Gekken (met hoofdletter) in de wereld (en andere s

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Poohbeer had bijna moeten afzeggen voor de toertoch morgen..
Poohbeer had bijna niet meer KUNNEN afzeggen eigenlijk.


Beeld effe in, mooie baan met bocht naar links met een brug.
Je ziet dus NIKS eigenlijk..
Kom ik gezellig aanfietsen andere rijstrook staat quasi stil (aanschuiven voor rond punt 500m verder) duikt er opeens zo'n vette mercedes voor me op.. op mijn baanvak gvd..
TERING.. die lul kon dus niet naar ze eige baanvak meer (stonden ze aan te schuiven).. ik gelukkig dit keer geen paniek van remmen dicht, maar wat bijgassen en plak tegen de vangrail.. zoef.. ok, hij mist me nog met ruim een hamve meter maar dat zijn er 2 te weinig naar mijn zin.

Al vet geluk dat'k op de motor zat.. met auto had 'k niet effe langs de vangrail kunnen duiken, en een golf2 tegen een vette mercedes.. die eindscore kan je ook wel voorspellen dan. :(
 
helaas is dit gebeurd OMDAT je motor reed, die dikke sigaren rokende figuren hebben totaal geen respect voor die jongetjes op speelgoed...
 
Welkom in de wondere wereld van de motorrijders.

Een wereld waar je beste vriend, de ruimte tussen een auto en de vangrail is.
Een wereld waar je continue in de bermen moeten kijken om niet te worden geflitst.
Een wereld waar je zomaar onder je flikker word gereden en waar je dan als excuus krijgt "Sorry, ik zag je niet"
Een wereld waar je bestraft word als je een wheelie trekt.
Een wereld waar je om de 50 meter kunt afremmen voor een drempel of een rotonde.

Maar gelukkig is er nog een lichtpuntje in deze wereld, er zijn ciruits :9~
 
Welkom in de wondere wereld van de motorrijders.

Een wereld waar je beste vriend, de ruimte tussen een auto en de vangrail is.
Een wereld waar je continue in de bermen moeten kijken om niet te worden geflitst.
Een wereld waar je zomaar onder je flikker word gereden en waar je dan als excuus krijgt "Sorry, ik zag je niet"
Een wereld waar je bestraft word als je een wheelie trekt.
Een wereld waar je om de 50 meter kunt afremmen voor een drempel of een rotonde.

Maar gelukkig is er nog een lichtpuntje in deze wereld, er zijn ciruits :9~

LOL!!
 

Hee Pooh,

Ik hoor steeds van deze vreemde verhalen van jou? Vind je het gek dat ik eigenlijk nooit bij jou in de buurt wil komen i.v.m. mijn eigen veiligheid?

Ik hoop dat je er begrip voor heb, ik heb n.l. genoeg aan mezelf.

:icon_lol: *D

 
Hee Pooh,

Ik hoor steeds van deze vreemde verhalen van jou? Vind je het gek dat ik eigenlijk nooit bij jou in de buurt wil komen i.v.m. mijn eigen veiligheid?

Ik hoop dat je er begrip voor heb, ik heb n.l. genoeg aan mezelf.
:icon_lol: *D

uh? Ik dacht eigenlijk dat ik nog best meeviel qua sterke verhalen.. okok, ik heb een bende ietwat domme vragen maja, wie geen domme vragen stelt blijft dom he :)
PS: als je nou morgen mee ons toertje komt rijden mag jij vooraan en ik zal ergens achteraan blijven, ok? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan