gek wordt je van die motorrijders

milkman

MF'er
3 apr 2003
125
0
netjes op de motor naar me werk.

staat een pittig lange rij bij het stoplicht , dus ik rij er netjes langs om vooraan te staan (je rijdt nou eenmaal motor).

staat er vooraan een dikke oftheroad helemaal aan de rechterkant met vlak daarachter een afgetrapte mazda 6.

de motorijder laat me er niet langs dus ik sta daar een beetje verloren naast de mazda, ik denk nog "die motorijder speert er straks voorbij en kan ik mooi aanschuiven"

niet dus !! met een slakkegang rijd hij weg, die afgetrapte mazda was verdomme nog sneller. en ik zit er nog steeds naast.

om niet zwaar in de problemen te komen, geef ik een dot gas en rij langs de motor en de auto net voor het einde van de kruispunt.

bij het volgende kruispunt gaat die achterlijke boer naast me staan met zijn of theroad en gaat ie zeiken dat ik hard rij :( .

dus ik maar ff uitgelegd dat als hij langzamer optrekt dan een afgeragde mazda 6 fietsen meer zijn stijl is !. en dat als hij ogen in zijn dopen heeft dat hij een collega motorijder ff meer ruimte geeft.

zo das ook weer eruit ! :)
 
laat me raden: had gewoon een spijkerbroek en een of andere winterjas aan . .

Zijn altijd dezelfde |(

ach niet teveel van aantrekken en gewoon lekker rijden ;)
 
L :+ L

Yep..we moeten vriendjes zijn allemaal maar af en toe....
 
Yep, ken dat, lekker tussen de auto's blijven staan en niet snappen dat er dus brommeraars klem komen te zitten als het weer gaat rijden..

En dan toeter je even of je geeft een beetje gas, en.... :? Wat wil die enge meneer op die motor van me?
 
een motorrijder die zeikt dat je te hard rijdt... :+ had hij een snor en een snoertje aan z'n helm?
 
kijk als ze tussen auto's blijven staan vind ik het niet erg, maar deze was ook voorgekropen en bleef gewoon staan zonder ook maar om te kijken of opzij te gaan.

en dat vervolgens een mazda 6 uit het jaar kruik moet inhouden bij het optrekken is te gek
 
laat me raden: had gewoon een spijkerbroek en een of andere winterjas aan . .

Zijn altijd dezelfde |(

ach niet teveel van aantrekken en gewoon lekker rijden ;)

Kan deze nooit geweest zijn.....

full
 
Een afgeragde Mazda 6?
Dat heeft ie snel gedaan dan, want zo oud kan een Mazda 6 nog niet zijn. :X

idd, in dit geval is "het jaar kruik" ongeveer 2 jaar geleden.

snap zowiezo niet dat je GEEN vol gas geeft als je vooraan staat. (waarom sta je anders vooraan |( ??)
 
Tis wel altijd hetzelfde. In het koekblik toch ook, sta je bij een stoplicht achter iemand aan de linker kant, dus om de rechter kan eruit te rijden bij het optrekken, rijd die gozer voor je weg alsof ie 1 pk aanboord heeft :?
....vervolgens maar weer rechts aansluiten dus...

s4s
 
Ja zeg, ik ga daar een beetje 190PK op de krukas zetten! O-) Met half of kwart gas rijdt je ook elke auto kwijt dus vol gas is niet nodig.

jij bent daarop natuurlijk een uitzondering ;) (en alle anderen met 150+ pk's :X )
(al kan ik hem in z'n 1 ook niet open doen hoor O-) , was bij wijze van)
 
jij bent daarop natuurlijk een uitzondering ;) (en alle anderen met 150+ pk's :X )
(al kan ik hem in z'n 1 ook niet open doen hoor O-) , was bij wijze van)


Was ook maar een geintje. Maar welke motor moet er dan vol gas tegen een Mazda 6(26) om hem kwijt te rijden. Dat zijn er niet zoveel. Zelfs de 25Kw's moeten dat vanuit stilstand makkelijk redden lijkt mij.
 
Tsja, je mag nou eenmaal niet over de stopstreep bij de stoplichten heen. Als je dus tussen de auto's naar voren rijdt moet je wel tussen de auto's blijven staan!
 
Smiley vergeten? :? (of meen je 't?)
Ik denk dat hij het meent, en hij heeft nog gelijk ook:

Artikel 79 RVV

Bestuurders moeten voor een voor hen bestemde stopstreep stoppen, indien stoppen op grond van dit besluit is verplicht.
weer een lekkere ambtelijke zin :X

Even ruimte maken voor andere motorrijders is natuurlijk wel netjes :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan