(

Maar goed de motor is in elk geval weer terug, ik heb hem nog niet gezien maar zoals ik gehoord heb valt de schade redelijk mee.
ze zijn niet gevallen ofzo maar stil komen te staan omdat de benzine op was *D *D waarna ze hem tegen een hek hebben "gezet"
 
ja ik rijd zelf ook op een oudere motor en was ook altijd vrij makkelijk met stuurslot!!
alleen kan je natuurlijk net zo goed een oude motor meenemen voor onderdelen of voor de lol, als een nieuwe motor jatten (levert waarschijnlijk alleen meer op)

maar er is ook goed nieuws!!!!!

*O* hij is gevonden !!!!!!! *O*

En wat denk je, heeft de politie hem gewoon de nacht na de bewuste avond al gevonden. Alleen meneer de agent was even vergeten om aan de dag dienst door te geven dat ze de eigenaar moesten bellen om het te vertellen..

Hij kreeg nou (een ruime week later) gewoon een brief van de rdw met de mededeling dat ie gevonden is B| B| B|

Na veel gebel en gevloek (en zelfs een verontschuldiging van de agent gehad) een nummer gekregen waar de motor stond en opgehaald kon worden.
Dat is dus gewoon een bergings bedrijf waar natuurlijk ook nog ff leuk een stallings rekening open stond.....

"ja meneer hij heeft hier 9 dagen gestaan dat is 90 euro plus dan nog btw" !!! :( :( :(

Maar goed de motor is in elk geval weer terug, ik heb hem nog niet gezien maar zoals ik gehoord heb valt de schade redelijk mee.
ze zijn niet gevallen ofzo maar stil komen te staan omdat de benzine op was *D *D waarna ze hem tegen een hek hebben "gezet"

Goed nieuws. :)

Enne.... een agent bedanken voor het terugvinden kan natuurlijk ook. ;)
 
Goed nieuws. :)

Enne.... een agent bedanken voor het terugvinden kan natuurlijk ook. ;)

Dat kan nooit kwaad, alhoewel in dit geval de motor gewoon ergens midden op straat is blijven staan en er dus voor de politie weinig werk aan zat.
Maar het blijft heel erg slordig om de eigenaar niet op de hoogte te stellen... ;)
 
Dat kan nooit kwaad, alhoewel in dit geval de motor gewoon ergens midden op straat is blijven staan en er dus voor de politie weinig werk aan zat.
Maar het blijft heel erg slordig om de eigenaar niet op de hoogte te stellen... ;)

Dat is zonder meer waar. Maar het is een beetje jammer dat dit soort dingen "ons werk" wordt genoemd en dat mensen je over andere dingen de huid, bij wijze van spreken, vol kunnen schelden. Een simpel bedankje is wel zo prettig. En ja, er zat waarschijnlijk weinig werk aan MAAR ze vonden hem wel.
 
nou laat ik wel voorop stellen wat misschien niet goed bleek uit mijn vorige bericht de agent is in eerste instantie uiteraard zeker wel bedankt !!!!

ook logisch want blij ben je zeker!!!
 
Ik lees nu pas het topic ( :Z )

Gelukkig heb is ie weerterecht *O*

Nou ben ik ook een mug, dus ik bedacht mij dat die CBR was gestolen in de jansstraat (of de andere kant van het stationsplein ?)
Anyway, het wemelt daar volgens mij van de camera's vanwege het station en de parkeergarage bij de Jansstraat.
Misschien kun je daar nog iets zinnings op zien over de daders (als je daar tenminste nog zin in heb nu de fiets terug is)

:W
 
Wel bizar, want daar staan altijd motoren, brommers en scooters (bij de pinautomaat/zonnebank toch?) Had nog de ijdele hoop dat Haarlem nog wel (een beetje) netjes was..


:?

Er worden daar tegenwoordig toch hele gijzelingen gehouden :X
 
Mooi dat ie weer terug is gevonden. Stel dat er meer benzine in had gezeten... Dacht dat een stuurslot al erg lastig is om te vernielen zonder steigerpijp enzo. Was dat (stuur)slot dan niet vernield?
 
Terug
Bovenaan Onderaan