Gejat: honda transalp MPHZ96 Lelystad

ocin

Die hard MF'er
6 mrt 2004
301
1
Lemmer (frysland)
Hallo lui

Bij deze wilde ik ook nog even hier op het forum melden dat ook mijn motor is gestolen
Het betreft een zwarte honda transalp uit 2006 met met leo vince uitlaat bagster tank hoes
Handkappen. Verhoogd ruitje en een orggineel valbeugel en orgineele koffer set. Hij is van vrijdag nacht op zaterdag ochtend bij mij uit de tuin in lelystad ontvreemd er zaten wellis waar 3 sloten op 1 schijfrem slot ketting slot door voorwiel aan valbeugel en ketting slot door achterwiel aan huis bevestigd met oog aan huism fijt is dat ze m toch los hebben kunnen krijgen en m mee hebben genomen hoe geen idee wou dat ik het wist maar ben er mooi klaar mee kan nu met de bus naar werk . Ben ook aardig uit hum en schrijf dit bericht op mijn mobiel dus kunnen hier en daar een punt en komma en hoofdletter missen vraag daarom aan de mod of die aub wil wijzigen

Dus mensen aub let op mijn motor ik mis m
Kenteken mp hz 96 honda transalp 650 full options .
Bij voorbaat dank van iedereeen
 
'gestolen ! honda transalp mp hz 96' > 'Gejat: honda transalp MPHZ96 Lelystad'
toegevoegd

sterkte man! :(
 
Foto gaat komen !!! Zeer snel natuurlijk.
Staat hier ook ergens op het forum zal morgen avond er ff bij plaatsen
 
full

full
 
@Martell zuh Moderator: is het wellicht mogelijk om een soort van exel bestand te maken met daarin de kentekens van gestolen fietsen van MF-ers ? Ik rijd behoorlijk veel voor mijn werk, dus is het voor mij een kleine moeite om een dergelijke lijst binnen handbereik te hebben.
 
Dat is mooi kud zeg, f*ckers kunnen ook niet met hun poten van je spullen afblijven :( Hoop dat je een beetje goed verzekerd bent, succes met de afhandeling iig :/

@Martell zuh Moderator: is het wellicht mogelijk om een soort van exel bestand te maken met daarin de kentekens van gestolen fietsen van MF-ers ? Ik rijd behoorlijk veel voor mijn werk, dus is het voor mij een kleine moeite om een dergelijke lijst binnen handbereik te hebben.

Tis een idee, maar om nou bij iedere bike die enorme lijst door te spitten of ie gejat is. Als je er eindelijk achter bent, is ie al lang weer pleite...
Ben ook zeer veel op de weg te vinden voor mijn werk, maar mij zou het niet lukken :N
 
Laatst bewerkt:
mmhh, uit welke buurt is deze motorfiets gestolen?

Zelf kom ik ook uit Lelystad, al een poos niets vernomen over motordiefstallen hier..
Hopelijk geen begin van een nieuwe pik-periode.
 
Ik ben chauffeur en ik heb van de week de hele week route Lelystad. Dus ik zal een oogje open houden. Mits ze de motor niet uit elkaar hebben geschroefd voor de onderdelen.
 
Lijkt een gewoonte te worden, met je poten niet van iemands spullen af te kunnen blijven :(

Veel succes met de afhandeling ervan.
 
De mitor fiets stond in de schepen wijk van lelystad gelukkig was hij goed verzekerd nu wachten op de verzekering maar jah nu is het behelpen om van a naar b te komen .

Overgens met aangifte zij de politie ook dat het momenteel weer een rage is zit maaiers en motors dus iedereen in lelystad en om streken pas op je bike !!!
 
@Martell zuh Moderator: is het wellicht mogelijk om een soort van exel bestand te maken met daarin de kentekens van gestolen fietsen van MF-ers ? Ik rijd behoorlijk veel voor mijn werk, dus is het voor mij een kleine moeite om een dergelijke lijst binnen handbereik te hebben.
En dan wat..? Continu met een A4tje voor je neus terwijl je op de weg hoort te letten....?
 
nee, maar af en toe een keertje kijken als je een verdachte motor tegen komt?

ik zie dagelijks mensen lezen, schrijven, opmaken, bellen etc. in de auto dus kijken op 1 a4tje welke motor gestolen is en welke niet en zo anderen helpen lijkt mij toch een goede zaak?
 
En dan wat..? Continu met een A4tje voor je neus terwijl je op de weg hoort te letten....?
Wat een onzin zeg. Een lijstje zou niet eens zo gek zijn.
Ten gaat het niet om honderden motoren ofzo, ik denk dat je met tientallen al snel aan de ruime kant zit.

De topics op MF zijn natuurlijk handig, maar je moet toch echt de straat op om een gestolen fiets terug te vinden. En niet iedereen heeft internet op z'n mobiel.
Ik vind een overzichtje niet eens zo'n gek idee. Wie dat dan gaat maken, dat is punt 2.
 
als je de lijst opsplits van regio's zou dit toch al een stuk kleinere lijst zijn, en dan weet je tenminste op welke paar je kan letten.
 
Je had 'm best goed vast staan.. en dan nog meenemen.
Balen man, hopelijk vinden ze 'm met weinig schade terug of krijg je een goede uitkering van de verzekering. Enige nadeel is dat dat niet zo in een paar dagen word geregeld en je die bus dan nog wel even vaker moet pakken. :(
 
30 dagen wachten zeggen ze van verzekering dus jah al die tijd maar met e bus hopelijk krijg ik genoeg van de verzekering dat ik iig iets leuks weer kan kopen . Afwachten dus
 
De mitor fiets stond in de schepen wijk van lelystad gelukkig was hij goed verzekerd nu wachten op de verzekering maar jah nu is het behelpen om van a naar b te komen .

Overgens met aangifte zij de politie ook dat het momenteel weer een rage is zit maaiers en motors dus iedereen in lelystad en om streken pas op je bike !!!


Mmm misschien me eigen motor toch maar beter op slot doen...

Hopen dat hij gevonden word!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Wat vervelend zeg kom zelf ook uit Lelystad,
We kijken uit naar je motor
Sterkte
ciao
 
thanks jongens van al jullie mede leven:D doet me goed

ben ondertussen wel al aan rondkijken voor een andere motor maar goed heb geen idee wat ik nu wil hebben ! ag wel iets meer vermogen hebben dan de alp . beetje meer tour ofzo
 
Succes met het zoeken naar een andere fiets ! Hoop echt dat dit het verlies een klein beetje kan doen vergeten. -O-
 
weetje wat frustreerd !!! nu loop ik hier door de wijk in lelystad en zie dan een honda dauville staan een yamaha xj en een yamaha allroud motor . maar wad mij dan opvalt is al die motoren staan met 1 slotje vast de xj staat zelfs tegen een park aan waar het dus echt pik en pik nacht is !! wil dan wel aanbellen en verhaal doen van mijn motor.

en dat hun motoren best link staan ! als ze mijn motor al mee nemen met 3 sloten zullen ze met die andere ook geen moeite hebben denk ik dan :S:S
 
Terug
Bovenaan Onderaan