gekleurde koplamp

Bors

MF'er
5 sep 2005
40
0
Zevenhuizen
In het kader van een beetje willen opvallen tussen die koekblikken, heb ik ge hoort dat men koplampen gebruikt die een andere kleur hebben. Blauw of zelfs oranje.

Hebben jullie hier ervaring mee?
is het wat ?
en zoja waar kan je die dingen halen?

greetz

rob
;)
 
Ik heb een Osram lamp erin die iets blauwachtig licht geeft. Da's gewoon legaal volgens mij en het voordeel is dat de witte lijnen wat duidelijker oplichten.
 
Ik heb ook een lamp die felwit licht met lichte blauwe tint geeft. Lichtkleur heeft iets weg van Xenon. Is gewoon legaal.
 
Door ervaring kan ik melden dat dat fanmail vanuit Leeuwarden opleverd 8-)
Geel daarentegen is wel weer toegestaan en dat werd vroeger veel gebruikt en in Frankrijk was dat tot een aantal jaar geleden zelfs verplicht (voor de Frambozen allen dan)
 
Eeehh , € 186,- voor een stads/dim licht '(
En € 286,- voor een grootlicht ;(

Optitune verkoopt ze ,kijk daar eens zou ik zeggen :W
 
vraag het eens aan zo'n ScOoTaH boy, die heeft ook altijd gekleurde lampjes om indruk te maken op de BrEeZeR sletjes
 
Eeehh , € 186,- voor een stads/dim licht '(
En € 286,- voor een grootlicht ;(

Optitune verkoopt ze ,kijk daar eens zou ik zeggen :W

heb even gekeken op zijn site 175€ per setje

mijn yamaha heeft helaas 2 koplampen = 350€ totaal MMMMMMM!niet leuk

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/382760/867069d7ac9a66e9d25b71785aaa9e27 (Xenonklein[1].jpg)​
 
17508455787.jpg



2 8500K lampen. hil wit *D het middelste stadslampie is gewoon licht en zo waren allebei de 2 grote lampen. Veel mooier toch :Y O-)
 
Ik heb de Motovision lampen van Philips in de koplampen van me Triple gezet. Deze geven een oranje gloed in de lens. De lichtopbrengst is ook meer dan een "standaard" lamp. Heeft ook een stukje over gestaan op Motorfreaks.

http://www.lighting.philips.com/in_en/consumer/carlighting/2_2wheeler_lighting/products_for_2wheeler/1_motovision.php?main=gb_en&parent=1&id=in_en_car_lighting&lang=en (Philips Motovision)
 
Ik heb de Motovision lampen van Philips in de koplampen van me Triple gezet. Deze geven een oranje gloed in de lens. De lichtopbrengst is ook meer dan een "standaard" lamp. Heeft ook een stukje over gestaan op Motorfreaks.

http://www.lighting.philips.com/in_en/consumer/carlighting/2_2wheeler_lighting/products_for_2wheeler/1_motovision.php?main=gb_en&parent=1&id=in_en_car_lighting&lang=en (Philips Motovision)

Ik ben er ook zeer over te spreken. Als je in de lamp kijkt lijkt het wat oranje/roze maar er komt een goeie straal wit licht uit. Ik had er 2 in mijn fazer, heb nu een fz6 met maar een koplamp, en heb dus nog een (nauwelijks gebruikt) H7 lampje over, iemand interesse?
 
Ik ben er ook zeer over te spreken. Als je in de lamp kijkt lijkt het wat oranje/roze maar er komt een goeie straal wit licht uit. Ik had er 2 in mijn fazer, heb nu een fz6 met maar een koplamp, en heb dus nog een (nauwelijks gebruikt) H7 lampje over, iemand interesse?

Jammer dat het H7 is, bij H4 had ik zeker interesse...
 
Jammer dat het H7 is, bij H4 had ik zeker interesse...

Tja, die heb ik zelf weer op m'n nieuwe motor ingebouwd...

Maareuh ik heb er 14,95 voor betaald, dus om de prijs hoef je het zeker niet te laten. (wel gek, die H7 kostte 19,95, terwijl die in vergelijking met de H4 kleiner is, en maar een goeidraadje heeft)
 
Terug
Bovenaan Onderaan