gekleurde accesoires

motormuis94

Die hard MF'er
15 nov 2011
626
1
heey,

ik ben aan het zoeken naar o.a. een groene tankdop en groene voetsteuntjes..
nu is het probleem, dat ik ze niet kan vinden in groen (vaak zwart, zilver, blauw, goud en rood ofso).

dus iemand een site waar ik wat ''groene'' accesoires kan kopen??

alvast bedankt!!

ps. als je sowieso een site hebt, waar je (veel) gekleurde accesoires kan kopen, mag je deze hier ook vermelden, dit voor de mensen die niet naar ''groene'' accesoires zoeken, maar naar bv rood of geel.
 
www.ebay.nl

Gewoon intikken wat je wilt hebben dus bijvoorbeeld Fuel Gas Cap Cover ZXR400 en voila de zee opent zich.
 
Laatst bewerkt:
op ebay staat meestal lekker veel ( en soms ook lekker goedkoop)
 
~
Als je aluminium onderdeeltjes hebt, kun je ze wel laten adoniseren.~

hoe komt het er dan uit te zien? alsof er een verflaag op zit of alsof het metaal gekleurd is??
het laat het dus idd eruit zien alsof het metaal gekleurd is.
heb je ook enig idee hoeveel dat ongeveer kost?
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens naar het YouTube kanaal van Fragmasterkarl, tussen zijn filmpjes staat genoeg van geadoniseerde onderdelen. De prijzen ben ik zelf ook niet bekend mee, maar daar is vast genoeg over te vinden op Google.
 
heey,

ik ben aan het zoeken naar o.a. een groene tankdop en groene voetsteuntjes..
nu is het probleem, dat ik ze niet kan vinden in groen (vaak zwart, zilver, blauw, goud en rood ofso).

dus iemand een site waar ik wat ''groene'' accesoires kan kopen??

alvast bedankt!!

ps. als je sowieso een site hebt, waar je (veel) gekleurde accesoires kan kopen, mag je deze hier ook vermelden, dit voor de mensen die niet naar ''groene'' accesoires zoeken, maar naar bv rood of geel.

Groene tankdop en voetsteunen zul je zelf moeten maken.
Als in (laten) spuiten of als het aluminium is laten anodiseren.
Omdat het namelijk geen kleur is die veel verkocht word.
 
Terug
Bovenaan Onderaan