Gejat:Kawasaki ZZR1400 zwart, Akra's, MT-LB-18

misschien ff wat meer info......kan wel eens makkelijk zijn voor terug te proberen vinden..sterkte met het verlies....en de afhandeling...
 
Kun je hier wat meer gegevens zetten?

Kenmerken,foto,kleur, waar het is gebeurd...

Akra's, zwart, Nieuwerkerk aan den IJssel ;) Bakkie koffie? :+

@ TS: Sterkte!


full
 
'ALARM KAWASAKI ZZR1400 zwart met Akra's' > 'Gejat:Kawasaki ZZR1400 zwart, Akra's, MT-LB-18'
 
Ik ga zo even een rondje door het dorp wandelen.

Station/klein polder/Cartoons

:(
 
Alweer een ZZR1400... onlangs ook een, nogwel een pre productie model in Amsterdam...
 
Is er al wat te zien op je camerabeelden, anders wil ik wel een poging doen om ze te optimaliseren als het nog nodig is.
 
Leve de buren, beveiligingcamera's hebben de boel opgenomen, nu nog iemand die de beelden wat kunnen bewerken zodat de boel wat scherper gaat worden......

Denk dat de meesten hier ze wel rauw lusten.... (die beelden bedoel ik dan hè... ;) )
 
Leve de buren, beveiligingcamera's hebben de boel opgenomen, nu nog iemand die de beelden wat kunnen bewerken zodat de boel wat scherper gaat worden......

Ik zou zeggen, post ze gerust hier. Met 110.000 forumleden redelijke kans dat iemand ze herkent...
 
Oei, het komt nu wel heeeeuuuuulll dichtbij!!
Ik hoop dat je goed (genoeg) verzekerd ben en dat ze niet moeilijk doen. Succes ermee!!

edit: En natuurlijk hou ik me ogen open!
 
Laatst bewerkt:
De politie heeft de beelden opgestuurd naar weet-ik-waar om de beelden te verbeteren. Ik kan ze niet posten, al geprobeerd op youtube en facebook. Het zijn mp4 bestanden maar alleen af te spelen met de player die erbij zit. Iemand verstand ervan?
 
De politie heeft de beelden opgestuurd naar weet-ik-waar om de beelden te verbeteren. Ik kan ze niet posten, al geprobeerd op youtube en facebook. Het zijn mp4 bestanden maar alleen af te spelen met de player die erbij zit. Iemand verstand ervan?

Niet zomaar posten op youtube enzo! Weet niet wat er van waar is, maar las/hoorde laatst dat dit wordt gezien als voor eigen rechter spelen. Bweijsmateriaal zou zo een deel van zijn waarde in de rechtzaal kunnen verliezen.

Zoals gezegd weet ik dit niet zeker (voor hetzelfde geld is bovenstaande onzin), maar mss wel de moeite om eerst even uit te zoeken!

Sterkte iig... Stelletje herders zijn het!
 
MP4 kun je afspelen met Jetaudio.

Jetaudio speelt alles af en is nog freeware ook!
 
Terug
Bovenaan Onderaan