Gekleurde banden!

Beginnen ze ook te knipperen als je links- of rechtsaf wilt slaan :? :?

Maareh... ik vind ze wel grappig. Ben wel benieuw naar de prestaties op langere termijn.
 
Ik ros lekker rond op een setje race regenbanden !! :] gaat goed tot ong /10 graden boven nul!!
ik heb wel een harde compound 8-)

rubberse!!
 
Zeg jongens , wat ik me nu afvraag .
zouden de voor en achterband ongeveer net zo hard slijten?
Als namelijk je achterband helemaal versleten is ( das is meestal de eerste) dan ga je daar natuurlijk niet weer een zwarte opgooien en voor een rode laten zitten.
Het begrip "klantenbinding" hebben ze dus erg goed door.

Maar ik vind het wel kicke , ik heb zelf oranje velgen onder m'n wite blauwe fzr en zit er serieus over te denken er oranje onder te gooien als deze versleten zijn.

Ze staan erg strak namelijk en degene die ze rijden hoor ik vol van vertrouwen.

Greets
 
Zeg jongens , wat ik me nu afvraag .
zouden de voor en achterband ongeveer net zo hard slijten?
Als namelijk je achterband helemaal versleten is ( das is meestal de eerste) dan ga je daar natuurlijk niet weer een zwarte opgooien en voor een rode laten zitten.
Het begrip "klantenbinding" hebben ze dus erg goed door.

Maar ik vind het wel kicke , ik heb zelf oranje velgen onder m'n wite blauwe fzr en zit er serieus over te denken er oranje onder te gooien als deze versleten zijn.

Ze staan erg strak namelijk en degene die ze rijden hoor ik vol van vertrouwen.

Greets
Kijk eindelijk weer wat leven in deze brouwerij !!! :P :?

Jij hebt m goed door hee !! dat kon nog wel eens een logisch gevolg zijn ja !!

maar die banden zijn iid niet slecht!! ik weet dat er een heeeeeeeele hoop ontwikkelings werk in dit concept is gaan zitten en hier zijn ook niet de eerste de beste mee bezig geweest! ook qwa test werk niet !!
gevoelsmatig denk ik dat je kwa kwaliteit moet denken aan banden van een oudere model (dunlop207 bijv.) maar die zeker de huidige vermogens aan kunnen!
onder jou fzr zul je er zeker plezier aan beleven !!
En reken maar dat ik O-) ze zelf nog ff 'test' op het circuit dit jaar !! :}
 
Laatst bewerkt:
Leuk en aardig allemaal, maar ik vindt het geen gezicht. Een band moet gewoon zwart zijn, je gaat je leven toch niet toevertrouwen aan een setje "winegums"!Smaken ze overigens ook naar perzik? :+
 
Leuk en aardig allemaal, maar ik vindt het geen gezicht. Een band moet gewoon zwart zijn, je gaat je leven toch niet toevertrouwen aan een setje "winegums"!Smaken ze overigens ook naar perzik? :+

Waaaahoe die is ook goed !! winegums!! :+

Tja smaken verschillen joh,ik zie ze denk ik ook liever zwart ,maar dat 't nu echt bestaat en mogelijk is vindt ik wel cool 8-)

greets
 
Dan vind ik dit:
259661064867342.jpg
toch beter uitzien (en goedkoper)...

Koz
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze op de beurs gezien ja. Waren metzelers, dus echt superslecht zullen ze niet zijn. Vooral cool voor de posers onder ons, ik zou er niet al teveel vertrouwen in hebben, maar dat is vooral een gevoel denk ik.
 
Ik vind het wel wat hebben die gekleurde bandjes :) Poot ze misschien ook wel een x onder me motor.

Hier trouwens nog een foto met een SM.
full
 
ze?
de verkopers van tomahawk?

als ik het van iemand van bridgestone hoor dan geloof ik het, niet van iemand die van zijn handel af wil.

Nou, van bridgestone wordt ik ook niet zo vrolijk hoor, ik heb nu de tweede bt010 met voor met last van cupping, en nee het komt niet door mijn vering.
En is iemand van bridgestone dan niet iemand die van van zijn handel af wil?

Leuk stukje touwens op dat super motord forum. 70 graden is idd wel erg warm :P
 
Ik heb ze op de beurs gezien ja. Waren metzelers
hoe kom je daar weer nu bij?
je hebt het toch over die tomohawk dingen?

als het metzelers oid waren stond dat mega-groot op hun website... maar zwart op wit (of gekleurd) heb ik dat nergens zien staan. En wat een verkoper uit zijn nek lult moet je meteen vergeten....
 
Nou na 800km tot de slijt nokken en 1000km zijn ze echt op! Dus voor wie veel koppel heeft? ik trok ze zo kaal.
Dus ga volgende ronde weer op echte bridgestones bt010 of 12 20 want die gaan veel langer mee!!!! zelfde prijs!
 
Nou na 800km tot de slijt nokken en 1000km zijn ze echt op! Dus voor wie veel koppel heeft? ik trok ze zo kaal.
Dus ga volgende ronde weer op echte bridgestones bt010 of 12 20 want die gaan veel langer mee!!!! zelfde prijs!
en hoe lang doe jij met bt010's?
we moeten wel kunnen vergelijken.


enne... bedankt voor het inkleuren.. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan