Gekken op de nuerburgring

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
http://www.pricewatch.be/images/paulr1/nuerburgring_260800_paul2_l.mpeg.avi (Rondje nuerburgring met PaulR1)

modemmers, doe geen moeite.. filmpje is 53,5MB groot :)
Kabelaars en dsl'ers: grote monitor nemen en FULL SCREEN met dat ding!!
 
erg kewl filmpje, maar stukken erg slecht wegdek niet? en dat met die snelheden in de bochten :}
 
Laatst bewerkt:
Pumping away!

Volgens mij heb ik em al een keer gezien (filmpje uit 2000 dacht ik?), maar voor de zekerheid haal ik nog maar ff een keer binnen... :)

Zit er dik in dat je'm al eens hebt gezien jah, maar dit zou betere kwaliteit moeten zijn als mijn divx kunsten me nog niet in de steek laten.
En 'slechts' 50MB dus handig om in te kaderen boven je bed ;)

btw, filmpje is van 26-08-2000 als'k die filenaam goed interpreteer ;)
 
Yep Paul rulezzz :}

(btw moet mijn filmpje op de Ring nog steeds op de pc krijgen |( )

Heb je geen firewire, 1394, i-link, variant hiervan op je pc? Anders breng je die camera gewoon effe langs hier, cappen we't effe..
 
Whoooaaaaa ... slik ... kerbstones ... lijken op ... muren ... snel ... kneedown ... 170 kph ... tering ... blinde bochten ... sjesus.

Ik ... wil ... ook. Hopelijk ... in ... echt ... minder ... eng ... dan ... op ... filmpje

:} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
G.DVR

En ik had net een schone onderbroek aan gedaan :(


1 woord: :} RESPECT :}
 
Ik zie geen reet :( mediaplayer speelt alleen geluid af,hebbik alleen als ik een filmpje van motor-forum download.
Afijn ,het klinkt verrukelijk
 
Heb je geen firewire, 1394, i-link, variant hiervan op je pc? Anders breng je die camera gewoon effe langs hier, cappen we't effe..

ehmm, nope dat heb ik allemaal niet...Ouders van SUpervisor zijn nou op vakantie (4 weken) en die hebben de camera bij :( das dus balen....heb alleen een normale videoband met alles erop, maar daar kun je nix mee dacht ik zo.....

En ehhhh HOEZO GEKKEN?????? :+
 
ehmm, nope dat heb ik allemaal niet...Ouders van SUpervisor zijn nou op vakantie (4 weken) en die hebben de camera bij :( das dus balen....heb alleen een normale videoband met alles erop, maar daar kun je nix mee dacht ik zo.....

En ehhhh HOEZO GEKKEN?????? :+

Fabian maak je svp ff online bij msn
 
Elke keer hetzelfde als er een groot bestand te downloaden valt: wie heeft de snelste internetverbinding... |(

:)

(ik heb em trouwens al binnen :P )
Hier 172 KB/s en dat op Chello zonder KPN Qwest :9

;) :P

Maarreh, ruig filmpie hoor. Ik zal nog wel eens wat opzoeken. Pooh, als je daar nog interesse voor hebt dan zet ik wel hier ff neer wat ik heb en hoe groot het is, kan je zelf ff kijken of je het wil hebben.

Mijn upload is echter maar 16K (daar komt Chello weer om de hoek kijken |( )
 
Ik zie geen reet :( mediaplayer speelt alleen geluid af,hebbik alleen als ik een filmpje van motor-forum download.
Afijn ,het klinkt verrukelijk

DivX codec geinstalleerd?

PS 550 KB/s, gaat sneller dan mijne moto :(

cool filmpje bangelijk, nu wil ik zeker nooit op circuit gaan rijden, bochten à 170-200 km/u zijn nog niet aan mij gegund en anders loop ik toch maar in de weg
 
Mensem de filmpje niet kunnen bekijken, klik eens http://planetmirror.com/pub/divx/windows/divx_3.11alpha.zip (*hier*).

Installeren die hap, en nog een keer filmpje proberen te bekijken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan