Gekke meneren in gekke auto's

Wat had ik moeten doen?

  • Zwaar geweld gebruiken, hem door zijn portier naar buiten tr

    Stemmen: 34 35,4%
  • Klein klapje in het gezicht

    Stemmen: 3 3,1%
  • Negeren, niet kijken, wegrijden

    Stemmen: 1 1,0%
  • Huilend instorten

    Stemmen: 3 3,1%
  • Burnout doen, terwijl er veel rook is hem uit zijn auto trek

    Stemmen: 55 57,3%

  • Totaal aantal stemmers
    96
Kortom, iedereen heeft het hier over "iets doen" maar wat ik deed: "Gebaar" was op dat moment genoeg en ik ben blij dat ik nu hier zit te chillen ipv op het bureau dit verhaal aan het vertellen ben.
Oh je maakte een gebaar, voor het eerst dat ik dat lees. B|

En nee, ik deed niet aan kickdammen ik deed aan Goju ryu Karate.
Dat is toch hetzelfde :P ?

(okay maar als ik die gast morgen weer zie maak ik wel weer dat gebaar en als hij dan weer iets vertoont van dien aard dan is het wel raak)
Maar waarom morgen wel dan?
 
ik denk dat die 8 jaar vechtsport zn vruchten wel hebben afgeworpen aangezien je jezelf blijkbaar heel goed kan beheersen!




Beheersen door vechtsport gaat maar tot een bepaalde grens.
Respect voor als je jezelf beheerst om hem niet aan te pakken.
No respect als je helemaal niks doet
 
Dus je laat iemand anders tegen je motor aandrukken, en zeg er eigelijk niks van , kijkt hem alleen link aan? |(
Ook al zit er reus in dan was ik afgestapt en verhaal gaan halen/meppen/whatever

Maar wat had het me opgeleverd? Een boete, misschien daarna een gevoel van medelijde omdat je weer iemand afgetuigd hebt?

Als je een willekeurig iemand aftuig, moet je medelijden krijgen, niet met zo'n debiel.
En ik zou zeggen fuck die boete
 
Laatst bewerkt:
wat had ik gedaan.........ik denk dat baksteen mij voor een lange tijd van zeer dichtbij als geboeide chimpansee in een kooi kon bewonderen.
ik kan mij nu al werkelijk opvreten als ik dit verhaal lees :(
ik heb hier echt een (persoonlijk) probleem mee dat bij mij in dergelijke situaties het licht even uitgaat.......tis niet goed maar kan er helaas heel weinig aan doen.
mijzelf kennende......al was de koekblik piloot een koppie groter dan moi......hij ging naar huis met een teelbal minder.



enne.........alle mf'ers zijn welkom op bezoek mocht ik aan de verkeerde kant van de tralies zitten hoor :+
 
Naar zijn auto lopen, netjes tegen het raam kloppen. Vragen of je zijn telefoon even mag lenen (zal zo'n gekke meneer vast wel hebben), en dan zeggen dat je je vriend Moskovitch even wilt bellen... :+

Serieus; ik zou het melden bij de politie. Zal voor jou op dat moment niet veel helpen. ('Ja, maar u kroop voor in een file')
Maar je leest/hoort nog steeds dat er ergere dingen gebeuren dan dit voorval en dan weet de politie iig dat meneer al vaker wat heeft uitgevreten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan