GEJAT wederom in Nijmegen: mijn BMW K1200RS

MarK1200RS

MF'er
17 okt 2009
94
5
Nijmegen
Vanochtend bleek m'n motor gejat, ze is van m'n oprit weg gehaald te Nijmegen, Sint Jacobslaan (in de buurt van Bakkerij Peters). Alarm, stuurslot, wielslot, pech gehad. Maandag kan ik in Nijmegen pas aangifte doen... G*DVERDOMME. Ik werk in Gennep, daar kan ik morgen terecht bij de politie.

Het gaat om een zwarte K1200RS uit juni 2002, kenteken MG-SB-67, framenummer WB10547A62ZG26111, de kilometerstand is 84.450 (bij benadering).

Onderstaand een plaatje van m'n fiets ongeveer een jaar geleden. Er zitten nu Michelin RP2's op voor en achter, op de kuip zit rechts een krasje (in de vorm van een Y, alleen dan een kwart slag gedraaid). De koffers zijn ook mee gejat. Op de kroonplaat zitten om het slot wat lijmresten, wilde ik nog een keer schoonmaken, maar da's niet meer nodig...

Ze hebben de remschijven voor gedemonteerd, vermoedelijk, om het wielslot uit te schakelen. De ringetjes van de montageboutjes bleven achter als stille getuigen.

MGSB67.JPG
 
Laatst bewerkt:
-O-

jezus, weer nijmegen.

waren er nog specifieke kenmerken aan de motor?
en misschien een afbeelding erbij van deze details?
 
Laatst bewerkt:
dat is klote

maar waarom zo laat pas aangifte doen?

ik zou wel even dit doen:
Bel direct het Vermiste Auto Register (VAR): 071 - 36 41 777 (24 uur per dag).
OOK als u niet tegen diefstal bent verzekerd. Deze melding vergroot de kans op terugvinden aanzienlijk! Houd het kentekenbewijs en verzekeringspapieren bij de hand.
 
argh! weer nijmegen!

heb je nog iets van een foto en framenummer om het compleet te maken?

k post dit topic ook ff in het nijmegen topic...sterkte!!!
 
En ook hier geldt weer dat ik uit zal kijken, maar of het nut heeft... :(

Heb je toevallig nog een foto liggen die je hier kan plaatsen? En heeft ie nog opvallende details? Dat helpt leken zoals ikzelf best wel met het herkennen!

Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Vind het niks nie gek nie dat ze in nijmegen zoveel motoren jatten als je volgende week je aangifte mag komen doen.. :(

Sterkte!
 
Niet om het één of ander, maar ik zou zo snel mogelijk aangifte doen als ik jou was.
Gek gezegd, je motor wordt vanavond tijdens een verkeerscontrole langs de kant gezet, agenten checken je frame/ chassisnummer en deze blijkt niet gesignaleerd te staan... fijne avond verder meneer de motordief!

Check http://www.politie.nl/Aangifte/ (AANGIFTE DOEN) op politie.nl en regel het direct even. Zorg wel dat je dus je framenummer en alle andere bijzondere kenmerken in de aangifte opneemt zoals beschadigingen, modificatie's enz.

Blijft balen dit, wanneer gaan de straffen nou eens omhoog? Lang leve de tijd dat je klauwen werden afgehakt voor diefstal...
 
KLooTTe man. Buitenstallen is gewoon niet meer mogelijk hier in de buurt. (ikke begin jacobslaan)
 
Niet om het één of ander, maar ik zou zo snel mogelijk aangifte doen als ik jou was.
Gek gezegd, je motor wordt vanavond tijdens een verkeerscontrole langs de kant gezet, agenten checken je frame/ chassisnummer en deze blijkt niet gesignaleerd te staan... fijne avond verder meneer de motordief!

Check http://www.politie.nl/Aangifte/ (AANGIFTE DOEN) op politie.nl en regel het direct even. Zorg wel dat je dus je framenummer en alle andere bijzondere kenmerken in de aangifte opneemt zoals beschadigingen, modificatie's enz.

Blijft balen dit, wanneer gaan de straffen nou eens omhoog? Lang leve de tijd dat je klauwen werden afgehakt voor diefstal...
als je hem bij de VAR hebt gemeld, staat ie ook bij rdw als gestolen geregistreerd..en dus ook in het systeem van de politie.

aangehouden word de motor niet, want die lui die de motor stelen, rijden ook wel weg bij een verkeerscontrole.

@ts, heel veel succes met de rompslomp.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties! Ik heb alles en iedereen (politie, verzekering en ook VAR) gebeld en ook even een berichtje geplaats op flyingbrick.de, mocht ze onderweg naar Roemenië of Polen van de vrachtwagen afspringen.

K*t man...
 
-O-

En de Stieltjesstraat is toch 24 uur open? Of is dat alleen tijdens de vierdaagse?
 
voor aangifte moet je een afspraak maken.............tenminste dat was toen mijn auto voor de 4e,5e,6e en 7e keer was openbroken. toen toch maar een andere gekocht
 
KLooTTe man. Buitenstallen is gewoon niet meer mogelijk hier in de buurt. (ikke begin jacobslaan)

Motorwereldje is klein, jammer dat je elkaar dan zo moet treffen! Da's toch ongeloofelijk dat je motor niet aan de straat kan zetten!

De Stieltjesstraat is i.d.d. 24 uur open, maar ze hadden niet eerder tijd dan maandag. Ik werk in Gennep en kan daar morgen terecht. Zal wel niet veel uithalen, maar toch...
 
Balen!! Als ze 'm meteen richting het oosten brengen, in hoeverre wordt er dan internationaal moeite gedaan om de motor terug te krijgen bij de eigenaar of verzekering?

Sterkte met het verlies! :(
 
Hmm dat is bij mij om de hoek. Gelukkig heb ik een hok uit 1997, zou niet rustig kunnen slapen als ik een van na 2000 had gehad.
Helaas heb ik niets gezien/gehoord.
 
Motorwereldje is klein, jammer dat je elkaar dan zo moet treffen! Da's toch ongeloofelijk dat je motor niet aan de straat kan zetten!

De Stieltjesstraat is i.d.d. 24 uur open, maar ze hadden niet eerder tijd dan maandag. Ik werk in Gennep en kan daar morgen terecht. Zal wel niet veel uithalen, maar toch...


Aangifte is blijkbaar alleen nog noodzakelijk voor de verzekering.
 
Zoooooooooo enorm klote dit. Nijmegen is wel het mekka voor motordieventuig blijkt...

En inderdaad op welke wijze danook direct aangifte doen. Wat een klote situatie zeg, motor weg en dan geen aangifte kunnen doen. Meteen klacht indienen bij de politie of ombudsman of zo, wat dubbel waardeloos zeg!

Sterkte ermee, en ik hoop dat de dieven zich hartstikke dood rijden net zoals die Britse ramkrakers in Driel.

Hun verdiende straf.
 
Laatst bewerkt:
Klootzakken :( :(

Iig schopje en succes met het terugvinden. Je kunt overgens ook via Internet aangifte doen.

Ik maak mijn kettingslot ook altijd aan m'n voorwiel vast en die is idd zo gedemonteerd maarja om nou dat slot iedere keer aan je frame of achterbrug vast te maken is ook zo'n gedoe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan